bugün

saw 3d

gore nin ne demek olduğunu bana hatırlatan film.

fakat ilk sahnesinde gerilimden çok zevk aldım. çünkü o tarz kızlara asla tahammülüm yok. ben olsam ben de keserdim kevaşeyi.
© copyright 2005 - 2026