bugün
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar13
- düşük iq belirtileri4
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak2
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler3
- iyi gibi davranan kötüleri nasıl ayırt ederiz2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- hep aynı şeyleri yaşamak3
- beyaz otomobil satın almak14
- zaman gazetesi2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- ayağında terlikle ülke yönetmek3
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler2
- uludağ sözlükteki sıcak ve samimi aile ortamı3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- makarna süzmek5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- bugün de meme atan olmaması13
- james deen2
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- tgrt3
- 65 şut çekip gol atamamak5
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- yürüyüş partisi4
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- gecenin şarkısı3
- kaya çilingiroğlu2
- anın görüntüsü15
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- günün sözü3
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- güneş2
- iş kadını yazarlar6
- yazma diyince yazmayan erkek4
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- şemsiyenin ters dönmesi3
- paris te son tango6
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- meloş nerede sorunsalı5
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
(bkz: saw 7)
ilk altısını izlemiş biri olarak, dört gözle beklediğim ve final olduğunu öğrenince üzüldüğüm filmdir.
asıl testere olan hacı amcanın dirilip ortalığın mına koymasını istediğim serinin son filmidir.
22 ekimde türkiyede 3D olarak vizyona girecektir. serinin son filmidir. merakla beklenen filmdir.
finalini yaprak dökümüyle birlikte çekmelerini beklediğim testere filminin son serisi. *
tüm seriyi izlediğim senaryoya bayıldığım bir film. ama bu artık son olsun 3d bir final de güzel olur diye düşünüyorum.
testere 7 bitirdi türkçe ismiyle vizyona girmesi enteresan olabilecek filmdir.
bitmesine üzüldüğüm testere serisinin malesef son filmi.bazı filmleri ikinci kez izlemekten nefret ederim ancak bazı filmleri defalarca kez izlesem sıkılmam.işte testere serisi benim için öyle.malesef bitiyor vizyona girmesini dört gözle bekliyorum.
tadında bırakmayı bilmişlerdir.gerçek sinema bu olsa gerek.*
7 film çekilmiş, tadında bırakılmamıştır. 2'den sonrasını izlemem aga...
serinin ilk filmden sonraki en saglam filmi olmustur. traplar cok gercekci ozellikle arabali sahneye bayildim. gerci 3d olsa da olmasa da farketmezmis zira cok ciddi bir etkisi olmadi filmde...
--spoiler--
son film oldugunu dusunmuyorum zira sondaki 2 kisiyi goremedik... ayrica;
- saw?... I don't think so...
--spoiler--
--spoiler--
son film oldugunu dusunmuyorum zira sondaki 2 kisiyi goremedik... ayrica;
- saw?... I don't think so...
--spoiler--
yakında saw family ile karşımıza çıkarlarsa şaşmayın.
12 kasımda vizyona girecek olan ve merakla beklediğim testere serisinin son filmi.
Cuma günü yedincisi vizyona girecek olan korku filmi.
3 boyutlu çekilmiş olması nedeniyle, serinin diğer filmlerini izlemiş olanlar için merak konusu olan filmin final bölümü.
vizyona girdiği ilk gün*3d izlediğim film.6 senedir her filmini ilk çıktığı zamanlar izlemiştim hep sonunun nasıl olacağını düşünüyodum son film gerçekten etkileyiciydi 3d biraz gereksiz olsada bazı sahnelerde güzel efektler yaratabildi.
--spoiler--
filme gelince fazlasıyla oyun var bu son filmde biraz gereksiz kaçsada fazlaca gerildiğin için sesini çıkarmıyosun ve ilk filmde olduğu gibi son filmin sonuda bu filme noktayı koymuştur arkadaş ben bu film serisini diğer filmlere değişmem diyeceğim sonunuda gördüm ya gözüm açık gitmem.
--spoiler--
--spoiler--
filme gelince fazlasıyla oyun var bu son filmde biraz gereksiz kaçsada fazlaca gerildiğin için sesini çıkarmıyosun ve ilk filmde olduğu gibi son filmin sonuda bu filme noktayı koymuştur arkadaş ben bu film serisini diğer filmlere değişmem diyeceğim sonunuda gördüm ya gözüm açık gitmem.
--spoiler--
7. nesil testeredir. 7. nesil geldi sinema iyice bozuldu geyiği yapılsa olur yani *
gore nin ne demek olduğunu bana hatırlatan film.
fakat ilk sahnesinde gerilimden çok zevk aldım. çünkü o tarz kızlara asla tahammülüm yok. ben olsam ben de keserdim kevaşeyi.
fakat ilk sahnesinde gerilimden çok zevk aldım. çünkü o tarz kızlara asla tahammülüm yok. ben olsam ben de keserdim kevaşeyi.
(bkz: saw 31)
serinin son filmi ve en bence en güzel filmi ayrıca 3D olması korkunçlugunu arttırmıştır. Tavsiye ederim
dün itibariyle 3D olarak sinemada izlediğim filmdir. filmin diğer serilerine nazaran bu son filmde daha fazla kesme doğrama ve parçalama vardır. filmin en ilginç olayı ise 1. filmden bir sahneye bağlantılı olarak son bulmasıdır. 7 bölümlük kurgu tek seferde yapılmıi ve o noktaya gayet anlamlı ve mantıklı bir şekilde bağlanmıştır. mutlak suretle izlemenizi tavsiye ederim.
efsane filmin son serisi. izlemeyenler için sonunu söylüyorum... şaka lan, şaka. git izle.
bir vedat özdemiroğlu mottosu olan azalarak bitsinin kusursuz örneğidir.
filmi izlemedim , tıpkı 5-6 ve 4 ün yarısı gibi. onun yerine doğrudan spoilerlara baktım.
zaten 1 de müthiş olan senaryonun 2 de yarı yarıya batırılıp geri kalanındada tuvaletin deliğine sokulduğu aşikar dı. ama en büyük batırma burada. spoiler falan da demiyorum.
doktor gordon, yani şu 1 filmde ayağını kesen eleman.
babayı katılır bu jigsaw ın ekibine babayı! anladınmı senarist bozuntusu! parayı bulunca şımarmışın orası belli zaten 50 tane saw filmi çekmenden ama burada yaptığın terbiyesizliğin haddi hesabı yok.
var mı lan böyle sıçımtırak bir senaryo?
"aaa ne güzel ayağımı kestim , kaffayı yemek üzereydim. e hadi sana katılayım bu ezziyetlerin çok hoşuma gitti"
haddi len!!!!
en sağlam olan 1. filmi de batırdığı için en rezil saw filmi budur.
plan mlan hak getire. akıl oyunu falan yok bakınmayın boşuna.
zaten 1 de müthiş olan senaryonun 2 de yarı yarıya batırılıp geri kalanındada tuvaletin deliğine sokulduğu aşikar dı. ama en büyük batırma burada. spoiler falan da demiyorum.
doktor gordon, yani şu 1 filmde ayağını kesen eleman.
babayı katılır bu jigsaw ın ekibine babayı! anladınmı senarist bozuntusu! parayı bulunca şımarmışın orası belli zaten 50 tane saw filmi çekmenden ama burada yaptığın terbiyesizliğin haddi hesabı yok.
var mı lan böyle sıçımtırak bir senaryo?
"aaa ne güzel ayağımı kestim , kaffayı yemek üzereydim. e hadi sana katılayım bu ezziyetlerin çok hoşuma gitti"
haddi len!!!!
en sağlam olan 1. filmi de batırdığı için en rezil saw filmi budur.
plan mlan hak getire. akıl oyunu falan yok bakınmayın boşuna.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar