bugün

the walking dead

3x07

Aksiyon bölümüne ortam hazırlayan yine güzel bir bölümdü. 3. sezon da kötü bölüm yok kimse kusura bakmasın.

--spoiler--

• Dizide dikkatimi çeken birşey var. Bağırsak, böbrek ne iğrençlik varsa gösteriliyor ama gel gelelim memeler gösterilmiyor. Yahu ben Maggie ve Andrea'nın memesini görmek istiyorum belki. Gösterin lütfen olmuyor böyle.
• Rick ile Michonne yakınlaşacak gibi duruyor.
• Glenn'nin zombiyi dağıttığı sahne çok gerçekçiydi ve hoşuma gitti.
• Kulübeye girdikleri zaman adamı öldürüp zombilere yem etmeleri çok mantıklıydı. Dizide artık saçmalıklara yer yok.
• Hapishaneyi 10 kişi temizlediklerini öğrenince Merle ve piç valinin suratı ekşidi resmen. Beter olun orospu çocukları..
• Andrea tam bir hayat kadını muamelesi görüyor vali tarafından. Pilli bebek Andrea.
• Daryl, Adnan Şenses'i kucağında bebekle görünce duygulandı. Olacak bir çatışma öncesi artı points oldu bizim oğlana.
• Sadece ormanın içinde hiç zombi yokken birden etraflarını sarması çok saçma geldi.
• Son olarak söylemek istediğim birşey var ki doktor validen de sıyrık..

--spoiler--
© copyright 2005 - 2026