bugün
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar4
- mustafa kemal atatürk7
- çok güzel ama manyak kadın5
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek5
- hırt3
- kemalist dünya23
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet14
- true'nun çaylak olması17
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir3
- üniversitelerin gereksiz olması14
- kadir inanır17
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı2
- aşk4
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım2
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- şevval şahin2
- antalyada üşümek3
- velvet28
- hapşırmak2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- israil6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- fatsalı kadir'in yeşilçam'a uzanan hikayesi2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- yazarların iyi olduğu konular9
- ona bir şey söyle9
- sözlüğü bırakmak istemek8
- evagreen2
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- yeni bir kitaba başlama sorunu3
- galatasaray lobisi11
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- seri gizli artı oy veren melek7
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- anın görüntüsü17
- birader yazar olmak12
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- sözlük yazarlarının kombinleri8
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- hızlı para kazanmanın yolları14
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
son zamanlarda izlediğim en vurucu filmlerden biriydi. arkadaşlar, doğrudur, film 140 dakika plan sekans. ben şoktayım. birdman'deki gibi çaktırmadan kestiler mi arada, diye düşündüm, sonra saçmalama insanlar anlarlardı o zaman, dedim ve bu şüpheler içerisindeyken filmi izledim: arkadaşlar kesme mesme yok, film tek plan.
müthiş oyunculuklar, melankolinin harika yedirilişi. gerçeğe bu kadar yaklaşmak ancak plan sekans ile mümkün olabilirdi. yönetmenin dediği gibi: ''bu bir soygun filmi değil, bu bir soygun!''
gerçekten öyle, film gerçeğe o kadar yaklaşıyor ki bir yerden sonra film izlediğini unutuyorsunuz. karakterlerin kurgulanmasında çok büyük rol oynamış tek plan. birisi öldüğünde, başları belaya girdiğinde filan kalbinize bir yumruk oturuyor, yerinizden kalkıyorsunuz. sanki siz de onların arasındasınız. karakter gelişimi konusunda çok temiz. görüntülerde bazı yerlerde odak kayması var ama rahatsız edici değil; tek plan çekildiğini hesaba katarsak müthiş. katmazsak da çok iyi, tertemiz görüntüler, keza sesler de öyle.
bir yerden sonra bir öyküyü seyretmek konumundan çıkıp, filmin evrenine de değil, 'evrene', karakterlerin yanına geçiş yapıyorsunuz; bir yerden sonra tek plan, hissettiğimiz gerçekliğe evriliyor.
senaryo konusunda biraz açıklıklar var, tek kusuru o:
--spoiler--
victoria sonda nasıl kaçacaktı ki? gezegen, kimse seni tanımıyor kaç, filan dedi, fakat ambulans çağırmıştı ve gezegen'in odasından çıktı, kameralardan şap diye bulurlar. ayrıca kıyafetleri de tuvalette bıraktı. bebeği de dükkanın önüne koydu, yani o evde yaşamadıkları da öğrenildi. her türlü enselerler onu. yani filmin sonundaki 'kaçış' olayı olmaz. olamaz. victoria ve 'gerçek berlinliler' orada bitmiş durumdalar.
sonda bir anda polislerin görülmesi, haylaz'ın tak diye vurulması filan o kadar doğal ki...
--spoiler--
yani kelimelerle anlatılamayacak bir gerçekçilik ve olaylara dahil olma hissi var, süper, gerçekten çok iyi.
yönetim harikası, son yılların en iyi filmlerinden. kesinlikle 'en iyi filmler' listeme dahil ederim; çok iyi yönetilmiş, çok iyi oynanmış, şahsi görüşümce gerçekçiliğe en çok yaklaşan film olmayı başarmış, çok iyi bir film.
ayrıca tüm oyuncular iyi de, laia costa ne kadar müthiş oynamış! duygusu bu kadar gerçek bir oyuncu zor gelir, harika. tüm oyuncuların çook başarılı olduğu çook açık zira tek plan çekilmiş arkadaşlar, tek plan. rolden çıkma imkanı olmadıkları için de iyice filmin içine girmişler.
seyredin. bir haftaya kalkıyor vizyondan; başka sinema aracılığı ile seyredebilirsiniz.
müthiş oyunculuklar, melankolinin harika yedirilişi. gerçeğe bu kadar yaklaşmak ancak plan sekans ile mümkün olabilirdi. yönetmenin dediği gibi: ''bu bir soygun filmi değil, bu bir soygun!''
gerçekten öyle, film gerçeğe o kadar yaklaşıyor ki bir yerden sonra film izlediğini unutuyorsunuz. karakterlerin kurgulanmasında çok büyük rol oynamış tek plan. birisi öldüğünde, başları belaya girdiğinde filan kalbinize bir yumruk oturuyor, yerinizden kalkıyorsunuz. sanki siz de onların arasındasınız. karakter gelişimi konusunda çok temiz. görüntülerde bazı yerlerde odak kayması var ama rahatsız edici değil; tek plan çekildiğini hesaba katarsak müthiş. katmazsak da çok iyi, tertemiz görüntüler, keza sesler de öyle.
bir yerden sonra bir öyküyü seyretmek konumundan çıkıp, filmin evrenine de değil, 'evrene', karakterlerin yanına geçiş yapıyorsunuz; bir yerden sonra tek plan, hissettiğimiz gerçekliğe evriliyor.
senaryo konusunda biraz açıklıklar var, tek kusuru o:
--spoiler--
victoria sonda nasıl kaçacaktı ki? gezegen, kimse seni tanımıyor kaç, filan dedi, fakat ambulans çağırmıştı ve gezegen'in odasından çıktı, kameralardan şap diye bulurlar. ayrıca kıyafetleri de tuvalette bıraktı. bebeği de dükkanın önüne koydu, yani o evde yaşamadıkları da öğrenildi. her türlü enselerler onu. yani filmin sonundaki 'kaçış' olayı olmaz. olamaz. victoria ve 'gerçek berlinliler' orada bitmiş durumdalar.
sonda bir anda polislerin görülmesi, haylaz'ın tak diye vurulması filan o kadar doğal ki...
--spoiler--
yani kelimelerle anlatılamayacak bir gerçekçilik ve olaylara dahil olma hissi var, süper, gerçekten çok iyi.
yönetim harikası, son yılların en iyi filmlerinden. kesinlikle 'en iyi filmler' listeme dahil ederim; çok iyi yönetilmiş, çok iyi oynanmış, şahsi görüşümce gerçekçiliğe en çok yaklaşan film olmayı başarmış, çok iyi bir film.
ayrıca tüm oyuncular iyi de, laia costa ne kadar müthiş oynamış! duygusu bu kadar gerçek bir oyuncu zor gelir, harika. tüm oyuncuların çook başarılı olduğu çook açık zira tek plan çekilmiş arkadaşlar, tek plan. rolden çıkma imkanı olmadıkları için de iyice filmin içine girmişler.
seyredin. bir haftaya kalkıyor vizyondan; başka sinema aracılığı ile seyredebilirsiniz.
140 dakika nasıl tek plan film seyredilir dediğim başlıktır, imdb puanı da 8, yuh... meraktan seyredeceğiz mecburen. blinker rolünde burak yiğit diye bir türk oynuyormuş.
1890’lı yıllarda kullandığı donu 62 milyara satılmış eski ingiltere Kraliçesi.
http://www.posta.com.tr/k...2-bin-lira-haberi-1228815
http://www.posta.com.tr/k...2-bin-lira-haberi-1228815
güzel bir film. yalnız kız da ne salak bir şeymiş. blinker rolündeki elemanın da türk olduğunu anlamıştım ya resmen. oyunculukları iyi film.
2015 almanya yapımı 138 dakikalık, sebastian schipper filmi. 7.7 imdb puanına sahip görsel
victor isminin hatun versiyonu. zaferiye * gibi bir anlama gelmektedir kendileri.
Bu isme sahip hiç mi çirkin kız olmaz. isim her kızı güzelleştiriyor.
https://www.youtube.com/watch?v=V_hgYnwZR8I
https://www.youtube.com/watch?v=NTqf3HFRAw4
Bulgaristanı 2020 eurovision da temsil edecek billie eilish sesli şirin kız. Şarkıları beğendim.
https://www.youtube.com/watch?v=NTqf3HFRAw4
Bulgaristanı 2020 eurovision da temsil edecek billie eilish sesli şirin kız. Şarkıları beğendim.
Avustarlya'nın güney doğusunda bulunan eyalet. Başkenti Melbournedir.
Nsw'nin kuzeyinde yer alır. Yüz ölçümü olarak avustralya ana karasının en küçük eyaleti olmasına rağmen nüfus olarak oldukça kalabalıktır. Bölgede bulunan altın gibi değerli madenler ve çeşitli sanayi bölgeleri en önemli nedenidir.
Nsw'nin kuzeyinde yer alır. Yüz ölçümü olarak avustralya ana karasının en küçük eyaleti olmasına rağmen nüfus olarak oldukça kalabalıktır. Bölgede bulunan altın gibi değerli madenler ve çeşitli sanayi bölgeleri en önemli nedenidir.
Victor isminin hatun versiyonu. victor ing. zafer, joseph/josephine yusuf anlamına gelmesine karşılık zafer ve yusuf'un bizde dişil karşılıkları yok.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar