bugün
- kadınlar neden aldatır16
- devşirmelik makamı13
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- biz arap değiliz biz türk üz6
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz5
- kadında güzellik aramayan erkek6
- lionel messi8
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı5
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- askerlik9
- kıskançlık5
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı3
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- sürekli esnemek6
- ismail kartal16
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi2
- allah bu yahudilerin belası versin2
- insan ne yaparsa kendisi icin yapar2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- tuncay güney2
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- içinizdeki trafik canavarını durdurun2
- kimyon3
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı2
- the god himself3
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- yazın yapılabilecek işler2
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
- nady bondar2
- donald trump5
- erectovanga2
- gözde celep2
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- sözlükteki zengin yazarlar4
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak4
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- kazıklı maria3
- işsizlere tavsiyeler2
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım6
- işsizken canın sıkılmaması yapılması gerekenler2
- 17 haziran 2026 avrupa parlamentosu'nun raporu5
- şansın yaver gitmesi2
- nervio3
- akrep kadını başak erkeği uyumu3
iron and wineı pek çok seven yeni altıncı nesil yazar. hoşgelmiştir efenim..
aynı soyadını paylaştığım yazar. Birde gireceğim entrylerin aynısını benden önce 2 defa giren yazar. (bkz: ikizler)
sağolsun varolsundur evinde oturduk içtik düşünsenize evine işedik yine de gıkı çıkmadı eyvallah deriz kendisine ve misafirperverliğinden dolayı teşekkür ederiz.
muhteşem bir ev sahipliği yaparak evini sonsuz sayıda abazana açan yazar. geleneksel bursa halı sahalar bize dar zirvelerinin değişilmez oyuncusu ve kazanan takım'ın defansının bel kemiği. verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı özür diliyor bir dahaki zirvelerde de görüşmek istiyorum kendisiyle.
(bkz: çok içten gelen nickaltı entrysi)
(bkz: çok içten gelen nickaltı entrysi)
bir ara efes cam şişe yere düştü, o an soluklar kesildi 15 kişinin 8'i şişeye 6'sı umut'a 1'i de ortadaki çerez tabağına baktı. o niye oraya baktı bilmiyorum. şişe boştu ve kırılmadı. umut bir anda beyazdan kırmızıya, kırmızıdan yeşile, sonra beyaz renge büründü. herkes içinden oh çekti. muhabbet devam etti. bu böyle bir anımız.
geleneksel bursa halı sahalar bize dar zirvesi'nden sonra milleti ağırlayan, ev sahipliği yapan arkadaşımızdır. ben bu entryi yazarken temizlik yapıyordur şu an sanırım. 3 gün sonra kendisine gelince okur. olsun.
geleneksel bursa halı sahalar bize dar zirvesi'nden sonra milleti ağırlayan, ev sahipliği yapan arkadaşımızdır. ben bu entryi yazarken temizlik yapıyordur şu an sanırım. 3 gün sonra kendisine gelince okur. olsun.
halı sahadan sonra bize evinin kapılarını açtığı için teşekkür edilmesi gereken candan yazar. evinin içine zıçtık ama artık ayda 1 olan piyango ona vurmuştur. defansın bel kemiği.
müthiş derbi sonrası evinin kapılarını yorgun yazarlara açan, yorgunluğun güzel muhabbet eşliğinde unutlmasına vesile olmuş, kazanan takım'ın defansının bel kemiği olan yazar.
yavvv komşum benim bu güzel insan. zirvelerin daimi üyesi. fizik profesörü.
olmayacak dua'ya amin deme aşamasında olan yazar.*
olmayacak dua'ya amin deme aşamasında şahsımın araya girip fatiha suresini okumasıyla, iyice işi zora girmiş yazar. kapıştık, bundan sonra da kapışıcaz. belki ikimiz de kazanamıcaz.
neyden bahsettiğimi anlamayanlar için tekelspor kazanantakım rekabetinden bahsediyorum.
neyden bahsettiğimi anlamayanlar için tekelspor kazanantakım rekabetinden bahsediyorum.
akıllı olun tekelspor'u öven herkes kardeşimizdir. biz kardeşimizi sözlükte yalnız bırakmayız. alayınıza gider.
alın toollarınızı başka yerde oynayın.
alın toollarınızı başka yerde oynayın.
her içini acıtan yazı yazanı troll ilan eden klavye kullanıcısı.
şu 2 pozisyonu aynı kefeye koyarak da cimbom beyinli olduğunu tekrar göstermiştir.
http://i44.tinypic.com/14avudf.jpg
http://www.tumspor.com/photos-inner/622808481.jpg
yalnız şu pozisyonları es geçmişsin be ufaklık, onları da koysaydın;
http://i44.tinypic.com/15i11g8.jpg ( http://www.takvim.com.tr/...i_guiza_da_ofsayt_degildi )
http://i39.tinypic.com/34eu7nd.jpg
not: "şampiyonluk için yan hakemleri bağlayın" diye sağa sola akıl veren de senin ergun amcan dı, hani şu 2 kirli şampiyonluğunuzun mimarı olan.
şu 2 pozisyonu aynı kefeye koyarak da cimbom beyinli olduğunu tekrar göstermiştir.
http://i44.tinypic.com/14avudf.jpg
http://www.tumspor.com/photos-inner/622808481.jpg
yalnız şu pozisyonları es geçmişsin be ufaklık, onları da koysaydın;
http://i44.tinypic.com/15i11g8.jpg ( http://www.takvim.com.tr/...i_guiza_da_ofsayt_degildi )
http://i39.tinypic.com/34eu7nd.jpg
not: "şampiyonluk için yan hakemleri bağlayın" diye sağa sola akıl veren de senin ergun amcan dı, hani şu 2 kirli şampiyonluğunuzun mimarı olan.
takımının fenerbahçe karşısında yediği tokatlar bünyesinde travmaya sebep olan küçük kardeşimiz.
kadıköy de yediğinizi hakeme bağlamıştınız, alex in pozisyonunu zilyon kere gösterdiniz, peki ali sami yen deki yardımcı hakemler için de 2 kelam etseydin be ufaklık
görsel (bu ofsayt olmayan)
görsel (bu da ofsayt olan)
ha bir de küçük kardeşimiz kararların futbolcuya göre değiştiğini sanacak kadar süpersonik zekaya sahip. " ama ordaki adam guiza zaten hehe" diye şirinlik yaparken, o pozisyonun devamının gol olduğunu unutuyor, ya da o guiza nın ilk maçta kendilerine kapağı takan forvet olduğunu.
gerçi sana cevabı başkanın vermişti ama gözünden kaçmış az önceki entryide, bi daha vereyim; ( http://www.takvim.com.tr/...i_guiza_da_ofsayt_degildi)
madem karşılaştırmalardan konu açıldı devam edelim;
hakem aynı(tolga özkalfa), rakip aynı (kayserispor) futbolcu da aynı( cangele), ama;
bu penaltı değil; görsel
bu penaltı; görsel
fark ne? birinde hareketi yapanın forması sarı-kırmızı, diğerinin ki sarı lacivert.
ya da bir karşılaştırma daha, aradaki farkı sen bul istersen; görsel
yoksa aziz yine hakem odasını basmayı mı unutmuş? ayrıca ligdeki 2 derbide de şamar yediğinizi unutup hala hangi hakeme sığınıyorsunuz? 3 tane futbolcunun 2 metre ofsayt olduğu pozisyonu bile nedense es geçmiş "aziz in hakemleri" ama sonuç yine geleneksel terbiye.
ha bir de şampyonluğu vederson- kazım partileriyle kutlamamı önermiş, herhalde kedisi de 3.lüğü jo nun partileriyle kutlayacak.
hem bak sana jo ile gs taraftarı arasında bir ortak nokta da buldum, ikisi de geleneksel aslan terbiyesi ni kutluyor derbiden sonra.
http://www.pressturk.com/haber.asp?id=16201
http://webtv.hurriyet.com...=4&vid=1113&bid=1
neyse inşallah büyüyünce fener galibiyetlerini kutlayacak günleri de görürsünüz.
kadıköy de yediğinizi hakeme bağlamıştınız, alex in pozisyonunu zilyon kere gösterdiniz, peki ali sami yen deki yardımcı hakemler için de 2 kelam etseydin be ufaklık
görsel (bu ofsayt olmayan)
görsel (bu da ofsayt olan)
ha bir de küçük kardeşimiz kararların futbolcuya göre değiştiğini sanacak kadar süpersonik zekaya sahip. " ama ordaki adam guiza zaten hehe" diye şirinlik yaparken, o pozisyonun devamının gol olduğunu unutuyor, ya da o guiza nın ilk maçta kendilerine kapağı takan forvet olduğunu.
gerçi sana cevabı başkanın vermişti ama gözünden kaçmış az önceki entryide, bi daha vereyim; ( http://www.takvim.com.tr/...i_guiza_da_ofsayt_degildi)
madem karşılaştırmalardan konu açıldı devam edelim;
hakem aynı(tolga özkalfa), rakip aynı (kayserispor) futbolcu da aynı( cangele), ama;
bu penaltı değil; görsel
bu penaltı; görsel
fark ne? birinde hareketi yapanın forması sarı-kırmızı, diğerinin ki sarı lacivert.
ya da bir karşılaştırma daha, aradaki farkı sen bul istersen; görsel
yoksa aziz yine hakem odasını basmayı mı unutmuş? ayrıca ligdeki 2 derbide de şamar yediğinizi unutup hala hangi hakeme sığınıyorsunuz? 3 tane futbolcunun 2 metre ofsayt olduğu pozisyonu bile nedense es geçmiş "aziz in hakemleri" ama sonuç yine geleneksel terbiye.
ha bir de şampyonluğu vederson- kazım partileriyle kutlamamı önermiş, herhalde kedisi de 3.lüğü jo nun partileriyle kutlayacak.
hem bak sana jo ile gs taraftarı arasında bir ortak nokta da buldum, ikisi de geleneksel aslan terbiyesi ni kutluyor derbiden sonra.
http://www.pressturk.com/haber.asp?id=16201
http://webtv.hurriyet.com...=4&vid=1113&bid=1
neyse inşallah büyüyünce fener galibiyetlerini kutlayacak günleri de görürsünüz.
(bkz: seni bulacam oğlum)
ha kendisi hakkında küçük kardeşimiz diyenler varmış. görmeden yorum yapmayalım lütfen.*
ha kendisi hakkında küçük kardeşimiz diyenler varmış. görmeden yorum yapmayalım lütfen.*
'bursa şampiyon olunca biz de şampiyon olmuş sayıldık' bukalemunspor mensuplarından bir kardeşimiz. biz daha sezon başında "gol rekorları kırıcaz heyoo" diye dolanan ezikleri de biliriz.
has galatasaraylı, fener'in yenilmesine değil göt olmasına sevinen bir kardeşimizdir. biz de sezon ortasında "forlan gidiyor forlan gidiyor ve maalesef top ağlarda heyooo"(tam böyle değilse bile buna benzer bir şeydi) diye entry girip göt olan ezikleri bilir ve kendilerini eğlenerek takip ederiz.
fenerbahçe'nin göt oluş günü 16 mayıs 2010 tarihinde yanında bulunduğum yazar. kendisi bursa'nın şampiyon olmasına değil fenerbahçe'nin o pek güzel göt oluşuna sevinmiştir.
kendisi çok sevdiğim kardeşim ve aynı renklere gönül verdiğim renkdaşımdır. bazı fenevliler ona laf söylerler ama o hasetlerinden ve ezikliklerindendir.
halı saha maçında bursa'nın şampiyon olması ile timsah yürüyüşü yaptığımız yazarcandır. videomuz bile var lan, valla bak.
aslan'a bukalemun diyen götlerin bağdat caddesinde hayali gol sonrası beşiktaş diye bağıran götlere götüyle gülen yazar.
arşivlerden, yıllar önce fenerbahçe taraftarının arsenal t-shirt ü giymiş fotolarını çıkararak kendini tatmin etmeye çalışan yazarcan. muhtemelen kendisinin " moskova aslanları"ndan, havalimanındaki chelesa şakşakçılarından ya da sayemizde yunanlı olan ultrakedilerden haberi yoktur, ya da belki kendisi de sayemizde yunanlı olanlardandır.*
sezonun en güzel haberini kendisinden, halısahanın ortasında elinde telefondan aldğımız yazar kardeşimiz:
- lan oğlum fenerliler stadda şampiyonluğa seviniyorlarmış!
kendisine ve kendisiyle uğraşanlara, truva çorum versiyondan bir sahne armağan etmek istediğim yazardır ayrıca:
-arkamdaki babayiğitleri görüyon mu? adamın anasını s.kerler valla...
- lan oğlum fenerliler stadda şampiyonluğa seviniyorlarmış!
kendisine ve kendisiyle uğraşanlara, truva çorum versiyondan bir sahne armağan etmek istediğim yazardır ayrıca:
-arkamdaki babayiğitleri görüyon mu? adamın anasını s.kerler valla...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar