bugün
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar13
- düşük iq belirtileri4
- hep aynı şeyleri yaşamak3
- zaman gazetesi2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- beyaz otomobil satın almak14
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler2
- uludağ sözlükteki sıcak ve samimi aile ortamı3
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- james deen2
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler2
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- bugün de meme atan olmaması13
- tgrt3
- 65 şut çekip gol atamamak5
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- yürüyüş partisi4
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- gecenin şarkısı3
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- kaya çilingiroğlu2
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- günün sözü3
- anın görüntüsü15
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- güneş2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- iş kadını yazarlar6
- yazma diyince yazmayan erkek4
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- şemsiyenin ters dönmesi3
- paris te son tango6
- esra'yı aç esra'yı2
- almanya4
- meloş nerede sorunsalı5
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- hoşgeldin pazartesi7
takımının fenerbahçe karşısında yediği tokatlar bünyesinde travmaya sebep olan küçük kardeşimiz.
kadıköy de yediğinizi hakeme bağlamıştınız, alex in pozisyonunu zilyon kere gösterdiniz, peki ali sami yen deki yardımcı hakemler için de 2 kelam etseydin be ufaklık
görsel (bu ofsayt olmayan)
görsel (bu da ofsayt olan)
ha bir de küçük kardeşimiz kararların futbolcuya göre değiştiğini sanacak kadar süpersonik zekaya sahip. " ama ordaki adam guiza zaten hehe" diye şirinlik yaparken, o pozisyonun devamının gol olduğunu unutuyor, ya da o guiza nın ilk maçta kendilerine kapağı takan forvet olduğunu.
gerçi sana cevabı başkanın vermişti ama gözünden kaçmış az önceki entryide, bi daha vereyim; ( http://www.takvim.com.tr/...i_guiza_da_ofsayt_degildi)
madem karşılaştırmalardan konu açıldı devam edelim;
hakem aynı(tolga özkalfa), rakip aynı (kayserispor) futbolcu da aynı( cangele), ama;
bu penaltı değil; görsel
bu penaltı; görsel
fark ne? birinde hareketi yapanın forması sarı-kırmızı, diğerinin ki sarı lacivert.
ya da bir karşılaştırma daha, aradaki farkı sen bul istersen; görsel
yoksa aziz yine hakem odasını basmayı mı unutmuş? ayrıca ligdeki 2 derbide de şamar yediğinizi unutup hala hangi hakeme sığınıyorsunuz? 3 tane futbolcunun 2 metre ofsayt olduğu pozisyonu bile nedense es geçmiş "aziz in hakemleri" ama sonuç yine geleneksel terbiye.
ha bir de şampyonluğu vederson- kazım partileriyle kutlamamı önermiş, herhalde kedisi de 3.lüğü jo nun partileriyle kutlayacak.
hem bak sana jo ile gs taraftarı arasında bir ortak nokta da buldum, ikisi de geleneksel aslan terbiyesi ni kutluyor derbiden sonra.
http://www.pressturk.com/haber.asp?id=16201
http://webtv.hurriyet.com...=4&vid=1113&bid=1
neyse inşallah büyüyünce fener galibiyetlerini kutlayacak günleri de görürsünüz.
kadıköy de yediğinizi hakeme bağlamıştınız, alex in pozisyonunu zilyon kere gösterdiniz, peki ali sami yen deki yardımcı hakemler için de 2 kelam etseydin be ufaklık
görsel (bu ofsayt olmayan)
görsel (bu da ofsayt olan)
ha bir de küçük kardeşimiz kararların futbolcuya göre değiştiğini sanacak kadar süpersonik zekaya sahip. " ama ordaki adam guiza zaten hehe" diye şirinlik yaparken, o pozisyonun devamının gol olduğunu unutuyor, ya da o guiza nın ilk maçta kendilerine kapağı takan forvet olduğunu.
gerçi sana cevabı başkanın vermişti ama gözünden kaçmış az önceki entryide, bi daha vereyim; ( http://www.takvim.com.tr/...i_guiza_da_ofsayt_degildi)
madem karşılaştırmalardan konu açıldı devam edelim;
hakem aynı(tolga özkalfa), rakip aynı (kayserispor) futbolcu da aynı( cangele), ama;
bu penaltı değil; görsel
bu penaltı; görsel
fark ne? birinde hareketi yapanın forması sarı-kırmızı, diğerinin ki sarı lacivert.
ya da bir karşılaştırma daha, aradaki farkı sen bul istersen; görsel
yoksa aziz yine hakem odasını basmayı mı unutmuş? ayrıca ligdeki 2 derbide de şamar yediğinizi unutup hala hangi hakeme sığınıyorsunuz? 3 tane futbolcunun 2 metre ofsayt olduğu pozisyonu bile nedense es geçmiş "aziz in hakemleri" ama sonuç yine geleneksel terbiye.
ha bir de şampyonluğu vederson- kazım partileriyle kutlamamı önermiş, herhalde kedisi de 3.lüğü jo nun partileriyle kutlayacak.
hem bak sana jo ile gs taraftarı arasında bir ortak nokta da buldum, ikisi de geleneksel aslan terbiyesi ni kutluyor derbiden sonra.
http://www.pressturk.com/haber.asp?id=16201
http://webtv.hurriyet.com...=4&vid=1113&bid=1
neyse inşallah büyüyünce fener galibiyetlerini kutlayacak günleri de görürsünüz.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar