bugün
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- bugün de meme atan olmaması7
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız8
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- cuckold erkek5
- kulak arkasını keselemek2
- benim kemiklerim iri2
- beyaz otomobil satın almak3
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- pazar günü aktiviteleri2
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- hoşgeldin pazartesi2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- netflix yasaklanmalıdır2
- morkstar2
- ona bir şey söyle16
- seksten sonra bira içmek5
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- olduğundan genç göstermek9
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- 2026 dünya kupası14
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- ez te hezdikim6
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- evlilikteki en büyük sorun4
- sözlük kadınları5
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- balkonu camla kaplatmak7
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- milli takımımızın balonu patladı7
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- yazarların en sevdiği meyve9
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- alevilerde muhammed ismi5
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- istanbul6
- güne bir şarkı bırak18
- köyde gece tuvalete gitmek7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
Kötülük ve iyilik arasındaki düzen.
"Şu anda dünyada dolaşan 550 milyon ateşli silah var. bu da her 12 kişiden birinin silahlı olduğunu gösterir. şimdi sorulması gereken: geri kalan 11 kişiyi nasıl silahlandırabiliriz?"
-lord of war-
-lord of war-
iyi bir şey değildir. Çoğu insan o atmosferi bilmediği için savaş çığırtkanlığı yapabiliyor ama insan öldürmenin ve bir insan tarafından öldürülmenin ne kadar rahatsız edici bir şey olduğunu bilmiyor. Ama insanlık var olduğu sürece savaşlar var olacak, gerekirse biz de öleceğiz ve öldüreceğiz ama bunu günlük hayatta iyi bir şey gibi lanse etmeyin.
savaşın psikolojik, sosyolojik ve antropolojik temellerine dair bir video: https://lbry.tv/@freedoma...s-of-war-in-child-abuse:7
uzun bayağı, kitap okunuyor. Arabayla uzun yol gidenler için çok iyi bir alternatif.
uzun bayağı, kitap okunuyor. Arabayla uzun yol gidenler için çok iyi bir alternatif.
görsel
Bir askerin savaş öncesi ve sonrası fotoğrafı. (Soldaki fotoğraf 1941 yılından, sağdaki ise 1945 yılından)
Not: Fotoğraftaki asker, ressam adayı Evgeny Stepanovich Kobytev'dir. 1941 yılında savaşa dahil olduğunda henüz yeni Kiev Devlet Üniversitesi'nden mezun olmuştu.
https://www.facebook.com/...9/posts/2097725437029429/
Bir askerin savaş öncesi ve sonrası fotoğrafı. (Soldaki fotoğraf 1941 yılından, sağdaki ise 1945 yılından)
Not: Fotoğraftaki asker, ressam adayı Evgeny Stepanovich Kobytev'dir. 1941 yılında savaşa dahil olduğunda henüz yeni Kiev Devlet Üniversitesi'nden mezun olmuştu.
https://www.facebook.com/...9/posts/2097725437029429/
bir kelime olarak telaffuzu kolay olsa da yaşattıkları zor olan kabus.
şu ana kadar ki yaşadığımız her büyük savaş aslında insanlık için yapılmış en iyi şeylerden biriydi. yoksa dünya nüfusu şu anki nüfusun bilmem kaç katı olurdu. o zaman savaş kötü bir şeydir diyenler ne diyecekti, orasını bilemem.
yaşlı ve akli dengesi bozuklar çıkarır gül gibi canım canım gençler ölür.
"Kendi oğlunu gönderene kadar kimse savaşın ne olduğunu bilemez."
- Joseph de Maistre
- Joseph de Maistre
1974'de kıbrıs harekatı zamanı doğan pek çok türk gencine verilen isimdir.
Devletlerin çıkarları dogrultusunda keyfi çıkardığı çatışmalar. Gidip kendileri de savaşmazlar olan halka olur. Devlet adamlarının hırsları yüzünden masum insanlar ölür.
(bkz: bırakın da yaşayalım) evet.
(bkz: bırakın da yaşayalım) evet.
Birbirini hiç tanımayan belkide çok iyi arkadaş olabilicek olan insanların birbirini öldürdü vahşete verilen isim. (bkz: politika)
zaten kısacık olan şu hayatı dahada kısaltma çabasıdır.
hemde acı verdirerek.
aklını zikeyim insanoğlu.
hemde acı verdirerek.
aklını zikeyim insanoğlu.
Savaş sadece bir güç yarışması değil, aynı zamanda bir ahlak ve etik testidir.
kim il sung
kim il sung
evet arkadaşlar son dönemlerde tvlerde sosyal medyada uzman bozuntuları artık savaşlarının bittiğini yerini vekalet hibrit savaşların aldığını söylüyor. bu söylemi toplumdada duymaya başladım. kanka artık savaşlar bitti hangi çağda yaşıyorsun vs..
beyler lafı uzatmadan net olarak söyleyeyim siz bu ahmaklara inanmaıyn. insanların bilinç altındaki savaş korkusu onları savaş gibi gerçekliği reddetmelerine sebebiyet veriyor. heryıl trilyonlarca dolar ordulara gidiyor. konvansiyonel savaşlar bitmedi bitmeyecek. savaş ve kan dönmek herzaman var olacak. bu uzman bozuntularını siktir edin ciddiye almayın.
insanlık tarihini inceleyen birisi savaşın en büyük gerçeklerden biri olduğunu bilir.
yakında tüm dünyayı saracak kuraklıkla birlikte nelerin olacağını hep birlikte göreceğiz.
beyler lafı uzatmadan net olarak söyleyeyim siz bu ahmaklara inanmaıyn. insanların bilinç altındaki savaş korkusu onları savaş gibi gerçekliği reddetmelerine sebebiyet veriyor. heryıl trilyonlarca dolar ordulara gidiyor. konvansiyonel savaşlar bitmedi bitmeyecek. savaş ve kan dönmek herzaman var olacak. bu uzman bozuntularını siktir edin ciddiye almayın.
insanlık tarihini inceleyen birisi savaşın en büyük gerçeklerden biri olduğunu bilir.
yakında tüm dünyayı saracak kuraklıkla birlikte nelerin olacağını hep birlikte göreceğiz.
barışın zıttı.
Katliamdır, yıkımdır, vahşettir...
Timsah gözyaşlarının ortalığı kapladığı ortamda, emperyalist çıkarlar savaşıyor... Uçaklar uçuyor, tanklar ilerliyor, bombalar patlıyor. Suçsuz insanlar, kadınlar, çocuklar ölüyor...
Utanıyorum...
Timsah gözyaşlarının ortalığı kapladığı ortamda, emperyalist çıkarlar savaşıyor... Uçaklar uçuyor, tanklar ilerliyor, bombalar patlıyor. Suçsuz insanlar, kadınlar, çocuklar ölüyor...
Utanıyorum...
"bütün savaşları dövüşemeyecek kadar korkak olan, bu yüzden de kendileri adına dövüşmek için dünyanın gençlerini cepheye süren hırsızlar çıkarır"
-emma goldman.
-emma goldman.
savaş ve çarpışma kötümü?
Kötü olan kötüyle savaşmamaktır,
kötü olan kötüye yavşamaktır,
kötü olan kötünün savaşıdır!
sm
Kötü olan kötüyle savaşmamaktır,
kötü olan kötüye yavşamaktır,
kötü olan kötünün savaşıdır!
sm
kazananı yoktur.
insanların ne kadar korkunç bir şey olduğunu anlayacak zekalarının olmadığı cinayet ve felaket.
Televizyonda iki bomba patlaması görmekle yanında adam vurulması çok farklı bir şey.
insanlar ayaklarını denk almıyor ne diyeyim.
Televizyonda iki bomba patlaması görmekle yanında adam vurulması çok farklı bir şey.
insanlar ayaklarını denk almıyor ne diyeyim.
Vatan savunması için olmadığı sürece gereksiz ve yanlıştır. Birini tanımadığı insanları yaralamak ya da öldürmek için yabancı bir toprağa götürmenin mantığı ve açıklaması olamaz.
Zaten sartre’a göre “ bir ilkel çağ törenidir “.
Zaten sartre’a göre “ bir ilkel çağ törenidir “.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar