bugün
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- beyaz otomobil satın almak14
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- makarna süzmek5
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği13
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- yürüyüş partisi4
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- 65 şut çekip gol atamamak5
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- bugün de meme atan olmaması13
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- güneş2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- günün sözü3
- esra'yı aç esra'yı2
- tgrt2
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- anın görüntüsü15
- şemsiyenin ters dönmesi3
- yazma diyince yazmayan erkek4
- paris te son tango6
- iş kadını yazarlar6
- lucas luthor2
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- meloş nerede sorunsalı5
- kaçak çay2
- oyuncu2
- gocu abi2
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- futbol9
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- gocu bey meh meh bey birader4
- herkesin her şeye neden demesi gerektiği2
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- hoşgeldin pazartesi7
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
iron and wineı pek çok seven yeni altıncı nesil yazar. hoşgelmiştir efenim..
aynı soyadını paylaştığım yazar. Birde gireceğim entrylerin aynısını benden önce 2 defa giren yazar. (bkz: ikizler)
sağolsun varolsundur evinde oturduk içtik düşünsenize evine işedik yine de gıkı çıkmadı eyvallah deriz kendisine ve misafirperverliğinden dolayı teşekkür ederiz.
muhteşem bir ev sahipliği yaparak evini sonsuz sayıda abazana açan yazar. geleneksel bursa halı sahalar bize dar zirvelerinin değişilmez oyuncusu ve kazanan takım'ın defansının bel kemiği. verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı özür diliyor bir dahaki zirvelerde de görüşmek istiyorum kendisiyle.
(bkz: çok içten gelen nickaltı entrysi)
(bkz: çok içten gelen nickaltı entrysi)
bir ara efes cam şişe yere düştü, o an soluklar kesildi 15 kişinin 8'i şişeye 6'sı umut'a 1'i de ortadaki çerez tabağına baktı. o niye oraya baktı bilmiyorum. şişe boştu ve kırılmadı. umut bir anda beyazdan kırmızıya, kırmızıdan yeşile, sonra beyaz renge büründü. herkes içinden oh çekti. muhabbet devam etti. bu böyle bir anımız.
geleneksel bursa halı sahalar bize dar zirvesi'nden sonra milleti ağırlayan, ev sahipliği yapan arkadaşımızdır. ben bu entryi yazarken temizlik yapıyordur şu an sanırım. 3 gün sonra kendisine gelince okur. olsun.
geleneksel bursa halı sahalar bize dar zirvesi'nden sonra milleti ağırlayan, ev sahipliği yapan arkadaşımızdır. ben bu entryi yazarken temizlik yapıyordur şu an sanırım. 3 gün sonra kendisine gelince okur. olsun.
halı sahadan sonra bize evinin kapılarını açtığı için teşekkür edilmesi gereken candan yazar. evinin içine zıçtık ama artık ayda 1 olan piyango ona vurmuştur. defansın bel kemiği.
müthiş derbi sonrası evinin kapılarını yorgun yazarlara açan, yorgunluğun güzel muhabbet eşliğinde unutlmasına vesile olmuş, kazanan takım'ın defansının bel kemiği olan yazar.
yavvv komşum benim bu güzel insan. zirvelerin daimi üyesi. fizik profesörü.
olmayacak dua'ya amin deme aşamasında olan yazar.*
olmayacak dua'ya amin deme aşamasında şahsımın araya girip fatiha suresini okumasıyla, iyice işi zora girmiş yazar. kapıştık, bundan sonra da kapışıcaz. belki ikimiz de kazanamıcaz.
neyden bahsettiğimi anlamayanlar için tekelspor kazanantakım rekabetinden bahsediyorum.
neyden bahsettiğimi anlamayanlar için tekelspor kazanantakım rekabetinden bahsediyorum.
akıllı olun tekelspor'u öven herkes kardeşimizdir. biz kardeşimizi sözlükte yalnız bırakmayız. alayınıza gider.
alın toollarınızı başka yerde oynayın.
alın toollarınızı başka yerde oynayın.
her içini acıtan yazı yazanı troll ilan eden klavye kullanıcısı.
şu 2 pozisyonu aynı kefeye koyarak da cimbom beyinli olduğunu tekrar göstermiştir.
http://i44.tinypic.com/14avudf.jpg
http://www.tumspor.com/photos-inner/622808481.jpg
yalnız şu pozisyonları es geçmişsin be ufaklık, onları da koysaydın;
http://i44.tinypic.com/15i11g8.jpg ( http://www.takvim.com.tr/...i_guiza_da_ofsayt_degildi )
http://i39.tinypic.com/34eu7nd.jpg
not: "şampiyonluk için yan hakemleri bağlayın" diye sağa sola akıl veren de senin ergun amcan dı, hani şu 2 kirli şampiyonluğunuzun mimarı olan.
şu 2 pozisyonu aynı kefeye koyarak da cimbom beyinli olduğunu tekrar göstermiştir.
http://i44.tinypic.com/14avudf.jpg
http://www.tumspor.com/photos-inner/622808481.jpg
yalnız şu pozisyonları es geçmişsin be ufaklık, onları da koysaydın;
http://i44.tinypic.com/15i11g8.jpg ( http://www.takvim.com.tr/...i_guiza_da_ofsayt_degildi )
http://i39.tinypic.com/34eu7nd.jpg
not: "şampiyonluk için yan hakemleri bağlayın" diye sağa sola akıl veren de senin ergun amcan dı, hani şu 2 kirli şampiyonluğunuzun mimarı olan.
takımının fenerbahçe karşısında yediği tokatlar bünyesinde travmaya sebep olan küçük kardeşimiz.
kadıköy de yediğinizi hakeme bağlamıştınız, alex in pozisyonunu zilyon kere gösterdiniz, peki ali sami yen deki yardımcı hakemler için de 2 kelam etseydin be ufaklık
görsel (bu ofsayt olmayan)
görsel (bu da ofsayt olan)
ha bir de küçük kardeşimiz kararların futbolcuya göre değiştiğini sanacak kadar süpersonik zekaya sahip. " ama ordaki adam guiza zaten hehe" diye şirinlik yaparken, o pozisyonun devamının gol olduğunu unutuyor, ya da o guiza nın ilk maçta kendilerine kapağı takan forvet olduğunu.
gerçi sana cevabı başkanın vermişti ama gözünden kaçmış az önceki entryide, bi daha vereyim; ( http://www.takvim.com.tr/...i_guiza_da_ofsayt_degildi)
madem karşılaştırmalardan konu açıldı devam edelim;
hakem aynı(tolga özkalfa), rakip aynı (kayserispor) futbolcu da aynı( cangele), ama;
bu penaltı değil; görsel
bu penaltı; görsel
fark ne? birinde hareketi yapanın forması sarı-kırmızı, diğerinin ki sarı lacivert.
ya da bir karşılaştırma daha, aradaki farkı sen bul istersen; görsel
yoksa aziz yine hakem odasını basmayı mı unutmuş? ayrıca ligdeki 2 derbide de şamar yediğinizi unutup hala hangi hakeme sığınıyorsunuz? 3 tane futbolcunun 2 metre ofsayt olduğu pozisyonu bile nedense es geçmiş "aziz in hakemleri" ama sonuç yine geleneksel terbiye.
ha bir de şampyonluğu vederson- kazım partileriyle kutlamamı önermiş, herhalde kedisi de 3.lüğü jo nun partileriyle kutlayacak.
hem bak sana jo ile gs taraftarı arasında bir ortak nokta da buldum, ikisi de geleneksel aslan terbiyesi ni kutluyor derbiden sonra.
http://www.pressturk.com/haber.asp?id=16201
http://webtv.hurriyet.com...=4&vid=1113&bid=1
neyse inşallah büyüyünce fener galibiyetlerini kutlayacak günleri de görürsünüz.
kadıköy de yediğinizi hakeme bağlamıştınız, alex in pozisyonunu zilyon kere gösterdiniz, peki ali sami yen deki yardımcı hakemler için de 2 kelam etseydin be ufaklık
görsel (bu ofsayt olmayan)
görsel (bu da ofsayt olan)
ha bir de küçük kardeşimiz kararların futbolcuya göre değiştiğini sanacak kadar süpersonik zekaya sahip. " ama ordaki adam guiza zaten hehe" diye şirinlik yaparken, o pozisyonun devamının gol olduğunu unutuyor, ya da o guiza nın ilk maçta kendilerine kapağı takan forvet olduğunu.
gerçi sana cevabı başkanın vermişti ama gözünden kaçmış az önceki entryide, bi daha vereyim; ( http://www.takvim.com.tr/...i_guiza_da_ofsayt_degildi)
madem karşılaştırmalardan konu açıldı devam edelim;
hakem aynı(tolga özkalfa), rakip aynı (kayserispor) futbolcu da aynı( cangele), ama;
bu penaltı değil; görsel
bu penaltı; görsel
fark ne? birinde hareketi yapanın forması sarı-kırmızı, diğerinin ki sarı lacivert.
ya da bir karşılaştırma daha, aradaki farkı sen bul istersen; görsel
yoksa aziz yine hakem odasını basmayı mı unutmuş? ayrıca ligdeki 2 derbide de şamar yediğinizi unutup hala hangi hakeme sığınıyorsunuz? 3 tane futbolcunun 2 metre ofsayt olduğu pozisyonu bile nedense es geçmiş "aziz in hakemleri" ama sonuç yine geleneksel terbiye.
ha bir de şampyonluğu vederson- kazım partileriyle kutlamamı önermiş, herhalde kedisi de 3.lüğü jo nun partileriyle kutlayacak.
hem bak sana jo ile gs taraftarı arasında bir ortak nokta da buldum, ikisi de geleneksel aslan terbiyesi ni kutluyor derbiden sonra.
http://www.pressturk.com/haber.asp?id=16201
http://webtv.hurriyet.com...=4&vid=1113&bid=1
neyse inşallah büyüyünce fener galibiyetlerini kutlayacak günleri de görürsünüz.
(bkz: seni bulacam oğlum)
ha kendisi hakkında küçük kardeşimiz diyenler varmış. görmeden yorum yapmayalım lütfen.*
ha kendisi hakkında küçük kardeşimiz diyenler varmış. görmeden yorum yapmayalım lütfen.*
'bursa şampiyon olunca biz de şampiyon olmuş sayıldık' bukalemunspor mensuplarından bir kardeşimiz. biz daha sezon başında "gol rekorları kırıcaz heyoo" diye dolanan ezikleri de biliriz.
has galatasaraylı, fener'in yenilmesine değil göt olmasına sevinen bir kardeşimizdir. biz de sezon ortasında "forlan gidiyor forlan gidiyor ve maalesef top ağlarda heyooo"(tam böyle değilse bile buna benzer bir şeydi) diye entry girip göt olan ezikleri bilir ve kendilerini eğlenerek takip ederiz.
fenerbahçe'nin göt oluş günü 16 mayıs 2010 tarihinde yanında bulunduğum yazar. kendisi bursa'nın şampiyon olmasına değil fenerbahçe'nin o pek güzel göt oluşuna sevinmiştir.
kendisi çok sevdiğim kardeşim ve aynı renklere gönül verdiğim renkdaşımdır. bazı fenevliler ona laf söylerler ama o hasetlerinden ve ezikliklerindendir.
halı saha maçında bursa'nın şampiyon olması ile timsah yürüyüşü yaptığımız yazarcandır. videomuz bile var lan, valla bak.
aslan'a bukalemun diyen götlerin bağdat caddesinde hayali gol sonrası beşiktaş diye bağıran götlere götüyle gülen yazar.
arşivlerden, yıllar önce fenerbahçe taraftarının arsenal t-shirt ü giymiş fotolarını çıkararak kendini tatmin etmeye çalışan yazarcan. muhtemelen kendisinin " moskova aslanları"ndan, havalimanındaki chelesa şakşakçılarından ya da sayemizde yunanlı olan ultrakedilerden haberi yoktur, ya da belki kendisi de sayemizde yunanlı olanlardandır.*
sezonun en güzel haberini kendisinden, halısahanın ortasında elinde telefondan aldğımız yazar kardeşimiz:
- lan oğlum fenerliler stadda şampiyonluğa seviniyorlarmış!
kendisine ve kendisiyle uğraşanlara, truva çorum versiyondan bir sahne armağan etmek istediğim yazardır ayrıca:
-arkamdaki babayiğitleri görüyon mu? adamın anasını s.kerler valla...
- lan oğlum fenerliler stadda şampiyonluğa seviniyorlarmış!
kendisine ve kendisiyle uğraşanlara, truva çorum versiyondan bir sahne armağan etmek istediğim yazardır ayrıca:
-arkamdaki babayiğitleri görüyon mu? adamın anasını s.kerler valla...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar