bugün
- falıma bakmak isteyen var mı20
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi9
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- sıkıldım ulan sıkıldım anlıyor musun sıkıldım3
- yaz aşkı bulamamak6
- kemal kılıçdaroğlu11
- erkek erkeğe açık oylaşmak11
- benim gibisi bir iki senede bir gelir2
- paraya ip bağlayıp komşu fakir ülkeye atıp çekmek4
- chp izmir il örgütünü basan hırsızlık hükümlüsü4
- ofis masasında pörsüyen mandalina3
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde8
- düşünürken tavana bakmak4
- sokak köpekleri sorununun çözümü3
- herbokolog4
- kalamar ızgara3
- beyler gammazlandım3
- müşriklerin esasında putlara tapmaması7
- bu saatte teyzesinde olduğunu söyleyen kız5
- iş flörtü4
- su içmekten göbeğin çıkması4
- biraz osursak mı3
- pelin gümüşdağ2
- chp den akp'ye jet geçiş5
- tembellik hakkı4
- yastığın soğuk tarafı2
- arkadaş kafayı mı yedin sen2
- ibrahim hacıosmanoğlu6
- iran la ilgili endişe ortaya çıktı2
- ayrılığın 7 aşaması4
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- midenin tencere olması3
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- ibrahim hacıosmanoğlu'nun dünya kupası açıklaması3
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- çita leopar jaguar farkı2
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- bir şeyler söyle3
- sedat pekmez17
- eski uludağ sözlük ortamı7
- devşirmelik makamı13
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo3
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- her entryde artılama ve kalp isaretleme2
- online yazarlar8
- manipülasyon nasil önlenir5
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
yeni reklamında şafak sezer uçan adam sabriyi taklit etmeye kalkmiş ve bunu çok güzel başarmiştir.
(bkz: aynı bokun laciverti)
12 yıllık turkcell hattımı taşıdığım gsm operatörü.
kendimin ve eşimin kullandığı iki turkcell hattımızı, hoşmuş, cillopmuş diyerek cep avantaj vodafone marka telefonlu tarifeyi kullanmak üzere bu operatöre taşıdık. daha doğrusu evrak doldurduk, başvurumuzu yaptık. fakat işlemi yaptığımız mağaza yekilileri ellerinde telefon bulunmadığını, daha sonra arayarak telefonların gelip gelmediğini öğrenebileceğimizi söylediler. iki haftadır ben aramaktan yoruldum, bu arkadaşlar "yoğ" demekten yorulmadılar. sağolsunlar senli benli üsluplarından da nefret ettirdiler. he bir de yoğunluktan dolayı kendileri haber veremiyormuş, ilk gelen alırmış*.
12 yıllık turkcell hattımı taşıdığım gsm operatörü.
kendimin ve eşimin kullandığı iki turkcell hattımızı, hoşmuş, cillopmuş diyerek cep avantaj vodafone marka telefonlu tarifeyi kullanmak üzere bu operatöre taşıdık. daha doğrusu evrak doldurduk, başvurumuzu yaptık. fakat işlemi yaptığımız mağaza yekilileri ellerinde telefon bulunmadığını, daha sonra arayarak telefonların gelip gelmediğini öğrenebileceğimizi söylediler. iki haftadır ben aramaktan yoruldum, bu arkadaşlar "yoğ" demekten yorulmadılar. sağolsunlar senli benli üsluplarından da nefret ettirdiler. he bir de yoğunluktan dolayı kendileri haber veremiyormuş, ilk gelen alırmış*.
aylık 64 lira ödüyorum. tarifem şu şekilde;
Cep Avantaj Her Yöne: 55 milyon
her yöne: 750 dk
vodafone: ücretsiz
sabit hatlar: ücretsiz
Her Yöne Maksi mesaj paketi: 9 milyon
Vodafone'lularla 10000 SMS
diğer yönlere 2000 SMS
kısaca 64 milyona ebemin 7 sülalesini arayıp mesaj çekiyorum. normalden biraz pahalı. en azından her ay kaç lira gelecek korkusuna girmeden istediğim kadar konuşuyorum. zaten bu devirde (kontörden tl'ye geçtikten sonraki dönemde) faturasız hat kullanmak delilik...
turkcell'in kazıkçı tarifelerine hiç girmiyorum bile...
Cep Avantaj Her Yöne: 55 milyon
her yöne: 750 dk
vodafone: ücretsiz
sabit hatlar: ücretsiz
Her Yöne Maksi mesaj paketi: 9 milyon
Vodafone'lularla 10000 SMS
diğer yönlere 2000 SMS
kısaca 64 milyona ebemin 7 sülalesini arayıp mesaj çekiyorum. normalden biraz pahalı. en azından her ay kaç lira gelecek korkusuna girmeden istediğim kadar konuşuyorum. zaten bu devirde (kontörden tl'ye geçtikten sonraki dönemde) faturasız hat kullanmak delilik...
turkcell'in kazıkçı tarifelerine hiç girmiyorum bile...
htc li 11 lira tarifeleri bildiğin madrabazlıktır. zaten vodafoe abonesisindir ayda 50 liranın civarında fatura ödeyip her işini görüyorsundur pekala..lan 11 lira daha verelim telefonumuz ciks olsun deyu gidersin vodafone ye beyfendi tarifenizi 95 tl lik her yöne tarifesine taşıyalım bi de üstüne 11 lira alalım 24 aycık telefon için derler. sen de kendi kendine ulan bu telefonculara hala inanıyosun ya yıllardır senden adam olmaz diye küfredip çıkarsın ordan.
iphone 4 kampanyasıyla herkesi kandıran süründüren ve bekleten gıcık operatördür. ilk açıklandığında şok olmuştum ne kadar uygun güzel fiyatlar diye ama anlaşıldı ne bok olduğu..
Heryerde çektiğini iddaa eden fakat heryerde çekmeyen gsm operatördür.
beni turkcelle geri dönmeye mecbur eden operatör. madem çekmeyecektin niye reklam yapıyosun?
her on aramanın dokuzunu şebeke meşgul diye en az iki kez çevirmek zorunda bırakır.
her on aramanın dokuzunu şebeke meşgul diye en az iki kez çevirmek zorunda bırakır.
Sırf cepten internet'i turkcell'e göre daha hesaplı diye numaramı taşıdığım ve şu ana kadar memnun olduğum gsm operatörü. Ayrıca şu anda ki tarifem 2 dk'sı 30 kuruş ve son derece hesaplı.
Sırf evimde çekiyor diye mis gibi tarifemi değiştirip geçtiğim ama 2 gün sonra baz istasyonunu söken gsm operatörü.
Ayrıca ayda 55 TL ödeyeceksiniz diye taahhüt ediyorlar ama civarımda o rakamı ödeyeni daha hiç görmedim..
Sonuç olarak eski operatöre dönülür.
Ayrıca ayda 55 TL ödeyeceksiniz diye taahhüt ediyorlar ama civarımda o rakamı ödeyeni daha hiç görmedim..
Sonuç olarak eski operatöre dönülür.
insanı, geçişle birlikte vermeyi taahhüt ettikleri telefonların (bkz: vodafone 547) (bkz: vodafone 945) dilencisi durumuna düşüren gsm operatörü.
yav arkadaş telefonlar hiçbir vodafone cep merkezi'nde yok ve var olanlardan birkaçı da ancak başvuruyu kendilerinden yapan müşterilere telefon verebileceklerini söylüyorlar. durumu vodafone müşteri hizmetleri'ne ilettiğinizde ise, tam tersi bir bilgi sizinle paylaşılıyor. allasen hangisi doğru?
he üzerinde ittifak ettikleri tek bilgi ise, müşterinin telefonu bulması gereken taraf olduğu (vodafone müşteri hizmetlerinin yapabileceği hiç bir şey yokmuş!) ve bunun da kampanya süresi sonu olan 31 Mart'a kadar uzayabileceği gerçeği. insaf!
(bkz: yazıklar olsun)
yav arkadaş telefonlar hiçbir vodafone cep merkezi'nde yok ve var olanlardan birkaçı da ancak başvuruyu kendilerinden yapan müşterilere telefon verebileceklerini söylüyorlar. durumu vodafone müşteri hizmetleri'ne ilettiğinizde ise, tam tersi bir bilgi sizinle paylaşılıyor. allasen hangisi doğru?
he üzerinde ittifak ettikleri tek bilgi ise, müşterinin telefonu bulması gereken taraf olduğu (vodafone müşteri hizmetlerinin yapabileceği hiç bir şey yokmuş!) ve bunun da kampanya süresi sonu olan 31 Mart'a kadar uzayabileceği gerçeği. insaf!
(bkz: yazıklar olsun)
eğer faturalı hattınız varsa ve kapatmak isterseniz, hesap kesim tarihinden sonraki günü tercih edin. 1 gün kullanım için 1 aylık bedele domalın!
voice data phone kelimelerinden türeyen ve her nasılsa data opsiyonunu kurulduğu tarihte öngören ulu kapitalist bir mega şirket.
heryerde çekiyor denilmesine rağmen bizim asansörde çekmemektedir.ha elektrik gitse ben kalsam orda suçlu olarak vodafone'u gösteririm.
son reklamında ''vodafone'la vodafone'la her yerde herkese süper internet'' diyor ama bazıları bunum ''muhattap ola'' anlıyor. haberiniz olsun.
aynı avea için yazdığım gibi sattığı telefonların alınmamasını, yanına yaklaşılmamasını şiddetle tavsiye ettiğim operatör. çünkü avea gibi vodafone da sattığı telefonların teknik işlerini teleservice denilen feci dandik bir firmaya yaptırmakta.
yurtdışı ile işi olan insanlar için en ideali. cepavantaj tarifisinde ki toplu dakikalarla yurtdışı vodafonelar ve sabit hatlar aranabiliyor. yurtdışına çıkıldığında bu dakikaların yarısı arama ve aranmak için kullanılabiliyor. hattımı taşıyalı 4 ay oldu daha pişman olmamı gerektiren bir durum olmadı.
kesinlkle istinasız her faturada geçiren gereksiz bir operatördür kendisi!
kolpacı üçüzlerden biri.
çekemeyen hat. sürekli baglanti hatasi veren, konusmanizin ortasinda karsiya sesinizin gitmemesi ve mesajlariniz zamaninda iletilememesi gibi durumlari sik sik yasatan hat. tv reklami konusunda basarililar.
aptal sms paketini iptal etmeme bir türlü izin vermeyen aptal operatör.
aylar önce yemişiz bi halt yapmışız mesaj paketi, ne yaparsan iptal olmuyor. kardeşim ben belki eskisi kadar kullanmıyorum o mesajları. önceden günde 50 mesaj atıyodum şimdi 3 günde 1 belki. bıktım yahu olmuyor iptal olmuyor.
-sistemde bir hata oluştu. lütfen sonra deneyiniz.
-iptal etmek için iptal yazıp tekrar deneyiniz.
-iptal etmek için iptal yazıp tekrar deneyiniz.
-iptal etmek için...
deniyorum lan şerefsizler, olmuyor işte dalga mı geçiyorsunuz bir de... tövbe tövbe... ne zaman kontör yüklesem çat gidiyor 9 tl kullanmadığım mesajlar için. oh ne güzel dünya. dolandırıcı operatör.
aylar önce yemişiz bi halt yapmışız mesaj paketi, ne yaparsan iptal olmuyor. kardeşim ben belki eskisi kadar kullanmıyorum o mesajları. önceden günde 50 mesaj atıyodum şimdi 3 günde 1 belki. bıktım yahu olmuyor iptal olmuyor.
-sistemde bir hata oluştu. lütfen sonra deneyiniz.
-iptal etmek için iptal yazıp tekrar deneyiniz.
-iptal etmek için iptal yazıp tekrar deneyiniz.
-iptal etmek için...
deniyorum lan şerefsizler, olmuyor işte dalga mı geçiyorsunuz bir de... tövbe tövbe... ne zaman kontör yüklesem çat gidiyor 9 tl kullanmadığım mesajlar için. oh ne güzel dünya. dolandırıcı operatör.
linkteki tabloda açık açık aylık 99 tl+ 250 tl karşılığında iphone4 sattığını gösteren ancak almaya gittiğinizde o fiyatın iphone4 ü kapsamadığı, iphone4 için 149 tl ödemeli paketi almanız gerektiğini söyleyen şirket.bu ne ya http://www.vodafone.com.t...hersey-dahil-paketler.php
onca yıldır turkcell kullanıyordum.artık farklı operatörlere yelken açmanın zamanı gelmışti.bugun itibariyle vodafone nun genç tarifesine geçtim. 5000 sms 500 dakıka heryone.sitesinde bir dakika 6 sanıyeye eşittir gibisinden bir ibare var.henuz hattım açılmadı ama galiba bunda da en başta yedım kazığı.
Türkiyede Ocak 2009da başlattığı müşteri memnuniyeti odaklı çalışması Vodafone Tüketici Hakları Bildirgesinin Turcell tarafından cep anayasası olarak taklit edilmesinden sonra, durumu hukuki sürece taşıyan global firma.
turkcell'i taşlayarak reklam yapan ve bundan kazanç elde edeceğini sanan birde türkiye'nin %97'si çekiyor deyip bizim evde, okulumda, kardeşimin okulunda ve dedemlerimin köyünde çekmeyen gsm operetörüdür.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar