bugün
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- bugün de meme atan olmaması5
- evlilikteki en büyük sorun4
- olduğundan genç göstermek10
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- köyde gece tuvalete gitmek7
- sözlük kadınları5
- ez te hezdikim6
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- üniversite sınavına geç kalmak7
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- balkonu camla kaplatmak7
- alevilerde muhammed ismi5
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- istanbul6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- milli takımımızın balonu patladı7
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- 22 haziran 20262
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- bir gün ölecek olmak7
- yazarların en sevdiği meyve9
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- 2026 dünya kupası14
- paris te son tango2
- güne bir şarkı bırak18
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- opel omega b2
- futbol12
- pornoyu bırakmak5
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- red bull2
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- sigaranın içinde 4 bin çeşit zehir olması2
- asosyal olmanın sebepleri7
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
birleşik krallık büyükelçisidir, hasta beşiktaşlıdır.
acayip komedi ingiliz büyük elçi. evet.
beni bu yorumuyla güldüren adam. imkanım olsa kendisiyle iki tek viski atmak isterdim. acayip komedi olurdu.
görsel
görsel
Ağzını açmak için lisans alması gerekirken 17 iqsuyla bir de twitter'da laf sokmaya yeltenen moronlar yüzünden en sinsi devletin bu temsilcisi kendini sevimli göstermeyi başarabilmiştir.
ertem şener elçiye sövüyor, sonra paparayı yiyince elçiye zeval olmaz diyor.
mal amk.
mal amk.
Göte göt diyen yüce insan.
Ertem malına hakettiği cevabı veren adamın dibi..
liseli ergen gibi milletle dalaşıyor büyülelçisin lan sen az adam gibi dur.
Bayadır takip ettiğim büyükelçi. Çok samimi içten bir adam. Ertem Şener bu sefer baltayı taşa vurdu. Evet.
ingiltere büyükelçisi. Koyu Beşiktaşlıymış, çok eğlenceli bir adama benziyor.
kendisi ile şahsen tanışma şansım olmuştu. oldukça bilgili donanımlı ve kibar biri. çok iyi derecede türkçe diline de hakim.
Kendisi aslında irlandalı ama ingiliz büyükelçiliği yapmakta olan bir Britanya vatandaşı. Sempati duyulan tek ingiliz belki de. Renkli bir karakterdi yolu açık olsun. Evet.
komplo teorilerine kafayı takanların attığı mesajlara verdiği cevaplarla hatırlanacak büyükelçi.
hayat işte...
türkiye üzerinde hangi oyunları oynuyorsunuz diye sorana belek'te golf oynuyorum cevabına çok gülmüştüm. *
hayat işte...
türkiye üzerinde hangi oyunları oynuyorsunuz diye sorana belek'te golf oynuyorum cevabına çok gülmüştüm. *
adammmmm.
yolun açık olsun son sıva bükücü. Ertem sıvacısına* verdiğin ayarı asla unutmayacağım.
ingiliz istihbaratı mi6’in başına geçmiştir. Ülkemize her gelen ajan çıkıyor. Rahip bronson’dan sonra moore...
Link: https://news.sky.com/stor...sir-alex-younger-12038643
Edit: sözlüğe gündemle ilgili yazıyoruz, ekslileniyoruz... siz katiyyen eğitilmezsiniz.
Link: https://news.sky.com/stor...sir-alex-younger-12038643
Edit: sözlüğe gündemle ilgili yazıyoruz, ekslileniyoruz... siz katiyyen eğitilmezsiniz.
ingiliz istihbarat teşkilatı mi6'in başkanı olmuş. Adamın ajan olduğu belliydi zaten. ingiltere ve abd türkiyeye boş adam yollamazlar. Herifler bizi bizden iyi tanıyorlar hatta islamı bile bizden iyi biliyorlar O sayede bizi yeniyorlar.
Adamın attığı tweetleri mizah zannediyorduk, adam ciddiymiş.
son derece sempatik bir adamdı.
türk dostu olduğunu da çok iyi biliyorum, twitterde birkaç defa mesajlaşmıştık.
zaten ülkemizin ingiltere ile bir sorunu, bir gerginliği yok.
hakikaten şu dünyada halihazırda bize müttefik olan tek ülke ingiltere.
ayrıca akp ile ingilizlerin arası da iyi.
malum akp ingiltere'deki tefecilerin en iyi müşterisi.
ben richard moore'un daha da yükseleceğine inanıyorum, hatta gelecekte ingiltere'ye başbakan olabilir.
yeni görevinde başarılar dilerim.
türk dostu olduğunu da çok iyi biliyorum, twitterde birkaç defa mesajlaşmıştık.
zaten ülkemizin ingiltere ile bir sorunu, bir gerginliği yok.
hakikaten şu dünyada halihazırda bize müttefik olan tek ülke ingiltere.
ayrıca akp ile ingilizlerin arası da iyi.
malum akp ingiltere'deki tefecilerin en iyi müşterisi.
ben richard moore'un daha da yükseleceğine inanıyorum, hatta gelecekte ingiltere'ye başbakan olabilir.
yeni görevinde başarılar dilerim.
Şahsen tanışmıştım. Anadili gibi türkçe biliyor, üst düzey bir eğitimi var ve eski bir diplomat. Ama sky a göre zaten eskiden beri sis personeliymiş. Hayırlı olsun kendisi için. Türkleri seven bir kişidir kendisi ayrıca beşiktaş taraftarıdır...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar