bugün
- klimasız arabayla uzun yol gitmek6
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- eski uludağ sözlük ortamı7
- falıma bakmak isteyen var mı6
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- lip balm kullanan erkek6
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- burç saçmalığı6
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- aldım kabul ettim6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- online yazarlar8
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- kadınlar neden aldatır17
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- 0 0 75
- nofap6
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- frenkler2
- sedat pekmez18
- yaz aşkı bulamamak2
- tarot falına inanan salak8
- amy adams3
- devşirmelik makamı13
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- tekerlek kaşar4
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- lionel messi11
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- biz arap değiliz biz türk üz8
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde6
- 2026 dünya kupası15
- anın görüntüsü16
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- futbol8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- kabullenince huzur veren gerçekler9
iran'ın türkiye'ye ihraç etme çalışmalarını sürdürdüğü, kendi geliştirdiği otomobil markası.
http://www.milliyet.com.t...07/02/18/son/soneko01.asp
http://www.ikco.com
http://www.milliyet.com.t...07/02/18/son/soneko01.asp
http://www.ikco.com
iran tarafından üretilen ve bmw 3 serisine benzeyen otomobilin markası.
(bkz: yuh olsun bize)
http://www.ikco.ru/img/samand_img_7.jpg
görsel
görsel
ha unutmadan editi: önümüzde ki ay türkiye pazarına girecek olan bu araçların fiyatları (anahtar teslim) 16 ila 19 bin ytl arası.
(bkz: yuh olsun bize)
http://www.ikco.ru/img/samand_img_7.jpg
görsel
görsel
ha unutmadan editi: önümüzde ki ay türkiye pazarına girecek olan bu araçların fiyatları (anahtar teslim) 16 ila 19 bin ytl arası.
iran'ın ulusal otomobil markası. eski devlet baskanı Muhammed Hatemi tarafından "samand" ismi konmuştur. Hızlı at anlamına gelmektedir. Firdevsi'nin Şehname isimli eserinde geçmektedir.
HAFTAYA CUMA GÜNÜ SATIŞA SUNULACAK ARABA MARKASI.
iran da peugeot, renault, mercedes, dacia, hyundai adına üretim yapan firma... 1962 de kurulmuştur...
en büyük ihraç kalemi otomotiv olan türkiye gibi bir ülke için örnek alınması gerekmeyen peugeot altyapılı model.
http://www.milliyet.com.t...07/10/02/son/soneko13.asp
küçümsediğimiz iran'dan otomobil de almak varmış kaderde. doğalgaz, petrol bi nebze, topraktan çıkıyor.
küçümsediğimiz iran'dan otomobil de almak varmış kaderde. doğalgaz, petrol bi nebze, topraktan çıkıyor.
bizi malezya olacağımıza iran olup araba üretebilelim düşüncesine sevkeden marka.
kimler küçümsüyor bilemeyiz ancak o küçümsenilen iran, henüz türkiye bisiklet üretemezken otomobil üretiyordu 60'lı 70'li yıllarda. o yüzden pek de garipsenmemesi gereken otomobildir...
türkiye'ye ithali ve satışına izin verilmeme sebeplerinden biri de iran'ın bizden kamyon-otobüs araç ithal etmemesidir. iran bu ürünleri ithal etmek yerine iran'da fabrika kurulmasını istemektedir. türkiye'de bu talebi kabul etmeyip iran'dan otomobil ihracatına izin vermemektedir.
bizim ilerici (!!!) koç holdingimizin ürettiği doğana şahine beş basacağı kesin olan marka. bu arada ulusalcılar göreve, yobaz iran bize otomobil ihraç ediyor!
türk otomotiv sanayii laiktir laik kalacak!
türk otomotiv sanayii laiktir laik kalacak!
yamulmuyorsam autoshow 2005 * fuarında, çizimlerini microsoft office programları yardımıyla ekranlara yansıtan, teknik bilgileri excel'den gösteren otomobil firması. bu özelliğiyle yeterince dalgaya alınmış olup, içine binildiğinde insanı şaşırtacak kadar gelişme kaydetmiştir.
renault'un cezayir fabrikasında çalışan bir türk mühendisin söylediğine göre tasarım olarak lüks modellerinde bmwden alt sınıf modellerinde ise direkt hyundaiden copy paste yapan peugeot motorları kullanan ve henüz iranda bile adam gibi servis ve yedek parça olanağı bulunmayan araç.
ayrıca otomobilin türkiyeye gelmesi malesef imkansız.çünkü iran türkiyede üretilen otomobillerin irana girişinde astronomik gümrük vergileri koyuyor.al gülüm ver gülüm olayına girip o vergileri biraz indirse o zaman belki.
biz bisiklet yapamazken khodro iranda otomobil yapıyordu iddiası gülünçtür.khodro pars adıyla sadece peugeotun bazı modellerinin üretimini yapmıştır aynı bizdeki tofaşın kuş serisi gibi.
ama iran toplu iğne yapamazken biz otomobil yapıyorduk.ancak malesef siyasi komploya kurban gitti.
(bkz: devrim)
https://www.youtube.com/watch?v=Je3xCB2oOCc
benzer bir şekilde yeşil sermayenin üretimine teşebbüs ettiği ancak malesef yine aynı siyasi komplonun kurbanı olan marka için.
(bkz: imza)
ayrıca otomobilin türkiyeye gelmesi malesef imkansız.çünkü iran türkiyede üretilen otomobillerin irana girişinde astronomik gümrük vergileri koyuyor.al gülüm ver gülüm olayına girip o vergileri biraz indirse o zaman belki.
biz bisiklet yapamazken khodro iranda otomobil yapıyordu iddiası gülünçtür.khodro pars adıyla sadece peugeotun bazı modellerinin üretimini yapmıştır aynı bizdeki tofaşın kuş serisi gibi.
ama iran toplu iğne yapamazken biz otomobil yapıyorduk.ancak malesef siyasi komploya kurban gitti.
(bkz: devrim)
https://www.youtube.com/watch?v=Je3xCB2oOCc
benzer bir şekilde yeşil sermayenin üretimine teşebbüs ettiği ancak malesef yine aynı siyasi komplonun kurbanı olan marka için.
(bkz: imza)
1.6 benzinli, düz viteslisinin anahtar teslim fiyatı 20.000 ytl olan, 3 yıl/100.000 km garanti veren, yürüyen aksam ve motor peugeot mamulü olduğu için zerre yedek parça sıkıntısı çektirmeyecek otomobil.
önden passat ve octavia' yı andırıyor. ama biraz daha narin tipli. arkadan farlar filan bmv 3 serisine benziyor.
logan, lada, tata, indigo gibi emsallerinden(fiyat olarak) çok çok daha kaliteli ve estetik.
2 kapılı modelininin türkiye' ye geleceği günü iple çekmekteyiz.
görsel
önden passat ve octavia' yı andırıyor. ama biraz daha narin tipli. arkadan farlar filan bmv 3 serisine benziyor.
logan, lada, tata, indigo gibi emsallerinden(fiyat olarak) çok çok daha kaliteli ve estetik.
2 kapılı modelininin türkiye' ye geleceği günü iple çekmekteyiz.
görsel
hakkında malca yorumlar yapılan otomobildir. "arkadaşımın arkadaşı dedi ki" modeli cezayir'de çalışabilen birinden örnek vermek yeterince komik olsa da khodro'nun iran'ın ilk ve tek otomobil üreticisi olduğunu düşünmek bunun üstüne tüy dikmektir.
evet türkiye bisiklet üretemezken iran otomobil ve motorlu araç üretiyordu 60'lı yıllarda. inşaat ve arazi araçları ile ağır vasıtalar iran'da kendi markası ile üretilirken sadece khodro peugeot üreterek bu işi ilerletti. bak ne diyorum peugeot modelleri yanında iran kendi araçlarını da üretti. biz ne yaptık? karton araba anadol'u ürettik o yıllarda... ha bi de bir siyahı bir beyazı olan devrim, evet yaa komploya kurban gitti. cemal aga'ya toz kondurmamak için komplolar kurun kafanızda!
bu otomobili clio, albea, accent, logan vb. plastik kutularla karşılaştıran çarpılır. deneyin görün...
evet türkiye bisiklet üretemezken iran otomobil ve motorlu araç üretiyordu 60'lı yıllarda. inşaat ve arazi araçları ile ağır vasıtalar iran'da kendi markası ile üretilirken sadece khodro peugeot üreterek bu işi ilerletti. bak ne diyorum peugeot modelleri yanında iran kendi araçlarını da üretti. biz ne yaptık? karton araba anadol'u ürettik o yıllarda... ha bi de bir siyahı bir beyazı olan devrim, evet yaa komploya kurban gitti. cemal aga'ya toz kondurmamak için komplolar kurun kafanızda!
bu otomobili clio, albea, accent, logan vb. plastik kutularla karşılaştıran çarpılır. deneyin görün...
donanım seviyesine göre uygun bir fiyatı olan araba.
iran büyükelçisinin söylediğine göre bursada üretilmeye başlanacakmış.
tasarım olarak başarısız bir otomobildir. Aslında yumuşak ve sakin bir havası var ancak bir şeyler eksik sanki. Kullanılan malzeme açısından fiyatına göre kaliteli olduğu söyleniyor.
Ben eminim biz tasarımını yapıp otomobil üretsek müthiş bir araba yapardık. Mesela imza, küçük, pratik şehir otomobili modası başlamak üzereyken bu konsepte sahip bir araçtı ve üretilseydi çok satılacaktı. Yani büyük ihtimalle her evin önünde bir imza otomobili olacaktı, ama olmadı...
Ben eminim biz tasarımını yapıp otomobil üretsek müthiş bir araba yapardık. Mesela imza, küçük, pratik şehir otomobili modası başlamak üzereyken bu konsepte sahip bir araçtı ve üretilseydi çok satılacaktı. Yani büyük ihtimalle her evin önünde bir imza otomobili olacaktı, ama olmadı...
sıfırı şu anda bütün vergiler dahil 20.490 tl ye satılan,motor ve yürüyen aksamda peugeot teknolojisini kullanan kaliteli araçtır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar