bugün
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız11
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar3
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- yer çekimine küsmek2
- netflix yasaklanmalıdır4
- bugün de meme atan olmaması7
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- cuckold erkek5
- hoşgeldin pazartesi3
- beyaz otomobil satın almak3
- kulak arkasını keselemek2
- benim kemiklerim iri2
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- pazar günü aktiviteleri2
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- lahmacunu elle yiyen kız18
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- morkstar2
- olduğundan genç göstermek9
- seksten sonra bira içmek5
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- ona bir şey söyle16
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- 2026 dünya kupası14
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ez te hezdikim6
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- sözlük kadınları5
- evlilikteki en büyük sorun4
- balkonu camla kaplatmak7
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- milli takımımızın balonu patladı7
- yazarların en sevdiği meyve9
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- alevilerde muhammed ismi5
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- istanbul6
çok büyük atak yapması lazım olan oyundur. çünkü fifa şuanda en iyi futbol oyunudur.
hangi serisi olursa olsun rakiplerimin korkulu rüyası olacağım oyundur.
kesin daha gerçekçidir.
her yeni çıkan oyunu kaldırmakta biraz daha zorlanan emektar bilgisayarımın anasını ağlatması muhtemel oyun. ps bizleri bekler.
yorumcu olarak ömer üründül ile görüşüldüğünü duymamla rüyamdan uyanmam bir olmuş oyundur.
her yeni versiyonunun çıkışında eleştiri cümbüşüne tutulan futbol simülasyonunun son cümbüşü yaratacak versiyonudur. tüm pes severleri merakta bırakan son olası simülasyon harikasıdır. sanılanın aksine oyun kategorisinde bulunmamaktadır. (bkz: simülasyon)
Pes'in bu sene Fifa'dan geri kaldığından dolayı, bomba gibi bir oyun çıkaracağını düşünerek beklediğim oyun, umarım imajlarını tazelerler de biz de doya doya sabahlara kadar finallere çalışmak yerine pes kasarız. (bkz: pes kasmak)
penaltı olayını eski haline döndürmüşler. eh, bu da bir gelişme sayılır. bekleyip göreceğiz.
yaklaşık 1- 2 ay içerisinde çıkmasının beklendiği oyundur. yine en iyi takım barcelona olacağı oyundur, tabi oynamayla da alakalı. bu entryim sonrasında real madrid taraftarları tarafından dışlanacağım başlıktır.
saha dışında olan her şeye el atmışlar. yani saha dışındaki kameramanlar fotoğrafçılar vs. hepsi artık gerçekçi.
yeni kapak yıldızı ronaldo' dur.
pes 2011 in izinden gitmiş oyundur.videoyu izlemeniz şiddetle önerilir sea amcam konamiden bildiriyor.
http://www.timsah.com/PES...urkce-Tanitim/n0V0TtTTsH5
http://www.timsah.com/PES...urkce-Tanitim/n0V0TtTTsH5
öğrenci evinin vazgeçilmez geleneği pes'in 2012 versiyonudur. gameplay videoları paylaşılmıştır, trailerdaki hareketler gülümsetmiştir. açıklaması geçen yıldan farklı değil, hücum varyasonları yapay zeka uygulaması geliştirilmiş. bağlı çalımlar ve özellikle yapay zeka uygulamasının defans bölümündeki etkileyici unsurları merakla beklenmektedir. ülkeye gelmeden yurtdışı torrent sitelerden indirilecek, ülkeye geldiğinde mutlaka orjinali alınıp online oynanarak, keyif bu yılda devam edecektir.
Kalecilerin şut kale çizgisine gelmeden atlamadığı serinin en son oyunu olacaktır.
sağ analogla adam kaçırmanın eklendiği oyun. pc de nasıl kontrol edilir bilemem.
(bkz: pes 2012 demo)
demosu çıkmış.
olsa da oynasak diye beklenen oyun.
not: demosu nası yükleniyo lan? yardım edin.
not: demosu nası yükleniyo lan? yardım edin.
4 dakika kaldı efendim indirmeye çok heyecanlıyım. 10 dakika sonra oyun hakkındaki görüşlerimi vereceğim.
link http://www.turkcespiker.c...12_demo_cikti-t59707.html
link http://www.turkcespiker.c...12_demo_cikti-t59707.html
öncelikle;
(bkz: pes 2012 demo)
başa çıkamadıklarını anlayınca penaltıyı kaldırmışlar usta. yok penaltı yani bildiğin.
ceza sahasında yere yatırdılar, Nemanja Vidic vurdu tekmeyi açtı ağzımı, Patrice Evra geldi patır patır sıçtı. ne bir düdük ne bir bir şey. spiker de yok, kemik sesleri direk kulağımda çatır çutur. ama yok! ceza sahasına attığım her topta yerdeyim ve oyun devam.
çözümü bulmuş konami. zira;
(bkz: pes 2011 de penaltı kullanamamak)
ayrıca;
"img/pes12pv.sfd" dosyasını sildiğinizde introyu seyretmek zorunda kalmazsınız.
(bkz: pes 2012 demo)
başa çıkamadıklarını anlayınca penaltıyı kaldırmışlar usta. yok penaltı yani bildiğin.
ceza sahasında yere yatırdılar, Nemanja Vidic vurdu tekmeyi açtı ağzımı, Patrice Evra geldi patır patır sıçtı. ne bir düdük ne bir bir şey. spiker de yok, kemik sesleri direk kulağımda çatır çutur. ama yok! ceza sahasına attığım her topta yerdeyim ve oyun devam.
çözümü bulmuş konami. zira;
(bkz: pes 2011 de penaltı kullanamamak)
ayrıca;
"img/pes12pv.sfd" dosyasını sildiğinizde introyu seyretmek zorunda kalmazsınız.
içinde 4 büyükleri de barındıran tek pes oyunudur.
pes 2010' da rahatça tek pas yapabiliyor, özellikleri elveren futbolcularla driplinglere rahatça kalkabiliyorduk. pes 2011' de ise isabetli pas vermek uğruna parmaklarımız şişti.
daha cazip duruma getirmek istenirken işkence yaşatmaması dilenen oyundur.
daha cazip duruma getirmek istenirken işkence yaşatmaması dilenen oyundur.
pas yapmanın zevkli olduğu konami oyunu. gözlerim yaşardı lan...
sıcağı sıcağına yorum yapmak gerekirse;
*pes 11 den farklı olarak büyük değişim beklemiyorduk, ama sanki pek bi yavan olmuş gibi. pek bir fark yok arasında.
*galiba en büyük artısı kullanıcı kaydetme. kullanışlı olduğunu düşünüyorum.
*adam geçme daha kolay.
*inanılmaz derecede kolay "değil" yapay zeka gerçekten iyi.
*oyun içine ufak detaylar eklemişler, güzel olmuş.
*seyirci görüntü ve sesleri vasat.
*ara top atmak ve havadan pas vermek pek kolay değil.
*pas şiddeti diğer oyunda olduğu gibi çok kullanışlı değil. yavaş bastığında hızlı, hızlı bastığında yavaş gidebiliyor.
*kaleciler sanki yavaş çekimde artistik şekilde kurtarış yapıyorlar.
aklıma geldikçe ekleme, oynadıkça düzeltme yapabilirim. orijinalini alıp almama konusunda da öyle karar vereceğim.
*pes 11 den farklı olarak büyük değişim beklemiyorduk, ama sanki pek bi yavan olmuş gibi. pek bir fark yok arasında.
*galiba en büyük artısı kullanıcı kaydetme. kullanışlı olduğunu düşünüyorum.
*adam geçme daha kolay.
*inanılmaz derecede kolay "değil" yapay zeka gerçekten iyi.
*oyun içine ufak detaylar eklemişler, güzel olmuş.
*seyirci görüntü ve sesleri vasat.
*ara top atmak ve havadan pas vermek pek kolay değil.
*pas şiddeti diğer oyunda olduğu gibi çok kullanışlı değil. yavaş bastığında hızlı, hızlı bastığında yavaş gidebiliyor.
*kaleciler sanki yavaş çekimde artistik şekilde kurtarış yapıyorlar.
aklıma geldikçe ekleme, oynadıkça düzeltme yapabilirim. orijinalini alıp almama konusunda da öyle karar vereceğim.
sağ analog tuşuna bastığınızda (r3 diye de geçer hanı o çıt sesi) yakınınızdaki futbolcu driblinge başlıyor hemde çok iyi pas alıyor. messi iniesta,xavi golü attım o şekilde ve fena goller yedim aynı şekilde. hıznı arttırın oyunun +1 minimum olsun yoksa çok ağır. Kaleciler eskiye göre iyi. Sahada gezen teknik direktör falan güzel ayrıntılar, maç başlarken çimleri düzelten adamlar falan iyi evet. ve bu daha pre-demo yani daha geliştirilecek ve evet ne yaparsam yapayım penaltı göremedim arkadaş!.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar