bugün

entry'ler (2663)

nocturnal animals

Bugün izleme şerefine nail olduğum, çoğunluk gibi filmin bitiminde hiçbir şey anlamadığımı hissettiğim, daha sonrasında yorumları okumamla nasıl bir şaheser olduğunu anladığım film olur kendileri. Oyunculuk olsun, senaryo olsun, yönetmenlik olsun, müzikler olsun, görsellik olsun hepsi muhteşemdi neyi öveceğini şaşırıyor insan. Bu arada yönetmenin ilk filmi(zaten 2 tane filmi var bu mühim şahsiyetin) a single man de bu film gibi çok güzeldir. ikisi de kesinlikle izlenmelidir. Lütfen izleyin de üzerine konuşalım yazar kardeşlerim. Teşekkürler...

büyük istanbul depremi

Yalova depremi korkutmuştur evet ama yukarıdaki arkadaşın verdiği twitter hesabı celal şengör'e ait değildir. Lütfen insanları korkutmaya çalışmayın. Zaten çok korkuyoruz bir de böyle şeylerle korkuyu katlamayın lütfen.

beklenen büyük istanbul depremi

Günlerdir kendisini düşünmekten uyuyamadığım ve evet korkmak ayıpsa da değilse de deli gibi korktuğum, ne zaman bununla ilgili bilimsel yazı okuma gafletine düşsem o okuduğum her yazıda, her videoda kesin gözüyle bakılan ve uykularımı hiç dönmemek üzere tekrar tekrar kaçıran depremdir. Bi de oturduğum yer bağcılar, oturduğum bina üzerinde çatlaklar olan bi yer.. Oturduk ölümü bekliyoruz bakalım. Bi belgeselde izlemiştim, 2. dünya savaşı sırasında askerler ölüm korkusundan kitlenip kalıyorlardı, bacakları falan uyuşuyordu, tuhaf hareketler sergiliyorlardı. Resmen aynısı oldum kitleniyorum arada, ufacık bi seste bile uyuşup kalıyorum. He büyük deprem olmazsa da(inşallah olmaz) 3-4 şiddetinde bir depremde bile olsa kalp krizinden giderim gibime geliyor.. Neyse, hakkınızı helal edin dostlar her türlü ölecem gibi..

aleyna tilki nin terk i diyar eylemesi

Başlığa bak dhhddh neyse, kendisinden pek haz etmesem de, en iyisini yapmıştır. Hangimiz parayı bulduğumuz vakit, onun yaptığının aynısını yapmayız ki.. O değil de, biz anca hayal kuruyoruz millet yaşıyor be.. Hayata bak.

seni kadın olarak yaratmayan allah için ne yaptın

Aynen allah'a seni kadın yaratmadığı için ne kadar şükretsek az andaval seni.

colin firth

Kendisine mütemadiyen hayranlık duyduğum, özellikle gençliğinde bir afet olan, naif oyunculuğuyla insanın içine işleyen beyefendi, karizmatik, güzel bakışlı insan. Bu arada oyunculuğu ve insana yansıttığı duygular o kadar güzel ki, eğer kendisi the king's speech filminde oynamamış olsaydı(Geoffrey Rush'u da unutmayalım o da efsaneydi) film çok güzel olmasına rağmen o kadar oscar alır mıydı emin değilim. Harika sırtlamış filmi. Sayesinde en sevdiğim 10 film içersinde yer buldu the king's speech. Neyse konumuza tekrar dönecek olursak yaşlanıyor oluşunu üzülerek takip ediyor olsam da, hala izlemeyi en çok sevdiğim, en çok hayranlık duyduğum oyuncu olur kendisi. Böyle bir kara sevda kara toprakta biter Colin beeyyy diyerek entryi sonlandırıyorum.... iyi forumlar hepinize...

norm ender

Kusura bakmayın da eleştirdiği tiplerden ne farkı var şimdi bu herifin.. Zamanında eksik etek diye bir şarkı yapmış, nerde sapık, kadın düşmanı ezik tip varsa milli marşı olan şarkı. Şahsi fikrim eleştirdiği kişilerden daha tehlikeli bu herif. Boşuna prim kasmak için değişik hareketler yapmasın. Kendisinin de ne bok olduğunu çok iyi biliyoruz. (şunu da söyleyeyim ben ferodur ezheldir bi kere bile dinlemişliğim yok, adlarını da sözlük vs aracılığıyla duydum, kendilerine zerre sempatik yok. Entryi yanlış anlamayın diye yazıyorum.)

ricky gervais

Öyle muhteşem bir enerjisi var ki bu adamın, espri yapmasa bile görüldüğü anda gülme isteği yaratıyor bünyede. Harika komedyenliğinin yanında oyunculuğu ve dram yeteneği de hayran bırakacak cinsten(Derek ve after life dizilerini izlemenizi öneririm) Ne kadar övsem eksik kalır o yüzden burada sonlandırayım entariyi. Severek izliyoruz qralll

jared harris

Ekşi sözlükte yazarların çok kullandıkları bir kelime vardır "underrated" diye. Heh işte, o kelimenin sözlükteki karşılığıdır bu adam. Oyunculuğu mükemmel olmasına rağmen çok az kişi tanıyor bu adamı. Oynadığı diziler de efsane bana göre; chernobyl, the terror, the crown(mad men ve fringe'de de yan rollerde de olsa oynamışlığı var)... Hadi tamam dişe dokunur bir filmde oynamamış olabilir o yüzden bu zamana kadar pek tanınamadı diyelim, e şimdi chernobyl popüler olmaya başladı, herkes konuşuyor bu diziyi(mükemmel bir dizi bu arada, izlemediyseniz öneririm) ama hala hak ettiği değeri göremiyor. Umarım çok geç olmadan daha çok baş rolde olduğu dizi/filmlerde görürüz kendisini. He ben kendisini komediye daha çok yakıştırıyorum ama ciddi rolleri de çok güzel ve inandırıcı oynuyor. Neyse, kaliteli yapım olsun da kendisi olduğu sürece türü fark etmez zaten.

45inci altın kelebek ödül töreni

bugün saat 19.30'da kanal d'de yayınlanacak ödül törenidir. şahsen şahsiyet dizisi ödül kazanacak mı diye izleyeceğim sadece. gerisi beni pek ilgilendirmiyor. bi de haluk bilginer var tabii ama hastalıklı fanlar varken onun ödül alabileceğini pek sanmıyorum, o da pek takmıyordur zaten bu ödülü.

fahriye evcen

Sadece magaziniyle ünlü olmuş ne idüğü belirsiz ünlü kişi. Ne adam akıllı bir filmi vardır ne de dizisi... Tek vasfı güzel olması ve burak özçivit'le evli olmasıdır. Gerçi burak özçivit'in de tek vasfı kendisiyle evli olması olduğu için tamamlıyorlar birbirlerini...
Edit: yazarın biri yaprak dökümü, çalıkuşu demiş ahdhdh seviye bu işte anlatmak istediğim şey de buydu işte.

allah dünyayı yarattı atatürk ülkeyi kurtardı

ilkinden tam emin değilim ama..

allah ın en çok sevdiği iki isim

Allah mısın bilader.

trt belgesel de belgesele denk gelmek

Dizi kanalında diziye denk gelmek gibi bir şey. Çok enteresan bir olay.

ölmek istenilen yaş

Kesinlikle 40. O yaştan sonrası feci...

aamir khan

Bu adamı o kulaklara rağmen yakışıklı bulabilen varsa gerçekten bir şey diyemiyorum... Kulakları aşırı ürkütücü değil mi yahu? Kulaklarına odaklanmaktan filmlerini takip edemiyorum...

ölümün en iyi tanımı

Bir zamanlar vardın ama artık yoksun.

yaşamayanlar

Fragmanından, izlediğim 1(bir) sahnesinden ve de daha önce yazılanlara dayanaraktan hakkında bir şeyler söylemek istediğim boş beleş dizi. Ulan sizin internet dizisinden anladığınız sexten ibaret mi lan? Başka bir şey bilmez misiniz siz? Bu mu yani farklı olmak, televizyondaki dizilere benzememekten anladığınız bu mu? Yine puhutv'de buna benzer (bkz: fi) vardı o da sex mex hep ondan ilgi çekmişti, 5 sn izlemeye dayanamamıştım. Hayır yapan yapıyor mesela masum, mesela şahsiyet. Bunu yapan adamlar gerçekten bir şeyler yapmak için yapıyorlar ama siz... Tek amacınız dikkat çekmek, biz farklıyız ooo demek ama tv dizilerinden hiç farklı olmamak... Bi de benim bu diziden anlamadığım bu dizi hangi kesime hitap ediyor? Başrollere bakılırsa -elçin sangu, kerem bursin- ergenlere, içinde bulundurduğu +18 sahneye bakılırsa yetişkinlere, totale bakılırsa da hiç kimseye... Valla izlemek zorunda kalanlara allah sabır versin baya kötü bir dizi. Oh be yerdim rahatladım.

mastürbasyonu bırakmak isteyenlere tavsiyeler

Bırakmayın.

onur ünlü

Birilerinin artık bu adama senaryolarını okuduktan sonra konu güzel ama sen çekme aq demesi lazım. Bakın bu adam güzel şair, güzel de senaryolar yazabiliyor arada sırada falan ama yönetmenlik yapamıyor abi. Ya çok farklı bir şeyler deneyip izleyicinin beynini s..yor ya da direkt olarak yönetemiyor her şey havada kalıyor vs. Polis filmini izledim mesela geçen gün, arkadaşım ortada güzel bir konu var, kral bir başrolü ikna etmişsin -ki adam sana rağmen mükemmel oynamış- (bkz: haluk bilginer), filmin başyapıt olmaması için hiçbir sebep yok ama saçma sapan çekimler yapıyorsun, konuyu tamamen havada bırakıyorsun ve seyirci ne düşüneceğini bilemiyor, seni sevenler iyi şeyler düşünmek istiyor ama ortaya yine hiçbir şey çıkmıyor. Keza güneşin oğlu filmi de öyle. Cingöz recai adlı yapıma hiç girmiyorum zira o şey film bile olamaz iğrenç bir şey. Bu adamın tek güzel işi sen aydınlatırsın geceyi filmi o da konu ilginç o kadar. Bir de dizi olarak leyla ile mecnun var o da idare eder işte. Onun da olayı senaryo zaten. Yönetmelikle ilgili hiçbir şey yok yine. Kendisine tavsiyem -ki ne kadar ciddiye alır bilmiyorum, hele arkasında kendisini pohpohlayan ilginç bir kitle varken- abi sen film çekme, sadece şiir yaz, senaryo yazmaya çalış ama film çekme. Olmuyor yani yapma.
Olup bitenleri kaçırma

İlk öğrenen uludağ sözlük kullanıcıları olacak.