bugün

/119
rick: bir sabah bi uyandım herkes zombi.
lori konusu kafaları karıştırmıştır.

--spoiler--
bu karı öldü mü. öyle tahmin ediyoruz. ama yok telefondaki lori diyorsanız o karı ne ara çıktı gitti, yada birisi götürdü de kimse farketmedi diye sorarlar.
eğer lori yaşıyorsa ve zombi olmadıysa ve telefondaki oysa lori'nin hapisaneden çıkıp da uzaklara gittiğini nasıl açıklayacaklar.

benim teorime göre: hapisanenin altında tüneller var oradan birileri gelip almış olabilir. yada lostta olduğu gibi yerin altına ev gibi bir sistem olmuş olabilir. hani desmond kalıyordu ya ondan işte. ama çok sallamışım gibi geldi şimdi. neyse 3-5 bölüme öğreniriz nasılsa.

edit: rick'in sıyırdığın olayını koca sözlükte anlamayan bi mal ben kalmımşım. tüm sözlük yüklendi. lori aslıda yoğmuş.
--spoiler--
bu dizinin sezon3bölüm6'sıyla gördük ki zombi mahluku, insanı kafatasına kadar yiyip o kafatasına sıkılan kurşuna dokunmadan öylece bırakabiliyor sofraya. nasıl bir sindirim sistemiyse artık. kurşunu geğirdi mi, kustu mu, sıçtı mı anlamadık ama kemiği falan banamısın demeden yiyor bu mahluk. bir kerhanecilik var bunda ama hadi bakalım.
3 arkadaşım tavsiye ettiği halde halen izlemeye fırsat bulamadığım zombi içerikli yabancı dizidir.
3. Sezon 6. Bolum itibari ile rickin trigeli koparttigi dizidir.
--spoiler--
3. sezon 6. Bölümle birlikte rick' in sıyırdığını düşünmemiz için yeteri kadar kanıt var. Medeniyet yok olduğunda binlerce kilometre uzaktan telefon bağlantısı kuramazsınız. Karnı yarılmış insanlar modern tıp yoksa genelde ölürler.
--spoiler--
sezon 3 itibariyle heyecan katlanarak artmaktadır.
--spoiler--
-herkes rick'in sıyırdığını söylüyor geçen haftada herkes arayan carol falan diyordu bu senaristler yine ters köşe yapacak gibi geliyor

-darly reis önümüzdeki bölümlerde daha çoook entry girdirecek gibi duruyor. michonne ve merle karşısında tavrı nasıl olacak vs.

-andrea da valiye çaktırarak ordaki yerini garantiye aldı diyebiliriz. (malzeme sağlamdı ondan böyle söylüyorum.)

-grupların birbirinden haberdar olmasıyla yeni bölümler çok daha güzel olacak gibi duruyor.
--spoiler--
--s3e06 spoiler--

ulan sonunda şu andrea kaltağı governor'a verdi de rahatladım. 3 bölümdür en az 10 dakika kesişmelerini izliyorduk. artık diziye biraz daha hareket gelir umarım.
bu arada bu bölüm de fazlaca deyim vardı, ingilizce alt yazısıyla veya altyazısız izlenmesi tavsiye olunur.
--s3e06 spoiler--
--spoiler--

3X06 itibariyle rick reyizin eski haline dönmesine sevindik.
iki grubun da yavaş yavaş dolaylı yollardan birbirlerine yaklaşması ve birbirlerinden haberdar olması heyecan getirmeye başladı.
zaten zenci ablamızın reyizlerin grubuna katılması bu heyecan için sadece bir neden, ayrıca japon çocuk ve sevgilisi dünya güzeli bacımız da diğer gruba kaçırıldı bu da resmen bir savaşın ve resmen bir kurtarma operasyonun habercisi.
ve edinmeden geçemeyeceğim rick reyizin kucağına bebek yakıştı lan..

--spoiler--
bu telefon olayı da nedir? *
üstelik rick hastalığın hepsine bulaştığını söyledi. madem bu hastalık nefes yoluyla bulaşıyor, neden hayvanlar hasta olmuyor?
bazen anlayamadığım dizidir.
edit: ekleme.
sırada andrea orospusu da ölürse tam olur, nasıl gıcık bir karı. önümüzdeki bölümler ciddi bir savaşa gebe, bir yanda the governor elindeki güçlü silahlara sahip şerefsiz askerler, diğer yanda ise rick reyis'in yürekli aslanları...
--şimdiden spoiler--

+rick reyis valinin adamları yaklaşıyor.
-bizde onlara yaklaşıyoruz aslanım.

--şimdiden spoiler--
loriden kalan uyuz karı kontejyanını andrea karısının doldurduğu dizi.
pewdiepie'ın oynadığı, dizinin oyuna uyarlaması olan oyundur.

ağlamak isteyen(ki şahsen ben hüngür hüngür ağladım), spoiler yemek uğruna şu videoyu izleyebilir, tabii videoyu izlemeden önce size bikaç bilgi vereyim de anlamlansın her şey:

--spoiler--
lee zenci abidir, clementine da kızımızdır. lee clementine'ı sokakta, ailesini ararken bulmaktadır, bu yüzden ona göz kulak olur, hayatı boyunca korur. clementine'da lee'ye karşılığı çok derin bir sevgi beslemektedir bu yüzden. günler gelir geçer, clementine kaçırılır, lee onu kurtarmak için götünü başını yırtar, sonunda bulur. tabii ki clementine'ı bulma yolunda bir zombi tarafından ısırılır, çok zamanı kalmamıştır, bundan sonra olaylar gelişir.
--spoiler--

(video artık mevcut değil)#
gittikçe sağlamlaşan 6.bölümden sonrada iyice sağlamlaşma sinyalleri veren dizi.

not: telefon olayı bence şudur ki; rickin kafayı yemek üzereyken kendi kendini toparlamasıdır, hayal etmesidir. aslında telefon çalmamıştır, ulan bu dönemde insan delimi öyle mal mal numara çevirecekte birini denk getirecek. zaten yaşlı dayı bunu anlamıştı ama ricki yalnız bırakmak istedi ki düzelebilsin, budur.
izlediğim en güzel yabancı dizi diyebilirim. özellikle zombileri çok gerçekçi yapmışlar. beğenerek izliyorum.
3. sezon 7. bölüm

gerilim yükseldikçe yükseldi. aman yarabbi nerelere gidiyor bu dizi.

--spoiler--
governor harbi orospu çocuğu yapılırmı o maggiye.
merle sende governordan aşağı değisin. bence merle yine bir ibnelik peşinde kardeşini satacak değil herhalde. (adam pisliğin teki çıktı governor baba)
michonne tek tabanca takıl takıl nereye kadar artık bir gruba girmen gerekiyor.
gleen adamsın satmadın ricklerin grubunu
haftaya, dizi tarihinin en iyi bölümünü izleyebiliriz buraya da yazıyorum bak. iki grup karşılaşacak ve silahlar konuşacak. daha ne olsun.
--spoiler--
3x07

Aksiyon bölümüne ortam hazırlayan yine güzel bir bölümdü. 3. sezon da kötü bölüm yok kimse kusura bakmasın.

--spoiler--

• Dizide dikkatimi çeken birşey var. Bağırsak, böbrek ne iğrençlik varsa gösteriliyor ama gel gelelim memeler gösterilmiyor. Yahu ben Maggie ve Andrea'nın memesini görmek istiyorum belki. Gösterin lütfen olmuyor böyle.
• Rick ile Michonne yakınlaşacak gibi duruyor.
• Glenn'nin zombiyi dağıttığı sahne çok gerçekçiydi ve hoşuma gitti.
• Kulübeye girdikleri zaman adamı öldürüp zombilere yem etmeleri çok mantıklıydı. Dizide artık saçmalıklara yer yok.
• Hapishaneyi 10 kişi temizlediklerini öğrenince Merle ve piç valinin suratı ekşidi resmen. Beter olun orospu çocukları..
• Andrea tam bir hayat kadını muamelesi görüyor vali tarafından. Pilli bebek Andrea.
• Daryl, Adnan Şenses'i kucağında bebekle görünce duygulandı. Olacak bir çatışma öncesi artı points oldu bizim oğlana.
• Sadece ormanın içinde hiç zombi yokken birden etraflarını sarması çok saçma geldi.
• Son olarak söylemek istediğim birşey var ki doktor validen de sıyrık..

--spoiler--
evet. the walking dead çılgını olarak hemen bölümü izledim ve tespitlerimi, yorumlarımı sıçmaya karar verdim. s03e07 içindir bu denecekler a dostlar.

--spoiler--

-bu governor denen heriften gittikçe nefret ediyorum. yapılır mı lan bu maggie hatunumuza. aynısını anana bacına yapsalar hoşuna gider mi?
-şeytan diyor şu michonne angutunun ağzını yüzünü sik. lan herifler seni yanına almış yardım etmeye, hala katanaya uzanma çabaları, bi tripler. bırak amın evladı bırak zaten dudağn olmuş ali sami yen, hala tripler. katıl lan işte gruba yumurta gibi grup. alkol desen yok,sigara desen yok.
-andrea önümüzdeki bölüm bizim ekipe katılmayıp da governor için savaşırsan yemin ediyorum sütümü helal etmem. kaltak piç.
-bilimadamı abim sen ne ayaksın amk, andrea olmasa kanser herif yiyecek seni hala bilinçsiz akıl bilmem ne. geçiniz.
-merle önümüzdeki bölüm allah belanı verecek hissediyorum.

evet, son olarak,

-judith diye isim mi olur lan allahsızlar.

--spoiler--
oyunu da çıkmış ama bi türlü oynayamadık üstüne üstlük 20 tane virüs girdi indirene kadar oyunu.
(bkz: walking dead the game)
Salya sümük izlemeye devam ettiğim dizi. Son bölümleri çok acıklı.
olaylar olaylar bir bölüm oldu. ama benim tek söyleyeceğim,

--spoiler--

seni darağacında sikerim governor.

--spoiler--
uyarı: 3x7 ağır spoiler içerir!

+bay coleman'ın üzerinde yaptıkları deney, kesinlikle vali'nin zombiye dönüşmüş kızı ve karısı içindir. hani şu saçlarını taradığı göççük kız vardı ya. ah bakalım andrea şıllığı ne zaman fark edecek bunları... sonra çook yalvarır rick'e "nolur beni de götürün buradan" diye.

+ha bu arada carol ve rick'in karşılaşması,carol'un bebeğe baktıktan sonra rick'e bakıp o kısacık anda her şeyi anlaması ve ağlamaya başlaması... çok duygusaldı lan, gözlerim doldu. dolmayan insan değildir, o kadar da büyük konuşurum arkadaş.

+maggie... ah maggie sana neler yaptılar cicişim yea:( yorum yapıp daha da utandırmayacağım seni.

+gleen sen ne sağlam adamsın la, maggie sende buluyor diye düşünürken, bu bölümde anladık ki adam gibi adam olman etkilemiş kızcağızı. böyle devam et, aferin.

3x8'i iple çekiyoruz efenim.
breaking bad gibi 'efsane' bir dizi varken çizgi film tadı veren dizicik.
s03e08 itibarıyla bizi bizden alacak, ortalığı kasıp kavuracak dizidir. şimdiden heyecan basmıştır fanatikleri...

--spoiler--

lan glenn adamsın ama şu merle ile governor denen piçleri domalttıktan sonra hapishanede 1 yıldır kumar oynayan adamlara vermezsen adam demem sana bilesin!

--spoiler--
© copyright 2005 - 2026