bugün

rabbim rabbim! korkulariyla ilerlenen bir oyun. kafayi yemi$ bir sirkte kar$iniza cikan evrim gecirmi$, sapik insan ve hayvanlarla kapi$malari konu alirdi. zamaninin en iyi grafiklerine sahipti. ortam ve muzikler gece karanlikta oynamayi imkansiz kilardi. lakin erkeklik degil mi lan i$ik kapatilir, kulaklik son ses acilip oynanirdi. ko$eden beriden ciglik atarak ustunuze atlayan böcüklerle birlikte sizde basardiniz cigligi. psikolojiyi bozmu$, uykuda ruyalara girmi$tir. ayrica kiss'in bir $arkisidir. zaten oyle adamlara ithafen cikarilan bir oyundan sevgi pitircikligi beklenmezdi. rabbim!
hakkında hiç entry girilmemiş olmasıyla "sozlukte metalci dayanismasi" kavramını bir kez daha sorgulatacak kadar harikulade bir kiss albümü, bir hard rock anıtı.

albüme adını veren psycho circus adlı şarkıyı dinleyip de kendinden geçmeyen insan evladı bizden değildir, emo'dur; kakadır.
(bkz: piccadilly circus)

serbest çağrışımda uzay teknolojisi.
hologramlı kapağa sahip ilk metal albümüdür sanırım. alışılagelmiş siyah arka plan - cart kırmızı font geleneğini bozan metal albümlerindendir bu anlamda, ve sırf o kapak yüzünden "dandik" olduğu gerekçesiyle o albümü dinlemeyip, yıllar sonra "şahane albümmüş bu hacı" diye ortalıkta gezen adamlar türemiştir. sağlamdır albüm.
Efsanevi Dreamcastın Exclusive oyunlarından biri olmuştur bu tabi sonradan pcyede çıktı o ayrı mesele.
80'ler heavy metal'ini icra etmekte olan amatör asıllı grup. vokalleri süperdir. aslında grup olarak komple güzeldir.
kiss'in harika şarkılarından birisi.

sözleri yazılmamış, ayıp edilmiş.

yeahhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!
hello
here i am!
here we are,we are one
i've been waiting for this night to come
get up!
now it's time for me to take my place
the make-up runnin' down my face
we're exiled from the human race.

you're in the psy
you're in the psycho circus
you're in the psy
i say welcome to the show.

i've been waiting here to be your guide
so come
reveal the secrets that you keep inside
step up!
no one leaves 'til the night is done
the amplifier starts to hum
the carnival has just begun.

you're in the psy
you're in the psy
yeah i say welcome to the show
welcome to the show
welcome to the show
the show.

i, i've been waiting here to be your guide
some come
reveal the secrets that you keep inside
step up!
no one leaves 'til the night is done
the amplifier starts to hum
the carinval has just begun.

you're in the psy
you're in the psy
you're in the psy
you're in the psy
and i say welcome to the show
welcome to the show
welcome to the show
and i say welcome to the show.
Kiss'in 98 tarihli hard rock albümü. albümle aynı adı taşıyan psycho circus adlı şarkı en iyi hard rock ödülüne aday gösterilmişti. ayrıca bence kissin en iyi albümlerindendir. bu albümden sonra kiss 11 yıl kadar stüdyo albümü çıkarmamıştır. 11 yıl aradan sonra sonic boom adlı albümle karşımıza yeniden çıkmıştır.