bugün
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle24
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi9
- bugün de meme atan olmaması13
- yazma diyince yazmayan erkek4
- ideal sevgilinin en önemli özelliği10
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar4
- 65 şut çekip gol atamamak2
- anın görüntüsü15
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- beyaz otomobil satın almak10
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- 22 haziran 2026 yeni zelanda mısır maçı2
- iş kadını yazarlar6
- meloş nerede sorunsalı5
- gocu bey meh meh bey birader4
- mısır4
- yeni zelanda3
- başkan3
- clydeless bonnie3
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- hoşgeldin pazartesi7
- her başarılı erkeğin altında bir kadın yatıyor2
- ege waw3
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın3
- ev kredisi çeken asgari ücretli3
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- arkadaşlar çorba içiyorum2
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- bay melahel d erectotales2
- 2026 dünya kupası16
- bully2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- park etmek sanatı4
- paris te son tango5
- pazar günü aktiviteleri4
- krista allen2
- nervio'nun memleketi3
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- lahmacunu elle yiyen kız18
- ikinci el elbise giymek2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- sol tarafın inzal olması3
Yalnız Linc Tam bir Çakal ya Yemen'in En güzel hatununu Becericek adam ! Sheba yı oynayan hatun Efsane güzel...
Henüz birinci sezonunda olduğum izlemeye çok geç kaldığım dizi. Spoiler yememek için göz kapaklarımı siper ediyorum internette gezerken.
5.sezonun en iyisi kuşkusuz 8.bölümdü. Gümbür gümbür bir sezon finali bizi beklemektedir.
Birinci sezonun hatırına izlemeye devam ettiğim dizi. 5. Sezonunda beni nedense bir türlü içine alamadı. Biraz zorlama olmuş gibi. Özellikle kurtuluş sahneleri Türk dizilerindeki kurguya benziyor. 1. Sezonun hatırı olmasa çoktan bırakmıştım.
Şu Scofield ne çekti bee dediğim dizidir.
az önce finali izledim.sonunda ağzımı hafif yana çarpıtıp güldüm. (T-bag reis selam ederim)
ancaaaaaakk;
--spoiler--
göz dövmesinde sıkıntı yok muydu? her zaman el içinde gösterilirken nasıl bir anda elin üstünde belirdi.kafayı yicem. tamam 5. sezonda birçok mantık hatası vardı ama ama aaamamamam.....
--spoiler--
ancaaaaaakk;
--spoiler--
göz dövmesinde sıkıntı yok muydu? her zaman el içinde gösterilirken nasıl bir anda elin üstünde belirdi.kafayı yicem. tamam 5. sezonda birçok mantık hatası vardı ama ama aaamamamam.....
--spoiler--
5. sezonu bitmiş dizidir.
Evet dizide olaylar çok hızlı ilerliyor, çünkü sezon 9 bölüm. Daha önce 26 bölümde anlattıkları hikayeyi bu kez 9 bölümde anlatmak zorundalar. Açıkcası bir yandan iyi bir durum, olaydan kopmuyorsunuz, filler izlemiyorsunuz. Bir şey olsun diye haftalarca beklemek yerine bir haftada çok şey oluyor, bitiyor. Spoiler vermeden şunu anlatayım izlemeyi düşünenlere, yüksek temposuyla, sürekli minik gizemle yaratıp merak ettirmesiyle, eski kafasına yakın halde dizi. Pürüzsüz gitmiyor tamamen ama.
Olup bitene/olabileceklere bakalım.
--spoiler--
Öncelikle hızlı tempolu bu 5. sezon sonradan yazıldığı belli bir hikayeyi başarılı şekilde anlatıyor. Ancak sezonun kötü adamını ben çok hızlı deşifre ettiklerini düşünüyorum. Böyle bir çıtlattılar başta milleti şüpheye düşürmek için, fakat bunu çok belirgin yapıp bence gizemlerini çok erken ele verdiler. Kurgusal bir metinde zaten sonradan eklenen ve çok ciddi yer edinen karakter klasiktir kötü karakter çıkarda, hadi onu yedinizde izliyorsunuz diyelim, yine de yakalıyorsunuz.
Bu sezon ile birlikte ellerindeki malzemeyi direkt bitirdiler. Sonraki sezonu olacak mı bilmiyorum ama eğer olursa yine sonradan yamalanmış gibi bir hikaye izleyeceğimiz bence kesin. Orda kurtarabilecek tek durum var. Dizide daha önce yer alıp bu sezonda yer almayan birilerinin tekrardan dahil olmasıyla gelişecek olaylar. Yanlış hatırlamıyorsam Alex Mahone diziyi sağ bitirebilen karakterlerdendi. Onun dahil olması bir şeyler değiştirebilir.
Bu arada çok takıldığım bir mevzu var. Daha kim bilir neler vardır da buna çok aşina olduğum için bu daha fazla gözüme battı. O dövmeleri analiz etme sahneleri. Abi adamın bu fotoğrafları webcam ile çekildi. internet kim bilir ne kadar dandik bir de. Dövme içinde ayrıntı gizli olduğunu bulup onları araştırmaya başladılar. O şartlarda çekilen fotoda bırakın dövme içinden ayrıntıyı, kişinin yüz hatlarını bile ayırt edemezsiniz. Neyse hikaye ilerliyor diyerek çok takılmadım da.
--spoiler--
Evet dizide olaylar çok hızlı ilerliyor, çünkü sezon 9 bölüm. Daha önce 26 bölümde anlattıkları hikayeyi bu kez 9 bölümde anlatmak zorundalar. Açıkcası bir yandan iyi bir durum, olaydan kopmuyorsunuz, filler izlemiyorsunuz. Bir şey olsun diye haftalarca beklemek yerine bir haftada çok şey oluyor, bitiyor. Spoiler vermeden şunu anlatayım izlemeyi düşünenlere, yüksek temposuyla, sürekli minik gizemle yaratıp merak ettirmesiyle, eski kafasına yakın halde dizi. Pürüzsüz gitmiyor tamamen ama.
Olup bitene/olabileceklere bakalım.
--spoiler--
Öncelikle hızlı tempolu bu 5. sezon sonradan yazıldığı belli bir hikayeyi başarılı şekilde anlatıyor. Ancak sezonun kötü adamını ben çok hızlı deşifre ettiklerini düşünüyorum. Böyle bir çıtlattılar başta milleti şüpheye düşürmek için, fakat bunu çok belirgin yapıp bence gizemlerini çok erken ele verdiler. Kurgusal bir metinde zaten sonradan eklenen ve çok ciddi yer edinen karakter klasiktir kötü karakter çıkarda, hadi onu yedinizde izliyorsunuz diyelim, yine de yakalıyorsunuz.
Bu sezon ile birlikte ellerindeki malzemeyi direkt bitirdiler. Sonraki sezonu olacak mı bilmiyorum ama eğer olursa yine sonradan yamalanmış gibi bir hikaye izleyeceğimiz bence kesin. Orda kurtarabilecek tek durum var. Dizide daha önce yer alıp bu sezonda yer almayan birilerinin tekrardan dahil olmasıyla gelişecek olaylar. Yanlış hatırlamıyorsam Alex Mahone diziyi sağ bitirebilen karakterlerdendi. Onun dahil olması bir şeyler değiştirebilir.
Bu arada çok takıldığım bir mevzu var. Daha kim bilir neler vardır da buna çok aşina olduğum için bu daha fazla gözüme battı. O dövmeleri analiz etme sahneleri. Abi adamın bu fotoğrafları webcam ile çekildi. internet kim bilir ne kadar dandik bir de. Dövme içinde ayrıntı gizli olduğunu bulup onları araştırmaya başladılar. O şartlarda çekilen fotoda bırakın dövme içinden ayrıntıyı, kişinin yüz hatlarını bile ayırt edemezsiniz. Neyse hikaye ilerliyor diyerek çok takılmadım da.
--spoiler--
yarın ki sınavda hayatımı kurtaracak film şeysi.
spoiler yememek için haldır huldur izlediğim dizidir. kısmetse tekrar izleyeceğim fakat son sezon öncekilere göre kısa tutulduğundan çok sıkış tepiş olmuştur. biraz daha michael zekası, biraz az prison olaydı... neyse adamlardan iyi bilecek değilim. çektikleri sürece izlerim.
5. sezonu telif nedeniyle bütün sitelerden kaldırılmış olan dizi.
altyazı da yasaklandı sanırım çünkü indirdiğim bölümlerin altyazısını da bulamıyorum.
biri çıkıp da önceden indirmiş olduğu altyazıları bana atabilirse dünyanın en mutlu birkaç insanı arasında yerimi alacağıma inanıyorum.
Edit: buldum! Isteyene atarım.
altyazı da yasaklandı sanırım çünkü indirdiğim bölümlerin altyazısını da bulamıyorum.
biri çıkıp da önceden indirmiş olduğu altyazıları bana atabilirse dünyanın en mutlu birkaç insanı arasında yerimi alacağıma inanıyorum.
Edit: buldum! Isteyene atarım.
Pırasalı börek diye okudugum dizidir,ilk sezonlarından sonra bayıyor ama guzel dizi izlenmeli.
Efsane bir sezon finali ile bitmiştir. O göz dövmesi ile bağlantı müthişti... gerçi tüm bağlantıları efsane dizi. T bag reis yıllar geçse bile dizinin en baba karakteri olduğunu tekrardan gösterdi bize. 6. Sezonunu sabırsızlıkla bekliyorum.
"dominic purcell emraha benziyor mu benim saçmalamam mı?" dedirten dizidir. Diziyi izledikten sonra çevrenizde yapılan saçma hatalar gözünüzde devleşiyor, zeka fışkıran senaryoyu tekrar alkışlatıyor.
5. sezon muhteşem gerçekten.. tıpkı eski sezonları gibi muhteşem olmuş.. önceki sezonlarda aldığım tadı aldım açıkcası.. çok özlemişim.. sezon finali de güzeldi.. 6. sezon dahada güzel olacakmış gibi bakalım merakla bekleyeceğim artık.
dizilerin hasıdır. bu diziden sonra izlenen diziler hep "bir prison break değil" diye yorumlanır. yıllardır en sevdiğin dizi sorusuna şahsım adına tek cevaptır. bir de yıllar sonra tekrar izlemenin hazzı yok mu? Not: saçlarına aklar düşmüş ama hala aşığınım michael.
Gelmiş geçmiş en iyi dizilerden biridir.
breaking bad'i solda sıfır bırakan, paul sheuring'in yapımcılığı ve senaristliğiyle efsaneleşmiş şu ana kadarki en iyi dizi.
The walking dead den sonra ikinci aşksın sen.
(Mıchael gay olmayaydin iyiydi)
(Mıchael gay olmayaydin iyiydi)
ne cok iyi ne cok kötü olan dizi. dizinin kurgusu orijinal fakat her bölümde klişe son anda kurtulma,isler kötü giderken son anda pacayi kurtarma falan bayiyor bi süre sonra. 3. sezonda biraktim kendisini. Breaking bad gibi bir efsane varken buna efsane demek walter reise hakaret olur.
yeniden devam ediyor galiba tam bir bilgim yok ama eski sezonları hakkında yorum yapmak gerekirse. tek bir bölümünde bile sıkılmadığım nadir dizilerden diyebilirim. olay akışı gayet kaliteli.
Ne kadar güzel diziydi 1 sezonunu 3 günde izlemiştim deli gibi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar