bugün
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti8
- karı hoplatmak3
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması7
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması3
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün4
- selahattin demirtaş cilalı apo dur3
- cebinde parası olmayan fakir erkek3
- sözlük erkekleri aranıyor mu6
- yagmurcu ile revani yemek4
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- agresif süs köpeği3
- sedat pekmez12
- sevgili yapınca her şeyden elini ayağını çekmek3
- kabullenince huzur veren gerçekler5
- z kuşağının metal dinlememesi2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- türk siyasetçiliği yapan araplar2
- askerlik4
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak2
- red pill2
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi15
- dut ağacı4
- bir kadını araba park ederken izlemek5
- muşlettin amca4
- kadında güzellik aramayan erkek2
- utanmadan şort giyen erkek7
- artık pek kullanılmayan kelimeler2
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler3
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- haziran 2026 arnavutluk protestoları2
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım4
- pantolon cebinde lahmacun taşımak3
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- elimde goruntuleriniz var4
- ismet gurbuz 202418
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- yazarlara gelen son mesaj4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur6
- sofra adabı2
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- uludağ sözlük ün kokusu2
- küfreden kız iticiliği8
- diamond bosphoruss denen yazar2
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- açlığı çekilmeyen insan2
- kadınlarda asalet2
- beyaz yakalıyım hissi veren gıdalar2
Bir sene öncesi çalıştığım fabrika da suriyeliler de çalışıyor idi. iş elbiselerini giydiğimiz odada, biri öbürüne, -benim arapça bildiğimden habersiz- pervasızca; "- emirel mü'minin Ebubekir Bağdadi'den haber geldi şöyle emrediyor, böyle emrediyor!" deyu, iştahlı iştahlı anlatıyor. Fabrika yönetimine yakın - işe girmeme vesile olan- depocuya ihbar ettim, "- yarın, birgün bu adam yakın-yıkın!" deyu emrederse, halimiz nice olur? dedik, -artık nereden teminat aldılarsa?- oralı olan çıkmadı.
Kabileci mel'unların terzil etmeye kasd ettikleri adam. Melâin fikr etmez ki, hileleri kafalarına dönecek!.
Biri " imansız-densiz" , biri "dinsiz-donsuz" , biri ise
"(saksafoncu bill gibi dans eden!) ezel-abed müptezel"
Vel hasıl; "Türk Milliyetçisi elzem"
"(saksafoncu bill gibi dans eden!) ezel-abed müptezel"
Vel hasıl; "Türk Milliyetçisi elzem"
bu millet celladına oy verir. donanımlı olana değil...
eğitimli millet nere biz nere...
eğitimli millet nere biz nere...
cumhurbaşkanı yardımcısı olan hanımefendiyi bile küstürmüş olan keko. lan o kadını bile küstürdüyseniz, gidin afganistan'a iltica edin amına koyayım. laik ülke lan burası, kadınlar bizim her şeyimizdir.
maarrem reyizden daha çok oy alacaktır 14 mayısta. rte'ye ve kk'ya oy vermek istemeyen milliyetçilerin adresidir.
Parti lideri olarak böyle bir karakter yerine koltuğu işgal edene bakınca; açıkçası mhp'li arkadaşlarım adına üzülüyorum.
Geçen Efe Aydal ile olan yayınını izlemiştim. Adam espri yapıp gülüyor lakin Efe Aydal yine bildiğimiz gibi, hiç gülmüyor. Mimik bile oynamıyor. Sinan Oğan için üzülmüştüm o sırada istemsiz bir şekilde. Yani en azından ben yayına katılsam ve bir espri yapsam hiç de tepki gelmese bir burukluk hissederdim efendim. insanız hepimiz sonuçta.
Maalesef diğer üç adaya göre pek tanınırlığı olmayan, oldukça birikimli bir siyasetçidir. Geçmişi de pirüpaktır, evet.
Maalesef diğer üç adaya göre pek tanınırlığı olmayan, oldukça birikimli bir siyasetçidir. Geçmişi de pirüpaktır, evet.
https://twitter.com/karar...ZdvTYNmVA2j-ui1A&s=19
K*rtçü halkçomarlara bilezik gibi geçiren cumhurbaşkanı adayı.
K*rtçü halkçomarlara bilezik gibi geçiren cumhurbaşkanı adayı.
Sinan Oğan:
"Biz şu an Yunanistan büyüklüğünde
bir ülkeye hem Türkiye’de hem de
Suriye’de bakıyoruz."
https://twitter.com/karar...?cxt=HHwWgsCzxejH3dgtAAAA
işte berbat ekonominin sebeplerinden
biri . bu yanlışa dikkat çeken başka kim
var ???
"Biz şu an Yunanistan büyüklüğünde
bir ülkeye hem Türkiye’de hem de
Suriye’de bakıyoruz."
https://twitter.com/karar...?cxt=HHwWgsCzxejH3dgtAAAA
işte berbat ekonominin sebeplerinden
biri . bu yanlışa dikkat çeken başka kim
var ???
düzgün birine benziyor. seçimde gönül rahatlığıyla oy verebileceğim iki kişiden biri. demokratik söylemleri ve daha ciddi bir duruşu olması sebebiyle kendisine oy vereceğim. meclis için de ata ittifakı'na katılırsa memleket partisi'ne, katılmazsa zafer partisi'ne oy vermeyi düşünüyorum. şu ortamda oylar özellikle bölünsün diye yapacağım.
iyi parti'ye bizim sayemizde dediler. muharrem ince'yi yalnız gördüler. ikinci tura kalırlarsa buradan ikna ederler.
iyi parti'ye bizim sayemizde dediler. muharrem ince'yi yalnız gördüler. ikinci tura kalırlarsa buradan ikna ederler.
Aslinda iyi bir siyasetcidir ama mevcut siyaset konjoktorunde maalesef basarali olamayacaktir. Ancak onu acik bir siyasetcidir.
AHZÂB Hattı / Hendek 2'ci organize sanayi camisinde el ilânlarımızı tevzi ettik(Elhamdülillah).
Şüphesiz ki Allah(Azim eş-Şan), "Aziz Türk milletinin" yar ve yardımcısıdır.
görsel
Şüphesiz ki Allah(Azim eş-Şan), "Aziz Türk milletinin" yar ve yardımcısıdır.
görsel
Müsbet tepkiler aldık reis, gidişat güzel. Hele son dört broşürü takdim ettiğim doğulu işçilerin memnuniyeti hallerine yansımış idi. Müsterih ol, "kalmaz bu tekerlek tümsekte!"
Sinan oğan'ın Bursa'da topladığı mahşeri kalabalık;
https://streamable.com/t4hu2w
https://streamable.com/t4hu2w
Yanlız reis, türk milletini nasıl sindirmişler ki öyle-böyle değil! Bazıları senin resmini görür görmez, kâğıdı cebine koyup yanımdan hızla uzaklaştı? Onları da mazur gördük, şimdilik!
chp'nin "güneydoğu illerine özerklik" vaadinden rahatsız olan iyi parti seçmeninden sağlam oy kopartacağını düşündüğüm kişi.
Hak edenler hak ettikleri koltuğa gelemezler sözünün vücut bulmuş halı MHP nin başında olması gereken siyasi şahsiyet.
Mhp'yi daha Türkeş mezarından kalksa bile düzeltemez. Sinan oğan siyasete zaferden devam etmeli.
Zafer ve memleket partileri hariç geri kalan bütün partiler kapatılmalı. Atatürk'ün partisiymiş, zartın zurtun partisiymiş diye insanları kandıracak geçmişi karanlık pislik dolu partilerin hepsi kapatılmalı. Yeni partiler kurulup insanlara vizyonlarını ve doktrinlerini ona göre açıklamalılar. Sinan oğan da yoluna yeni kurulmus bir parti olan ve tertemiz Atatürkçü bir parti olan zafer partisinde ya da zafer partisine yakın bağımsız olarak devam etmesi gerekir.
Bugün 14 Mayıs seçimlerinin güvenliği hakkında
istişare yapmak üzere Sn. @vekilince
ile görüştük. Misafirperverlikleri için teşekkür ederiz.
Kaç depremzedenin, kaç yabancı yurttaşın oy
kullanacağının belli olmadığı bir ortamda şaibeli
bir seçim geçirmemek için çok çalışmalıyız.
Tüm adayları ve partileri bir kere daha seçim
güvenliği hakkında dikkatli olmaya davet ediyorum.
https://twitter.com/DrSin...?cxt=HHwWgoCxhdGoi9wtAAAA
evet seçim güvenlği çok önemli .
kimsenin hakkı yenmesin .
istişare yapmak üzere Sn. @vekilince
ile görüştük. Misafirperverlikleri için teşekkür ederiz.
Kaç depremzedenin, kaç yabancı yurttaşın oy
kullanacağının belli olmadığı bir ortamda şaibeli
bir seçim geçirmemek için çok çalışmalıyız.
Tüm adayları ve partileri bir kere daha seçim
güvenliği hakkında dikkatli olmaya davet ediyorum.
https://twitter.com/DrSin...?cxt=HHwWgoCxhdGoi9wtAAAA
evet seçim güvenlği çok önemli .
kimsenin hakkı yenmesin .
ince ile görüşmesine çok sevindim.
ikisi de çok değerli insanlar.
ikisi de çok değerli insanlar.
"Saksafoncu bill gibi dans eden müptezel!" ile ne görüştün ki reis? O mefluç kafadan bir makûl fikir çıkması mümkün mü?
Bari görüşmüşken, -ka ka pa döneminde- nasıl 8-10 kat zengınleştiğini sorsaydın?
(bkz: ne domuz bağı ne kandil dağı)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar