bugün
- kemalist dünya13
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı28
- birader yazar olmak11
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası5
- galatasaray lobisi9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi8
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi4
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim2
- sözlük yazarlarının kombinleri2
- cemevinde hain kemal sloganları8
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- sigmund freud'un koltuğu4
- devletin her şeye karışması3
- 26 haziran 20264
- arda güler4
- aile evinde yaşamak6
- seri gizli artı oy veren melek2
- üniversitelerin gereksiz olması8
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- atilla olgaç2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- allah6
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- sözlüğü bırakmak istemek3
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- kemalistler9
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- pforzheim şu an 34 derece2
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- okulların kapanması3
- gönüllü moderatörlük2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- 2026 dünya kupası23
- nilsu berfin aktaş3
- futbol18
- bulla dava açmak2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- sistem patlamış2
- demet evgar10
- nemden nefes alamamak2
- saian dan aforizmalar2
- amerika birleşik devletleri6
- türkiye8
- yazarların imza parfümleri14
festival filmi tadındaki filmleri daha ulaşılabilir kılan başarılı bir organizasyondur.
çıkış fikri, belirli festivaller harici gösterilmeyen bağımsız filmleri bir çatı altına toplayıp vizyon filmlerinin yanına koymaları, insanlara gerçekten "başka sinema" olanağı sunmaları çok güzel. bu sayede insanlar avrupa sinemasını da tanıyacaklar. umarım uzun süreli bir etkinlik olur. 8 kasımda vizyona giren mavi en sıcak renktir'e ilgi büyüktü.
29 kasım a dek sürüyor, kaçırmayın!
12 eylül'den itibaren salonlarına izmir karaca sineması'nı da katmışlar. ne kadar güzel. izmir'e okumak için geldiğimden karaca sineması'nın yaşattığı hisleri anlayamıyorum, daha önce başa sinema salonunda film izlemediğim için onun da nasıl bir his olduğunu bilmiyorum ancak, artık izmir'de desem dışında başka başka filmler izleyebileceğimiz bir salon daha var.
internetten takip ettiğim kadarıyla başka sinema; bize adı duyduğumuz ancak festivaller dışında (ki nasıl oluyorsa hep benim gitmediğim güne/zamana denk gelir) izleyemediğimiz bağımsız filmleri izleme fırsatı sunuyor. bu çok güzel çünkü bu filmler o büyüüük sinema salonlarında ya hiç gösterilmez ya da bir sefer gösterip kaldırılır.
ayrıca çeşitli sinema geceleri, "başka çarşamba" ve "bu perşembe" gibi etkinlikleri de var. bu da benim için ayrı bir merak konusu.
internetten takip ettiğim kadarıyla başka sinema; bize adı duyduğumuz ancak festivaller dışında (ki nasıl oluyorsa hep benim gitmediğim güne/zamana denk gelir) izleyemediğimiz bağımsız filmleri izleme fırsatı sunuyor. bu çok güzel çünkü bu filmler o büyüüük sinema salonlarında ya hiç gösterilmez ya da bir sefer gösterip kaldırılır.
ayrıca çeşitli sinema geceleri, "başka çarşamba" ve "bu perşembe" gibi etkinlikleri de var. bu da benim için ayrı bir merak konusu.
izmir karaca sinemasına gelmesi ile birlikte her hafta en az bir kere gitmeyi kendime şart koştuğum sinemadır. yaklaşık 2 aydır hedefimden şaşmadım.
yıllardır ağlıyoruz izmir'e bu tarz şeyler gelmiyor diye, gelince de salonda beş kişiden fazla film izlemiyoruz. yakın zamanda kapatıp gittiklerinde, umarım yine ağlamaya başlamayız. hayır anlayamıyorum, iğrenç vizyon filmlerinin yanında başka sinema'nın vizyona soktuğu filmler zaten inanılmaz kaliteli. pahalı ama kalitesiz sinemalara göre üst düzey bir kalite ve ucuz bir fiyat politikaları var. hala izlememek niye?
yıllardır ağlıyoruz izmir'e bu tarz şeyler gelmiyor diye, gelince de salonda beş kişiden fazla film izlemiyoruz. yakın zamanda kapatıp gittiklerinde, umarım yine ağlamaya başlamayız. hayır anlayamıyorum, iğrenç vizyon filmlerinin yanında başka sinema'nın vizyona soktuğu filmler zaten inanılmaz kaliteli. pahalı ama kalitesiz sinemalara göre üst düzey bir kalite ve ucuz bir fiyat politikaları var. hala izlememek niye?
izlediğim her filmin "sinema" olduğu oluşum... iyi ki vardır...
Gişe derdi olmayan filmlerin gösterimine öncelik veren oluşum artık adana park avm salonlarını tercih ediyor.
Filmin hası dediğim filmleri bünyesinde seçki olarak sunan, tanıtan oluşumdur.
Gloria,tüm güçlü dediğim dedik diyen kadınlara önerilir.
Gloria,tüm güçlü dediğim dedik diyen kadınlara önerilir.
Okey'e döndüler. Ellerinde film kalmayınca eski klasikleri alıp göstermeye başladılar. Paraları kalmadı sanırım. Bir de gösterime soktukları filmleri sinemada izlemeye gerek yok. Sanat filmi tutkunu gider bulur filmi her yerden.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar