bugün

türk net

35 mbit hizmet satıp aktivasyonunu yarım yamalak yapan firma. Ulan altyapı var, VDSL2 modem var, tesisat sağlam ana hizmet kapalı gözüküyor. Arayıp sövecegim ama muhattap yok. Telesekretere sövmek tarzım değil, insana kaymak lazım.
© copyright 2005 - 2026