bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- kadir inanır14
- velvet28
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- israil5
- kemalist dünya19
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- yazarların iyi olduğu konular9
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- üniversitelerin gereksiz olması12
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- futbol21
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- arapça okuyabilen yazarlar3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- seri gizli artı oy veren melek7
- anın görüntüsü17
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- galatasaray lobisi11
- özlü sözler5
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- bir şeyler söyle3
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- 26 haziran 20266
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- birsin allahım2
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- erleg han ile revani yemek3
- ktç abinin çaylak olması5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- ingiliz aksanı6
Baykuş efendisi;
https://clyp.it/pm0qo4nl
https://clyp.it/pm0qo4nl
işsizlikten ciddi ciddi dinliyorlar mı diye merak ettiren entry çeşididir.
15 dk.
S*ksen dinlemem.
Entryleri.
S*ksen dinlemem.
Entryleri.
bu aralar çalışmıyor sanki.
(ses:#922)
(ses:#926)
(ses:#930)
(ses:#931)
(ses:#932)
Clyp ya da vocaroo var arkadaşlar çakma sesli entryler için yan sanayi entryler için.
Biz öyle yapıyoruz, ortamlardan kopmamak için.
Deneyin. indirin entryleridir.
Biz öyle yapıyoruz, ortamlardan kopmamak için.
Deneyin. indirin entryleridir.
(ses:#936)
(ses:#927)
i see kel pipıl kızmış. Yirim.
Uluses
https://clyp.it/gic3jmio
https://clyp.it/gic3jmio
anomim atılanların çok komik olduğu entrylerdir.
(ses:#967)
Farkbuddy bi daha sıçarken entry girme çok belli oluyor.
Windows Phone uygulamasında bulamadığım özelliktir. Bi bulsam türkü patlatcam .
aslında güzel düşünülmüş, insanların güzel monologlar kurabileceği, içini dökebileceği, sanmıyorum ama bildiklerini paylaşabileceği bir fonksiyon iken genel olarak 3-5 ergenin laf dalaşına, bazı kezbanların ses deneme alanına, veya duygusal mastürbasyon amacına hizmet etmekten öte gidemiyor.
sanırım bazı şeyleri yapamıyoruz, olmuyor.
sığ(ır)ın biri gelmiş, ses entry'si gönderen birine "senin sesin travesti gibi" diyor mesela. açtım dinledim, gayet de normal bir ses tonu, ama ergenimiz ergenliğini yapıp kendince laf atıyor. neden? çünkü beyin boş, beyin bok, daha fazlasını yapamıyor, bilmiyor ne yazacağını, ortaya koyabileceği bir ürün yok, değer katamıyor, bir üst noktaya geçemiyor.
sorsan üniversite okuyan, eğitimli, modernist, batılı bir genç arkadaşımızdır. ama klavye arkasından sallamak hem kolay, hem de asıl olduğumuz kimliği çıkartması açısından düşündürücü. böyleyiz maalesef, a ya da b kişisi açısından söylemiyorum, bir şeyi gelişim için kullanmak yerine bokunu çıkartarak abuse etmek istiyoruz, sonuna kadar gitmek, sadece kendi istediğimizi yapmak. neden? çünkü yapabiliyor bunu.
yapabiliyorsam yaparım mantığıyla bu ülkenin en işlek caddelerinden birinden kız kaldırıp tenha bir köşede tecavüz edenlerin olduğu bir ülkedeyiz, sesli entry özelliğini istismar etmişiz, çok mu.
sanırım bazı şeyleri yapamıyoruz, olmuyor.
sığ(ır)ın biri gelmiş, ses entry'si gönderen birine "senin sesin travesti gibi" diyor mesela. açtım dinledim, gayet de normal bir ses tonu, ama ergenimiz ergenliğini yapıp kendince laf atıyor. neden? çünkü beyin boş, beyin bok, daha fazlasını yapamıyor, bilmiyor ne yazacağını, ortaya koyabileceği bir ürün yok, değer katamıyor, bir üst noktaya geçemiyor.
sorsan üniversite okuyan, eğitimli, modernist, batılı bir genç arkadaşımızdır. ama klavye arkasından sallamak hem kolay, hem de asıl olduğumuz kimliği çıkartması açısından düşündürücü. böyleyiz maalesef, a ya da b kişisi açısından söylemiyorum, bir şeyi gelişim için kullanmak yerine bokunu çıkartarak abuse etmek istiyoruz, sonuna kadar gitmek, sadece kendi istediğimizi yapmak. neden? çünkü yapabiliyor bunu.
yapabiliyorsam yaparım mantığıyla bu ülkenin en işlek caddelerinden birinden kız kaldırıp tenha bir köşede tecavüz edenlerin olduğu bir ülkedeyiz, sesli entry özelliğini istismar etmişiz, çok mu.
Tavsiyeler. Sesli entrylerdir. Sorunsuz çalıştığını da görürüz umarım.
https://clyp.it/kwskndx5
https://clyp.it/kwskndx5
Arkadaşlar sevgili kardeşimle çeliştiğimiz bir hususu sizle paylaşmak istedim. Sizce hangisi? Siz hangisini kullanıyorsunuz? 1? 2?
https://clyp.it/mjbptsv5
https://clyp.it/mjbptsv5
(ses:#1077)
Sözlüğün onca eksiği varken gereksiz uygulamadır. Futbol fanatikleri hala nefret saçıyorken, troll zihniyeti hala zirvedeyken ve bunlara önlem almak gerekirken getirilmesi gereksizdi.
şuan alpha da olan betaya geçtiğinde benim de kullanacağım güzel özellik.
kim düşündüyse hakkını yememek lazım gayet başarılı.
yanlız sesli entry girenlerin çoğu gayet eğlenceli hoş insanlar lakin 40 yaşında goygoy yapan bir teyzeyi dinlemek inanın hiç hoş olmuyor. haliyle notunu veriyoruz açıktan.
kim düşündüyse hakkını yememek lazım gayet başarılı.
yanlız sesli entry girenlerin çoğu gayet eğlenceli hoş insanlar lakin 40 yaşında goygoy yapan bir teyzeyi dinlemek inanın hiç hoş olmuyor. haliyle notunu veriyoruz açıktan.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar