bugün
- devşirmelik makamı13
- kadınlar neden aldatır14
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- askerlik9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- sürekli esnemek6
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- kabullenince huzur veren gerçekler8
- biz arap değiliz biz türk üz4
- kimyon3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba5
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı3
- the god himself3
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- işsizlere tavsiyeler2
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi3
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- işsizliğin muazzam bir şey olması2
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
- donald trump5
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- işsizken canın sıkılmaması yapılması gerekenler2
- kazıklı maria3
- kıskançlık3
- şansın yaver gitmesi2
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak4
- sözlükteki zengin yazarlar4
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım6
- 17 haziran 2026 avrupa parlamentosu'nun raporu5
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- kumardan para kazanmak2
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- akrep kadını başak erkeği uyumu3
- biraz osursak mı2
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi16
- orospum3
- babalar günü6
- yalnız yaşamak2
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması4
- red pill3
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- kadında güzellik aramayan erkek3
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler4
- kürtçüleri komünist sanmak2
- bir oç her zaman kendini belli eder2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- ne sıkıcı bir gün2
- aylık 379 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- dut ağacı5
Pro Evolution Soccer isimli futbol simülasyonu serisinin 11. oyunudur. bizi ekrana bağlamaması için herhangi bir sebep henüz yoktur. **
"henüz yoktur" demişim iki buçuk yıl önce, ama KONAMI'nin bu noktaya düşebileceğini ve EA'nin bu kadar hızlı yol alabileceğini öngörememişim.
"henüz yoktur" demişim iki buçuk yıl önce, ama KONAMI'nin bu noktaya düşebileceğini ve EA'nin bu kadar hızlı yol alabileceğini öngörememişim.
yaklasik bir sene icinde kavusacagimiz oyundur.
her sene yenisi çıkan oyunun 2012 versiyonudur.
Ayrıca (bkz: başlık parsellemek)
Ayrıca (bkz: başlık parsellemek)
tahminimce bundesliganın ekleneceği oyun.ha birde türkçe spiker olursa hiç şaşırmamak lazım.
Master league ve become a legend modlarının sadece kasım 2012 ye kadar olmasını beklediğim oyun zira Mayalara göre 2012 de ne oacağını hepimiz biliyoruz sanıyorum.
2011'in sonlarında çıkması beklenen p.e.s.'in yamulmuyorsam 12. oyunu.
edit: imla
edit: imla
çok şeyler beklediğim oyun,bakalım ne olacak.
pes 2011 in zorluklarının azaltılasmı dileğiyle beklediğimiz oyundur. lan gol atılmıyor mk adam gibi yapın şu oyunları. habire penaltı yapıyorlar ne de olsa atamıyoruz.
ilk işleri lisans sorununu halletmek olmalıdır.yoksa pes 2006 yı koysalar 2012 diye
yemin ederim başından kalkmam.
yemin ederim başından kalkmam.
şut ve topa ilk dokunuş animasyonlarının 2011'e göre geliştirilmesi gereken oyundur.
pes 2011' de ki gol atamama sorununun aşılmasını umduğum oyundur. dört saat ve üç kişi oynadık toplam iki gol atabildik çıldırmamak elde değil.
Türkçe spiker desteğinin olması muhtemel olan oyun.
penaltıdan gol atmayı biraz daha kolaylaştırılması gereken olay. lan 40 penaltıdan 3 tane giriyor vicdansız.
PES2012 PRO EVOLUTION SOCCER kıyamet kopmadan önce oynayacağımız pes sürümü.
torres drogba ikilisi ile chealse'nin sağlam olacağı futbol oyunu.
pes 2011 çıktığından beri beklediğim oyun.
pes 2011'de gol atma sorunu diye bir şey yoktur.hatta yapay zekadaki sorunlardan dolayı fazla bile gol atılmaktadır bu sebepten toptan kaçan oyuncu sorununun düzeltilmesi gerekir bana göre öncelikli olarak.
nuri şahin'i real de ilk 11e alarak oynayacağım oyun...
çok beklentimin olmadığı oyundur. yine 2011'in biraz cilalanmış halini piyasaya süreceklerdir.
pes 2011 gibi olmasın yeter.
henüz pes11 i bile çözememişken umrumda olmayan oyundur. yine zor yine karışık olacaktır. ve yine pes10 a döneceğiz.
yeni trailerındaki bir kaç özellik heycanlandırmıştır
-saha dışı etkenlerin hareketli olması *kameraman vs..
-oyuncu mimikleri *pique nin bağırması.
-saha dışı etkenlerin hareketli olması *kameraman vs..
-oyuncu mimikleri *pique nin bağırması.
yine grafiksel açıdan bir yenilik göstermeyecek olsa, fifa 12 nin gerisinde kalacak olsa ve oyuncuların modellemeleri kötü olsa da bir yandan bir yıl daha emektar makineyle oynayabilecek olmam benim için hiç de sorun olmayacak kendisi hakkında. zaten become a legend için oynuyorum pes 6 dan sonra belki bir de orjinal alıp online master league deneyimi yaşarım. yeni become a legend hakkında daha hiçbir bilgi vermeyen, e3 2011'e de "oyunla uğraşıyorum gelemedim kusura bakmayın" diyen seebass'a kafam girsin ayrıca.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar