bugün

saw 3d

serinin ilk filmden sonraki en saglam filmi olmustur. traplar cok gercekci ozellikle arabali sahneye bayildim. gerci 3d olsa da olmasa da farketmezmis zira cok ciddi bir etkisi olmadi filmde...
--spoiler--
son film oldugunu dusunmuyorum zira sondaki 2 kisiyi goremedik... ayrica;
- saw?... I don't think so...
--spoiler--
© copyright 2005 - 2026