bugün
- yazarların imza parfümleri12
- lise4
- kıskanmak7
- mutluluğun fark edilmemesi8
- erkekler neden az yaşar7
- 24 haziran 2026 venezuela depremi4
- çırılçıplak şekilde ağlarken dünya kupası izlemek3
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- bir insanı sevmek11
- üni mezunu kız meslek lisesi mezunu erkek evliliği3
- andriy shevchenko3
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek2
- devlet gücü6
- bana karpuzlu soda getir kardeşim diyen erkek3
- akp'ye katılan belediye başkanları8
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- sevgilinin beni terk etme demesi3
- m r e r e c t o5
- çocuğu olan arkadaşlarla buluşmak2
- haitinin gol atmış olması5
- oyuncu koltugu4
- çırılçıplak şekilde uyurken yatağa işemek3
- cristiano ronaldo dos santos aveiro4
- 2026 dünya kupası23
- dünya kupasında başarısız olmamızın tesellisi2
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- ibadet4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- insan5
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı3
- çalmak2
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
- akp seçmeni2
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da3
- anlamak3
- lionel messi11
- my number one3
- düşün ki o bunu okuyor16
- naruto dayi3
- ameliyat olmak8
- futbol16
- karsan jest2
- duygusal yankı2
- zalican2
- falıma bakmak isteyen var mı24
- dünya8
- sözlük kızlarının vücutları15
- velvet13
ex'in yediği bok. o kadar dedim yapma diye dinletemedim. illa soyunup bafiliycem. onu istiyor.
(bkz: stalkholm sendromu)
(bkz: stalkholm sendromu)
saatlerimi harcayıp sadece mutsuz sonun benim olduğunu görmekten bıktım.
pek başarılı olduğum eylem.
o kadar uğraş sonucu elde ettiklerime bakınca mit için çalışmam gerektiğini düşünüyorum.
misal, kafayı koyduğum kişinin; instagram hesabına, mail hesaplarına, facebook hesabına - facebook'a senkronize edilmiş fotograflar dahil- , ekşi sözlük hesabına, google hesabına ve telefonuna - rehberdeki kayıtlı isimlerden tut; google fotograflara kadar, o an nerede olduğunu izleyebilirim - geçmiş yıllara dönük sağlık işlemlerine, yaptırdığı tahlillere; aldığı, alacağı doktor randevularına tam yetki ile erişimim var.
kişiyi, kendinden iyi tanıyorum neredeyse. bir tek whatsapp yedekleri eksik.
o kadar uğraş sonucu elde ettiklerime bakınca mit için çalışmam gerektiğini düşünüyorum.
misal, kafayı koyduğum kişinin; instagram hesabına, mail hesaplarına, facebook hesabına - facebook'a senkronize edilmiş fotograflar dahil- , ekşi sözlük hesabına, google hesabına ve telefonuna - rehberdeki kayıtlı isimlerden tut; google fotograflara kadar, o an nerede olduğunu izleyebilirim - geçmiş yıllara dönük sağlık işlemlerine, yaptırdığı tahlillere; aldığı, alacağı doktor randevularına tam yetki ile erişimim var.
kişiyi, kendinden iyi tanıyorum neredeyse. bir tek whatsapp yedekleri eksik.
Stalk gerçeği ile bir sürü minik ajanlar yetişti. Hoşlandığı erkeğin tüm sosyal hesapları itina ile incelenir. Beğeniler üzerinden çetele tutulur. Whatsappta çevirim içi düzeyi daire grafiği ile gösterilir vs. Bu araştırmacı ruhunuzu başka şeyler için kullansaydiniz ülke kalkınırdı yemin ederim.
Ve stalkın hafif düzeylisi makbuldür buyurmuşlar.
Ve stalkın hafif düzeylisi makbuldür buyurmuşlar.
Anti-stalk aktivitelerinde cok gelistirdim kendimi. Sosyal aglarda profilimi inceleseler budist oldugum, skydiving duskunu, servet sahibi bir adam izlenimi birakirim. Halbuki dini butun taocu sekse inanan bir Hindu'yum. Bunlar iste hep ters manyel.
Stalklanan kişinin annesini, babasını, babaannesini, dedesini, dedesinin babaannesini, dedesinin babaannesinin tc kimlik numarasına kadar araştırma eylemidir.
Çok tehlikeli boyutları vardır. Sonu deep web'dir ya da fotoğrafını yanlışlıkla beğenme.
Çok tehlikeli boyutları vardır. Sonu deep web'dir ya da fotoğrafını yanlışlıkla beğenme.
Yurdum kızları tarafından taciz gibi görülen eylem. Ama her haltlarını orda burda paylaşmaktan da çekinmezler. Lan bi de Stalkera laf sokan şeyler yazanları yok mu biolarına. Madem o kadar özeline özen gösteren birisin ifşa etme kendini sosyal medyada. Madem ediyon insanlara sen kimsin falan diye abuk sabuk sorular sorup Sherlock Holmesculuk oynama kezo.
ne kada yavşak bir tabir.
Nadir de olsa bu eylemi yapmak pek tabii bir şey . Lakin öyle insanlar var ki ; bokunu çıkarıyorsunuz . Bence bunu yapmaktansa bir psikiyatriye görünmenizde fayda var .
kariyerimi ilerletmeyi düşündüğüm alandır. o kadar.
Küs olduğun bir arkadaşın veya tanımadığın bir insanın sosyal medya hesabından takip edilmesi olayı.
Acaba noldu öldü mü yaşıyor mu mantığı ile başlar, fotoğraflarda arkadaşın beğenme-yorum atma zamanına kadar ilerler.
Farkında olmadan bağımlılık yapan bir olaydır aslında. Başta çok masumdur; 5 dakika bakıp çıkacam dersin ki, sonradan bir bakmışsın o arkadaşın sülalesinin hesaplarına tek tek bakmışsın. 5 dakika olay, olur sana 3 saat.
E olay burada da bitmiyor, o kişiyle hala konuşmanız olmadığı için takip etmeye başlarsın. Belirli aralıklar olur ayda bir, haftada bir... Kendisine sorsan kendisi 10 dakikada anlatacakken gurur yaptığın için saatlerini kaybedersin.
Başka bir zararı da şu ki; kimse sosyal medyada gerçek kişiliğini tam olarak sunmaz. Görünmek istediği kişi olarak sunar. Sevmediğin birinin mutlu olduğunu görmek de insanın canını acıtıyor tabi. Fotoğrafta kahkaha atan bir ekip görürsün ama oradakilerin yarısı birbirine güvenmeyip daha mutlu görünmeye çalışıyor olur.
Zararları burada bitti mi sandınız? Tabi ki hayır. Tanımadığınız biriyle sohbet etmemizin amacı nedir: tanımak, öğrenmek. Bu kişiyi sosyal medyadan "yanlış" olarak da olsa artık tanımış olduğunuz için tanışma cesaretini elde edemeyeceksiniz. Bir şekilde tanışmış olsanız bile sohbet edecek konu bulamayacak, cevabını bildiğiniz sorular soracaksınız.
E böyle iğrenç bir duruma düşmek isteyen var mı? Ne yazık ki bu durumların farkına sonradan varacağımızı düşüyoruz. Çözümü basit aslında: kendini kontrol etmek, Sınır koymak. Bunun için sosyal medya hesabını kaldırabilir veya uzun süre giriş yapmayarak olanları unutabiliriz.
Stalksız günler arkadaşlar.
Acaba noldu öldü mü yaşıyor mu mantığı ile başlar, fotoğraflarda arkadaşın beğenme-yorum atma zamanına kadar ilerler.
Farkında olmadan bağımlılık yapan bir olaydır aslında. Başta çok masumdur; 5 dakika bakıp çıkacam dersin ki, sonradan bir bakmışsın o arkadaşın sülalesinin hesaplarına tek tek bakmışsın. 5 dakika olay, olur sana 3 saat.
E olay burada da bitmiyor, o kişiyle hala konuşmanız olmadığı için takip etmeye başlarsın. Belirli aralıklar olur ayda bir, haftada bir... Kendisine sorsan kendisi 10 dakikada anlatacakken gurur yaptığın için saatlerini kaybedersin.
Başka bir zararı da şu ki; kimse sosyal medyada gerçek kişiliğini tam olarak sunmaz. Görünmek istediği kişi olarak sunar. Sevmediğin birinin mutlu olduğunu görmek de insanın canını acıtıyor tabi. Fotoğrafta kahkaha atan bir ekip görürsün ama oradakilerin yarısı birbirine güvenmeyip daha mutlu görünmeye çalışıyor olur.
Zararları burada bitti mi sandınız? Tabi ki hayır. Tanımadığınız biriyle sohbet etmemizin amacı nedir: tanımak, öğrenmek. Bu kişiyi sosyal medyadan "yanlış" olarak da olsa artık tanımış olduğunuz için tanışma cesaretini elde edemeyeceksiniz. Bir şekilde tanışmış olsanız bile sohbet edecek konu bulamayacak, cevabını bildiğiniz sorular soracaksınız.
E böyle iğrenç bir duruma düşmek isteyen var mı? Ne yazık ki bu durumların farkına sonradan varacağımızı düşüyoruz. Çözümü basit aslında: kendini kontrol etmek, Sınır koymak. Bunun için sosyal medya hesabını kaldırabilir veya uzun süre giriş yapmayarak olanları unutabiliriz.
Stalksız günler arkadaşlar.
Hastalıktır.
Sonucunda kötü bir şeylere ulaşırsınız. Hem stalklarım hem üzülürüm misali.
Bende kendimi stalklasam bende üzülürdüm.
insanların özel hayatına bir nevi dahil olmaktır.
Gel gelelimki üstüme tanımam bu konuda. Şöyle özetleyeyim;
Bankacı arkadaşlarıma sistem sorgulatmasından adresi ve tcsi , hastanede çalışan arkadaşlarımdan giriş kayıtları, hostes olan arkadaşımdan uçuş bileti bilgileri ve zamanı kontrollerini yapmışlığım yanı sıra;
Evinin önünde pusu kurup çıkıp çıkmadığı, spor salonunun önünde pusuya yatıp beklemişliğim vardır.
Ben hastayım. Bunlar normal değil.
Öyle google a isim yazıp arayan bir tip değilimdir. Gerçektende stalkırlık yapmam gereken zamanlarda ben bile kendimden korkuyorum.
Bende kendimi stalklasam bende üzülürdüm.
insanların özel hayatına bir nevi dahil olmaktır.
Gel gelelimki üstüme tanımam bu konuda. Şöyle özetleyeyim;
Bankacı arkadaşlarıma sistem sorgulatmasından adresi ve tcsi , hastanede çalışan arkadaşlarımdan giriş kayıtları, hostes olan arkadaşımdan uçuş bileti bilgileri ve zamanı kontrollerini yapmışlığım yanı sıra;
Evinin önünde pusu kurup çıkıp çıkmadığı, spor salonunun önünde pusuya yatıp beklemişliğim vardır.
Ben hastayım. Bunlar normal değil.
Öyle google a isim yazıp arayan bir tip değilimdir. Gerçektende stalkırlık yapmam gereken zamanlarda ben bile kendimden korkuyorum.
hobiye dönüştüren insanlar var.
bizde arada küçük stalklar yapıyoruz canım. minicik.
bizde arada küçük stalklar yapıyoruz canım. minicik.
(bkz: Bir hastalık olarak stalk)
Bir hastalıktır. Ve ciddi anlamda en iyi olduğum konulardan biridir. Ehuehueh.
ingilizce kelimeyi türkçe mastar eki ile türetmeye çalışmak.
stalkladım seni.
sen söylemiştin ya, 'hiç stalklamıyo musun beni diye', yaptım.
siyah fotoğrafına baktım.
bildiğim şeylere.
sırıttım sonra.
sen söylemiştin ya, 'hiç stalklamıyo musun beni diye', yaptım.
siyah fotoğrafına baktım.
bildiğim şeylere.
sırıttım sonra.
birinin internet ve sosyal medya üzerindeki tüm resim, paylaşım ve bilgilerini okumaya verilen isimdir.
hobi olarak yaptığım şeylerden bir tanesi daha.
(bkz: gizlice takip etmek) demek yerine kullanılan türkçe dışı kavram.
Menu > instagram > ara > isim > sonuç bulunamadı > geri > geri > profilim > 35. Fotoğrafım > yorumlar > isim > profil gizli > geri > geri > geri > geri.
dibini sonunu getiremediğim takdirde, kişinin veya kişilerin yedi sülalesine ulaştığım eylem. iyidir.
Bunca yıl yaptığım şey. Yeni isim takmışlar sadece.
Tıpkı Selfie olayı gibi herkes yıllardır kendini ön kameradan çekerdi hatta kendini önden çekenlerle dalga geçilirdi ama ismi yeni konuldu Selfie diye.
Tıpkı Selfie olayı gibi herkes yıllardır kendini ön kameradan çekerdi hatta kendini önden çekenlerle dalga geçilirdi ama ismi yeni konuldu Selfie diye.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar