bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı24
- aile evinde yaşamak4
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması5
- kadir mısıroğlu'nun soyu12
- kemalist dünya7
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak4
- galatasaray lobisi6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor13
- nilsu berfin aktaş3
- allah5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi5
- nemden nefes alamamak2
- saian dan aforizmalar2
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- cemevinde hain kemal sloganları2
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- şile2
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- üniversitelerin gereksiz olması4
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- kemalistler8
- devlet bahçeli3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- aşure3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- yazarların imza parfümleri14
- arda güler2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- en son ne aldınız2
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- uğurcan çakır2
- hızlı para kazanmanın yolları11
- venezuela6
- 2026 dünya kupası22
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- falıma bakmak isteyen var mı24
- sözlüğün tadının kaçması4
- futbol17
- türk kızı egosu6
bir kaç güne kullanacağım özellik.
aslında güzel bir şey de,
kullanan yok...
aslında güzel bir şey de,
kullanan yok...
Nasıl çalıştığını bilmiyorum ama öğrenince belki ben de deneyebilirim.
ilk bir hafta ben de destekledim.
moderasyona da şikayet ettiğim özelliktir. sözlüğün yazı yazma formatını sikmiş durumdadır. her yerde ergen sesli insanların saçma sapan ''forum/chat'' tarzı muhabbetlerine tanık olmak sinir bozucudur.
Asla girmeyeceğim, gerçekten saçma bulduğum özellik.
https://m.uludagsozluk.com/e/31547823/
Sesli Entrylerdir. Şahsıma öZel mesajlar bırakılmış.
işim var ama ya hooff
Sesli Entrylerdir. Şahsıma öZel mesajlar bırakılmış.
işim var ama ya hooff
Allah aşkına erkek yazar arkadaslara sesleniyorum yapmayın bunu amk.
Tiksiniyoruz sözlükten valla billa yapmayın.
Tiksiniyoruz sözlükten valla billa yapmayın.
Bayguş efendisi!
https://clyp.it/kef2byw5
https://clyp.it/kef2byw5
Tibbers
https://clyp.it/swp2uou1
https://clyp.it/swp2uou1
Bi gün bi giricem pir giricem.
Çaylaklık döneminde girilmesi mümkün olmayan entry çeşitidir.
Uludağ sözlük yönetiminin biz yazarlarına sunduğu hizmetlerden bir tanesidir.
Uludağ sözlük yönetiminin biz yazarlarına sunduğu hizmetlerden bir tanesidir.
(ses:#1296)
Lm3allem tarzı sesli entry. Vırst durst!
Lm3allem tarzı sesli entry. Vırst durst!
mütiş bi özellik. bu sesli entryler sayesinde kim kız? kim erkek? kolaylıkla ayırt edebiliyor ve erkekleri siktir edip kızları listeme ekleyebiliyorum. allah razı olsun zall'dan. eskiden tek tek milletin entrylerini okuyorduk, ey gidi eski günleR. imanımız gevriyordu.
ŞiMDi;
görsel
ŞiMDi;
görsel
beni silinmediğim sürece tutumum bu doğrultuda devam edecektir.
Bir sonraki performansım aydilge taklidi bakın. Bence ulaşabilen ulaşsın modlara.
https://clyp.it/ch2peg22
Edit: eksileyin anasını satıyım zaten karmamı da düşürmüşsünüz kıymalı ayaktan sonra. Eksileyin kanki lafını ben de sevmiyorum.
E2: ya siz daha çok eksilersiniz hadi!
E3: 7 eksiye aydilge taklidi. Eksileyin de göreyim.
E4: valla millet intihara ne meyilliymiş 5 eksi gelmiş. Aydilge yükleniyor.
Bir sonraki performansım aydilge taklidi bakın. Bence ulaşabilen ulaşsın modlara.
https://clyp.it/ch2peg22
Edit: eksileyin anasını satıyım zaten karmamı da düşürmüşsünüz kıymalı ayaktan sonra. Eksileyin kanki lafını ben de sevmiyorum.
E2: ya siz daha çok eksilersiniz hadi!
E3: 7 eksiye aydilge taklidi. Eksileyin de göreyim.
E4: valla millet intihara ne meyilliymiş 5 eksi gelmiş. Aydilge yükleniyor.
Teoman'a benzer sesim ile buraya giriş yaparsam, cok can yakarım.
Lukin, patates05 ve haşeki haricindeki bağyanlar az uzakta girsin entryleridir.
bir dinleyen bir dinlemeyen pişman imiş.
https://clyp.it/eiplzmro
Edit: sesime çok kötü diye isyan edenler olmuş, beğenenler sabaha kadar dinlerim diyenler olmuş. Ne güzel insanlar var ya hu dedirtir.
Limonlu sodanın hevesini kıramadım.
Kek pek memnun kalamadı performansından.
Ben niye hala silinmiyorum?
https://clyp.it/eiplzmro
Edit: sesime çok kötü diye isyan edenler olmuş, beğenenler sabaha kadar dinlerim diyenler olmuş. Ne güzel insanlar var ya hu dedirtir.
Limonlu sodanın hevesini kıramadım.
Kek pek memnun kalamadı performansından.
Ben niye hala silinmiyorum?
iphone'dan eklenebilme olayını ios uygulaması ile yapmayı düşünüyoruz. o sebeple acele etmiyoruz.
ayrıca bu sesli entry olayı kullanımayacak falan diyenler vardı. sallamamıştık pek. neden? çünkü teknolojiyi oluşturup geri çekilince insanlar kullanıyor. yeterki hatasız yap. sesli entry olayı hatasız mı? hayır bi sürü hatası var ama en azından eklenip dinlenebiliyor.
yakında video'lu entry eklenebildiği zaman insanlar nasıl itiraz edecek bilmiyorum. ama yapmamız gerektiği için yapacağız. çünkü yapmamamız için sebebimiz teknolojik bi sebebimiz ve engelimiz yok. uygulama ile sözlük kullanımı bi miktar daha artacak. ve uygulamaların verdiği imkanları sözlüğe eklemek istiyoruz. çok iddialı veya sözlüğün mantığını değiştirecek büyük adımlar yapmak istemiyoruz. ama teknolojik olarak bir adım adıp daha sonra yazarların kullanım kültürüne göre eklenen özelliği şekillendirmek istiyoruz.
bazı şeylere kendimizi kapamak doğru değil. ama çok beklenti içinde olmak da doğru değil. yapılması gerektiği kadar, sözlüğün genel düzenini bozmadan yapılması en doğrusu.
ayrıca bu sesli entry olayı kullanımayacak falan diyenler vardı. sallamamıştık pek. neden? çünkü teknolojiyi oluşturup geri çekilince insanlar kullanıyor. yeterki hatasız yap. sesli entry olayı hatasız mı? hayır bi sürü hatası var ama en azından eklenip dinlenebiliyor.
yakında video'lu entry eklenebildiği zaman insanlar nasıl itiraz edecek bilmiyorum. ama yapmamız gerektiği için yapacağız. çünkü yapmamamız için sebebimiz teknolojik bi sebebimiz ve engelimiz yok. uygulama ile sözlük kullanımı bi miktar daha artacak. ve uygulamaların verdiği imkanları sözlüğe eklemek istiyoruz. çok iddialı veya sözlüğün mantığını değiştirecek büyük adımlar yapmak istemiyoruz. ama teknolojik olarak bir adım adıp daha sonra yazarların kullanım kültürüne göre eklenen özelliği şekillendirmek istiyoruz.
bazı şeylere kendimizi kapamak doğru değil. ama çok beklenti içinde olmak da doğru değil. yapılması gerektiği kadar, sözlüğün genel düzenini bozmadan yapılması en doğrusu.
Sesli entrylerin ne hayrını gördük ilerde videolu entrylerde hayır göreceğiz.
(ses:#1423)
Kesin önemli şeyler anlatmıştır benim gardaşım.
Rezerv alalım .
Rezerv alalım .
yollarsam sözlükte bir tane insan kalmaz. Sizi çok sevdiğimden girmiyorum. Sesi güzel olan arkadaşlar girsinler tabii ki.
Öyle bir şeydir.
Öyle bir şeydir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar