bugün
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması7
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün4
- cebinde parası olmayan fakir erkek3
- sevgili yapınca her şeyden elini ayağını çekmek3
- yagmurcu ile revani yemek4
- sözlük erkekleri aranıyor mu6
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- sedat pekmez12
- türk siyasetçiliği yapan araplar2
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak2
- selahattin demirtaş cilalı apo dur2
- kabullenince huzur veren gerçekler5
- red pill2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- kadında güzellik aramayan erkek2
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi15
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- bir kadını araba park ederken izlemek5
- dut ağacı4
- muşlettin amca4
- artık pek kullanılmayan kelimeler2
- haziran 2026 arnavutluk protestoları2
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler3
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım4
- pantolon cebinde lahmacun taşımak3
- utanmadan şort giyen erkek7
- agresif süs köpeği2
- elimde goruntuleriniz var4
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- yazarlara gelen son mesaj4
- askerlik3
- sofra adabı2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- ismet gurbuz 202418
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur6
- uludağ sözlük ün kokusu2
- diamond bosphoruss denen yazar2
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- küfreden kız iticiliği8
- açlığı çekilmeyen insan2
- kadınlarda asalet2
- beyaz yakalıyım hissi veren gıdalar2
- pringles kutusuna eli giren yetişkin erkek2
- evlenmek için gereken minimum para5
- eski mesajları okumak3
- san marino nun dünya kupasını alması3
Geçici olarak kaldırılmış. Daha türkü söyleyecektim size.
en çok beni zorluyor. ne güzel meramımızı anlatıyorduk.
Kulak kanatır. Evet.
hayatımda en nefret ettiğim şey sesi güzel böyle boğuk gitsin diye uykudan yeni uyanmış gibi konuşan orospu çocukları.
ya ben kullanıyodum bunu, kapattılar yaa...artık giremiyoruz sesli entry.
şu özelliği geri getirin. yazı yazmaktan bıktık.
çok saçmadır. sözlükte hepimiz birer (bkz: yazar) ız. eğer sesli entry olacakca ne anlamı kaldı yazarlığın.
tarayıcınızın ses kayıt özelliği bulunmamaktadır, uyarısı alıp durduğum zımbırtı. Ne yapayım illa aypon mu alayım, bedenimi mi satayım, sarhoş kadınların masasına meze mi olayım.
vay anasını neler çıkmış arkadaş denilen entry türü. kırkıma geliyorum, sesli entry girsem ne girmesem ne...
şu işe acilen son verin lütfen.
Sözlük kurallarını hiçe sayan entaridir.
Şimdi saçmada olsa girilen entari bir tanım içermelidir ve üstteki entarilere cevap niteliğinde olmamalıdır.
Ama bu sesli entaride yazarın girişi şu:
+ kardeşim sen onu öyle demişsin ama o öyle değil böyle sonra şöyle amk
Yetkililerde pek bakmıyorlar zannımca bu entarilere.
Şimdi saçmada olsa girilen entari bir tanım içermelidir ve üstteki entarilere cevap niteliğinde olmamalıdır.
Ama bu sesli entaride yazarın girişi şu:
+ kardeşim sen onu öyle demişsin ama o öyle değil böyle sonra şöyle amk
Yetkililerde pek bakmıyorlar zannımca bu entarilere.
Sesli kitap gibidir o sayfaları çevirme imkanın yoktur kağıt kokusu yoktur her sayfa değişindeki tat ve heyecan yoktur. Taze balıkla dondurulmuş balık arasındaki fark gibi bir şeydir.
Ben atınca millet kusmaya falan başlıyormuş öyle diyorlar.
(bkz: ayyaş pilot)
kaldırıldığını üzülerek farkettigim uygulama.
Bu ne cesaret yiğidim, seninle tanışmak istiyorum, ara beni.
Sesim kargadan hallice olmasa bende bu şekilde entry girebilirdim. Cesaret ister. Herkeste bu cesaret yoktur bendeki gibi.
Ben böyle bir yavşaklık görmedim.
adamın içinden ruhi çenet çıkmış.
3. Köprü gibi bir şey olacak.
Aylarca uğraşılacak, onca zaman-para harcanacak en son sizde sıkılıp işin içinden çıkamayınca parasıyla sesli entry özelliğini tüm cihazlar için yaptıracaksınız. Sonra onu kimse kullanmayacak.
Şuan dahi? Kim kullanıyor? Ilk çıktığı dönemde kadın yazarın birisi vardı sadece o kullanıyordu sonra o da çekip gitti silik oldu. Hayır kimse kullanmayacak işte, burası WhatsApp mı ki millet yazmaya üşenip konuşsun? Yahu sözlük zaten yazmayı gerektirir.
Buradan Uludağ sözlük ihtiyar heyetine sesleniyorum;
Sesli entry çalışmalarının yanında yeni temalar ve gece moduna geçiş çalışmalarına başlayın,
Sözlüğe reklam almaya ihtiyacınız kalmayacak.
Hayır en sonunda gelişmelerden şöyle duyurular gelecek; "sesli entry için çok çalıştık, günde en az 5 defa sesli entry girmeyen yazarlar çaylak yapılacaktır, tekrar ederse uçurulmaya kadar yolu vardır" gibi duyurular gelecek.
Sesli entry yeni bir 3. Köprü projesidir.
Aylarca uğraşılacak, onca zaman-para harcanacak en son sizde sıkılıp işin içinden çıkamayınca parasıyla sesli entry özelliğini tüm cihazlar için yaptıracaksınız. Sonra onu kimse kullanmayacak.
Şuan dahi? Kim kullanıyor? Ilk çıktığı dönemde kadın yazarın birisi vardı sadece o kullanıyordu sonra o da çekip gitti silik oldu. Hayır kimse kullanmayacak işte, burası WhatsApp mı ki millet yazmaya üşenip konuşsun? Yahu sözlük zaten yazmayı gerektirir.
Buradan Uludağ sözlük ihtiyar heyetine sesleniyorum;
Sesli entry çalışmalarının yanında yeni temalar ve gece moduna geçiş çalışmalarına başlayın,
Sözlüğe reklam almaya ihtiyacınız kalmayacak.
Hayır en sonunda gelişmelerden şöyle duyurular gelecek; "sesli entry için çok çalıştık, günde en az 5 defa sesli entry girmeyen yazarlar çaylak yapılacaktır, tekrar ederse uçurulmaya kadar yolu vardır" gibi duyurular gelecek.
Sesli entry yeni bir 3. Köprü projesidir.
3. köprü gibi bir şey.
kimse kullanmıyor.
kimse kullanmıyor.
Tibb sen yapma bokunu çıkarıyorsun *
ios uygulamasında hala problem olan sözlük şeysi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar