bugün
- eski uludağ sözlük ortamı7
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- klimasız arabayla uzun yol gitmek5
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- aldım kabul ettim6
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- burç saçmalığı6
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo3
- lip balm kullanan erkek5
- 0 0 75
- yaz aşkı bulamamak2
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- falıma bakmak isteyen var mı4
- online yazarlar8
- kadınlar neden aldatır17
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- nofap6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- sedat pekmez18
- tarot falına inanan salak8
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- devşirmelik makamı13
- tekerlek kaşar4
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde6
- anın görüntüsü16
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- 2026 dünya kupası15
- lionel messi11
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- futbol8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- biz arap değiliz biz türk üz8
- cristiano ronaldo'nun 6 dünya kupası nda gol atmas2
- yeni temaya bir türlü alışamamak2
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
zirvelere katıl(a)mayan, gözlerimizi yollarda bırakan, her daim sevilen canım yazar. nice mutlu yıllara.
ayrıca;
(bkz: gel kendini çok özletmeden)
ayrıca;
(bkz: gel kendini çok özletmeden)
1. yılın kutlu olsun yazarı.
1. yılını kutladığım kanka yazarı.
kimse yokken burda olanlardan.*
kimse yokken burda olanlardan.*
şebnem ferah'ın bostancı gösteri merkezinde söylediği ilk şarkının adıdır.
"attigin her adimdan emin olmak" anlamina gelen sebnem ferah sarkisi.
"sonunda bogulmak olsa da,
benim o sularda yüzmem gerek.."
"sonunda bogulmak olsa da,
benim o sularda yüzmem gerek.."
daha önce kara kış zirvesinde görmeme ve hatta orada bol bol sohbet etmeme rağmen zirvemize makyajsız gelmiş ve bu sebepten dolayı tarafımca biraz geç tanınmış yazar. yalnız belirtmeliyim ki makyajsız çok daha güzel oluyor, zaten tanımamamın temelinde de bu yatıyor; bu güzelliği daha önce görsem kesin hatırlardım *
(bkz: tarık akan modunda entry girmek)
(bkz: tarık akan modunda entry girmek)
verdiği tavsiyeye uymayaraktan hakkında entry girmekten kendimi mahrum bırakmayacağım , nalan hocanın belalısı , senden çok çeker o hoca denilesi yazarımız.
epeydir görüşemediğimiz ve bütün zirve boyunca durmaksızın konuşup hasret giderdiğimiz, çok özlemişim ben seni yazarı. yokluğu hissedilen, ankara güruhunun neşe kanağıdır kendisi. pijamayla da gelse, tikky** olup da gelse her zaman ekürim olacak yazardır aynı zamanda. tabi şu da var, bir insan yataktan kalkmış haliyle bile bu kadar mı güzel olur.*
(bkz: biz seni her halinle seviyoruz)
(bkz: biz seni her halinle seviyoruz)
uzun süredir göremediğim için bugün gördüğüme ve uzunca konuşabildiğime çok memnun olduğum abla kişisi.
(bkz: her türlü severim ben onu)
(bkz: her türlü severim ben onu)
tanınmamak için marilyn manson vari makyajlarla zirvelere gelen yazar.
bu zirvede pek bir tikky olmuş, güzelliğiyle göz kamaştırmış, ayrıyetten miniyle aramıza katılmış yazardır.*
hayatımda gördüğüm en güzel yazardır kendisi efenim. hatta hayatımda gördüğüm en güzel insandır varlıktır. saygılar sunuyorum.
hiçte güzel olmayan yazar, imajı zadelenmesin diye böyle söylüyorlar *.
kolumdan tutup her yazara beni "la bu varya sözlüğün en komik yazarıdır ha" diyerek tanıstıran sevimli. mini kardesimle beraber katılmıstır tiki avlıyoruz zirvesine
cok da iyi etmiştir. ankara'da onun sevimli yüz ifadesini görmek yetmiş ve artmıstır bile.
cok da iyi etmiştir. ankara'da onun sevimli yüz ifadesini görmek yetmiş ve artmıstır bile.
ankara ayak ustu toplanıyoruz zirvesi'ne katılamamış olmasına rağmen telefon trafiği ile maneviyatını ulu ankara güruhundan ayrı tutmamış , yüce , ağır abla kişisi *
aile eşrafından, yazarımsı... bu kadar güzel olmasa sallamazdım da, allah'ı var bakan bir daha bakıyor. kız halaya oğlan dayıya tabi... anneme benziyor. ben de anneme benzerim.
1. dereceden yazar kisisi. guzellik konusunda ise katie holmes'a cekmistir.
edit: katie holmes ona cekmistir bi kere. bu arada red i tanimam etmem.
edit: katie holmes ona cekmistir bi kere. bu arada red i tanimam etmem.
işi müzikal yoldan değerlendirirsek şebnem ferahın çok sevdiğim bir parçası.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar