bugün
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle17
- beyaz otomobil satın almak9
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- ideal sevgilinin en önemli özelliği5
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- park etmek sanatı4
- hoşgeldin pazartesi7
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- babalar günü hediyesi2
- bugün de meme atan olmaması8
- 2026 dünya kupası17
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- neredesin2
- entelektüelin teorisiyle pratiğinin çelişmesi2
- yedi bela hüsnü deki cemal2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı5
- kız ismet2
- paris te son tango4
- sol tarafın inzal olması2
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın2
- ayağında terlikle ülke yönetmek2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- aylık 294 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- ev kredisi çeken asgari ücretli2
- yer çekimine küsmek3
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- delilik ve daha delilik arasındaki ince çizgi2
- karaağaç ev fiyatları2
- netflix yasaklanmalıdır4
- pazar günü aktiviteleri3
- az bilinen muhteşem şarkılar3
- spor sonrası pazularını öpmek2
- komşu gezegenlerdeki kira artışı2
- cuckold erkek5
- lahmacunu elle yiyen kız18
- üç harfli bir mandalinanın anıları2
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- kulak arkasını keselemek2
- benim kemiklerim iri2
- olduğundan genç göstermek9
kol centerları marifetiyle her gün arayıp önce babamı sorup ardından onu bulamayınca bana internet satmaya çalışan firma. her gün de aranmaz ki canım.
http://www.turk.net/
bugün itibariyle ttnet den sıyrılıp türk nete geçmiş bulunmaktayım. kullandıkça sizlere daha açıklayıcı bilgiler sunacağım. şimdilik 4 mbt internet hızı var ve ttnette olduğu gibi hiç bir kesilme yok internetimde.
(bkz: bu günleri de mi görecektim)
daha iyisi için; (bkz: superonline)
bugün itibariyle ttnet den sıyrılıp türk nete geçmiş bulunmaktayım. kullandıkça sizlere daha açıklayıcı bilgiler sunacağım. şimdilik 4 mbt internet hızı var ve ttnette olduğu gibi hiç bir kesilme yok internetimde.
(bkz: bu günleri de mi görecektim)
daha iyisi için; (bkz: superonline)
üç büyük şehir dışında tüm bölgelerde adsl kullanımının en çok tercih edildiği şehirleri açıklamış internet şirketi. turknetin verileri, türkiyede adsl kullanımının demografik ve ekonomik etkenlere göre çeşitlilik gösterdiğini ortaya koyuyor.
en yüksek adsl kullanım oranı kocaelide
turknetin üç büyük şehir dışında bölgelere göre adsl kullanım dağılımına bakıldığında, marmara bölgesinde kocaelinin %26lık oranla üstünlüğü göze çarpıyor. çok sayıda sanayi ve ticaret merkezini içerisinde barındıran kocaelini sırasıyla bursa (%21) ve sakarya (%14) takip ediyor.
en yüksek adsl kullanım oranı kocaelide
turknetin üç büyük şehir dışında bölgelere göre adsl kullanım dağılımına bakıldığında, marmara bölgesinde kocaelinin %26lık oranla üstünlüğü göze çarpıyor. çok sayıda sanayi ve ticaret merkezini içerisinde barındıran kocaelini sırasıyla bursa (%21) ve sakarya (%14) takip ediyor.
bu yaz staj yapacağım telekomünikasyon firması.
fakat müşteri açısından hakkında 1 tane bile olumlu yorum olmadığını görünce stajımı tamamlar tamamlamaz topuklamaya karar verdim. işin ucunda oranın stajyeri bile olsa küfür işitmek var.
fakat müşteri açısından hakkında 1 tane bile olumlu yorum olmadığını görünce stajımı tamamlar tamamlamaz topuklamaya karar verdim. işin ucunda oranın stajyeri bile olsa küfür işitmek var.
türk telekom ve ttnet'in şerefsizliklerinden gına geleli uzun bir zaman oluyordu ki yaklaşık bir ay önce aradılar. aslında direkt "ilgilenmiyorum" der kapatırdım ama bu kez öyle yapmadım. fatih adında gencecik bir arkadaş dil döktükçe döktü. düşündüm, taşındım. lan aslında bayağı bayağı kârlı bir iş bu!
neyse, bugün itibariyle geçiş işlemlerim bitti. sanırım haftasonuna kalmadan türk net'le bağlanmaya başlayacağım. bakalım, memnun kalacak mıyız?
neyse, bugün itibariyle geçiş işlemlerim bitti. sanırım haftasonuna kalmadan türk net'le bağlanmaya başlayacağım. bakalım, memnun kalacak mıyız?
herkesin geçme dediği neden deyince ttnet beni skiyo seni de sksin düşüncesinde olan şirket.
kendi altyapısını kullanmayan şirketlere şüpheyle yaklaşın, mahallenizde ttnet kaynaklı sorun varsa bir şey değişmez.
akk'yi kaldırmadan önceden beri kullanıyordum. etrafa da iyiliğinden bahsettim hep. gel gelelim, köprünün altından çok suların geçmiş olduğunu müşteri hizmetlerini aradığımda öğrendim. müşteri hizmetleri yok. evet cidden müşteri hizmetleri departmanını kapatmışlar. bunu böyle mavi yazıyorum ki, abonesi olmak isteyen dikkat etsin diye. 1 haftadır internetimde sorun var ve kimse bir çözüm getirmiyor. muhatap yok. twitter'dan yazdım, yine arayan yok. muhatap bulamadığım bu sikko firmayı önümüzdeki ay terk ediyorum. madem talebi karşılayamayacaksın, madem akk'siz diyip abonelerin artınca müşteri hizmetlerini kapatacaksın, o zaman abone kaybetmeye devam karşim. ben artık abonesi olmayacağım çok da sikimde değil ama müşteri hizmetlerini tekrar açmayacaklarsa batmaya mahkumdur bu firma.
Sabit 35 mbps veriyor, kota yok, altyapı varsa 100 mbps e kadar çıkıyor. Bir kaç arkadaşım kullanıyor, bende niyetlendim. Ayda 65 kağıt.
utanmadan vermediği hizmetin bedelini isteyen sözde kurumsal şirket.
dilekçem hazır yarın tüketici hakem heyetindeyim sizi karaktersiz herifler.
dilekçem hazır yarın tüketici hakem heyetindeyim sizi karaktersiz herifler.
Abone sayısı arttıkça kaliteyi düşüren firma.
Her akşam 10'dan sonra götü başı dağıtan internet mi olur? Oluyor işte.
Her akşam 10'dan sonra götü başı dağıtan internet mi olur? Oluyor işte.
konsept olarak güzel fikirleri olan firma. henüz 100 mbps altyapısının olduğu bir yer göremedim ama 36 mbps vdsl sağlıyor. hız olarak tatminkar. eksikleri çok. düzeltilirse bir kamyon dolusu adam yığarım.
35 mbit hizmet satıp aktivasyonunu yarım yamalak yapan firma. Ulan altyapı var, VDSL2 modem var, tesisat sağlam ana hizmet kapalı gözüküyor. Arayıp sövecegim ama muhattap yok. Telesekretere sövmek tarzım değil, insana kaymak lazım.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar