bugün

umutckr

her içini acıtan yazı yazanı troll ilan eden klavye kullanıcısı.

şu 2 pozisyonu aynı kefeye koyarak da cimbom beyinli olduğunu tekrar göstermiştir.
http://i44.tinypic.com/14avudf.jpg
http://www.tumspor.com/photos-inner/622808481.jpg

yalnız şu pozisyonları es geçmişsin be ufaklık, onları da koysaydın;

http://i44.tinypic.com/15i11g8.jpg ( http://www.takvim.com.tr/...i_guiza_da_ofsayt_degildi )

http://i39.tinypic.com/34eu7nd.jpg

not: "şampiyonluk için yan hakemleri bağlayın" diye sağa sola akıl veren de senin ergun amcan dı, hani şu 2 kirli şampiyonluğunuzun mimarı olan.
© copyright 2005 - 2026