bugün
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- bir gecede cahil kaldık5
- velvet22
- kemalist dünya19
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- herzevekil'in biraz şey olması3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı2
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- birader yazar olmak13
- chp kemalist değil sosyal demokrat bir partidir2
- allah9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- duş almak2
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- adana kızları2
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar2
- aile evinde yaşamak7
- galatasaray lobisi9
- üniversitelerin gereksiz olması9
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
- hızlı para kazanmanın yolları12
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- cemevinde hain kemal sloganları8
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- sigmund freud'un koltuğu4
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- amerika birleşik devletleri7
- 26 haziran 20264
- türkiye9
- egay sucukcu birader2
- devletin her şeye karışması3
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- arda güler4
- kemalistler9
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- ona bir şey söyle9
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
severek dinliyoruz.
adamın kare köküdür.
https://www.youtube.com/watch?v=z3wAjJXbYzA
ben ferro, marry cayn falan gibi aptal saptal rap yapanlara kapağı yapmıştır. şimdi sktirip gidebilirsiniz am k salakları.
https://www.youtube.com/watch?v=z3wAjJXbYzA
ben ferro, marry cayn falan gibi aptal saptal rap yapanlara kapağı yapmıştır. şimdi sktirip gidebilirsiniz am k salakları.
kendisi bornova evka 4 te oturuyordu uzunca bir süre. komşu sayılırdık, yani apartmanlar yakındı. hoş herhangi bir diyalog etki-tepki söz konusu olmadı. görürdük ama birbirimizi.
vay be adam yürüdü gitti resmen gözümüzün önünde. biz yerimizde sayıyoruz. helal olsun valla adam çalıştı, didindi ve başardı. yaşadığım Aynı mahalleden bir star/rapper çıktığı için mutluyum açıkçası. yolun açık olsun adamım.
vay be adam yürüdü gitti resmen gözümüzün önünde. biz yerimizde sayıyoruz. helal olsun valla adam çalıştı, didindi ve başardı. yaşadığım Aynı mahalleden bir star/rapper çıktığı için mutluyum açıkçası. yolun açık olsun adamım.
son dönemde, piyasada rapçi diye gezinen ne kadar ergen varsa içinden geçmiş; alayını delik deşik etmiş, türkçe rap'in en önemli 4 isminden (Ceza,Sago,Sansar,Norm) birisi.. Norm Life Bebeğim!
o değil de adam 8 saatte 750bin izlenmiş ama neden trendlerde hala gülmeme challenge videoları var?
her ne kadar şahsını sevmesemde (fi tarihindne ta eksik etek zamanından kalma ikili ilişkilerimizle ilgili problem vardı ) şarkılarını dinlemeyi sevdiğim adam amma velakin ya dönemin getirdiği koşullardan dolayı eski sözler ve beatleri göremiyoruz. Mekanın Sahibi ciddi manada son dönemde çıkanlara göre baya baya iyi olmuş ancak basit kelime oyunları var arasında buda şarkıyı basitleştirmiş şahsım adına 2005-2010 arasındaki kaliteyi yakalayamıyorum. sagopa bile naber diye şarkı yaptı arkadaş bu nedir ya.
Kraaaaaal. Şarkı içeriği ile şarkı adı tencere kapak olmuş.
En iyi yaptığı iş diss olan bir rapçiye yakışmamış şark yapmış. Rap dersi ya da içinde patlar tarzı daha hard bir iş beklerdim kendinden yeni işe puanım 6/10 yine de kel lavukla, amedspor güzellemesi yapan bebeden milyon kere iyidir.
Kim ne derse desin sağlam giydirmiştir kel fero, müptezel ezel, khontkar, soprano ve ceg'e. Evet.
Geç kaldin ender geç 5 yil önce yapacaktin bunu.
aptal turnusolü başlık.
adam zaten son teklisinde günümüz rapçilerine ironi yapmak için böyle bir klip ve sözler yazmış..
şu ironiyi bile anlayamayan insanlarla aynı sözlükteyiz..
adam zaten son teklisinde günümüz rapçilerine ironi yapmak için böyle bir klip ve sözler yazmış..
şu ironiyi bile anlayamayan insanlarla aynı sözlükteyiz..
Tek yaptigi sağa sola sallamak o'luğu olan rapçi bozuntusu. Ergenler bunlara rapçi diyor aq.
Parçanın ilk bölümünde yaptığı taşşak, boktan sözler ve heceleyerek söyleme ile günümüz bebelerinin yaptığı boktan müziği efsane anlatmış.
2. Bölümü ise tam bir kalite. Ben ki rap müziği çok sevmem ama bu kadar mı tatlı olur lan.
Ben baya beğendim.
2. Bölümü ise tam bir kalite. Ben ki rap müziği çok sevmem ama bu kadar mı tatlı olur lan.
Ben baya beğendim.
iyi değil. Normu çok zamandır dinlediğim için böyle söylüyorum çünkü kafiye olsun diye saçma sapann kelimeler den oluşan şarkı poptan başka bi bok olamaz.
Zamanında alayına diss i yazmış adamın bugün şarkısını dinleyince hayal kırıklığına uğradım.
Yok çok iyi geçirmiş felan diyenler olum hiç mi diss track felan dinlemediniz o sözleri sizde tuvalette sıçarken yazarsınız harbiden sabah sabah yaptım krep nedir aq.
Zamanında alayına diss i yazmış adamın bugün şarkısını dinleyince hayal kırıklığına uğradım.
Yok çok iyi geçirmiş felan diyenler olum hiç mi diss track felan dinlemediniz o sözleri sizde tuvalette sıçarken yazarsınız harbiden sabah sabah yaptım krep nedir aq.
eskiden iyi şarkılar yapan bir sanatçıydı. şimdilerde ise gazapizm, canbay&wolker gibi ucuz rapçilerin gerisinde dahi kalmıştır. acaba diyorum insanlar gençken daha iyi mi rap yapıyorlar yoksa bizim gençliğimizde iyi rapçiler miydi.
Adam onlara onların diliyle sallamış. Diğerlerinden ne farkı var diyorsunuz,mevzu da diğerleri gibi olmasıydı
Hep aynı salakça hareketi yapan arkadaşınıza dalga geçer gibi o hareketi yaparak bunu anlatmak.
Hep aynı salakça hareketi yapan arkadaşınıza dalga geçer gibi o hareketi yaparak bunu anlatmak.
adam kesinlikle yaşlanmıyor 25 yaşında gibi hala. mekanın sahibi cidden gelmiş gençler.
hececilerin aksine sanatçı bir kişidir kendisi .
bugün tüm rap camiasının yönetimine el koyan kral, mekanın sahibi. swh
ironiden anlamayanlar da çıkmış diyor aynı bokun laciverti. zeka meselesi.
ironiden anlamayanlar da çıkmış diyor aynı bokun laciverti. zeka meselesi.
nasıl yozlaşmış, lümpen bir kitleyle muhatap halindeysek, mekanın sahibi şarkısının ilk bölümündeki “sabah yaptım krep krep ne güzel oldu breh breh” sözünü adamın ciddi ciddi yazmış olduğuna inanıyorlar.
siz hiç norm dinlememişsiniz, onu anladık, rap dinlemeye ezhel’in albümüyle başlayan bir kitleden norm dinlemiş olmasını beklemek olmaz.
siz hiç norm dinlememişsiniz, onu anladık, rap dinlemeye ezhel’in albümüyle başlayan bir kitleden norm dinlemiş olmasını beklemek olmaz.
Leonidas şekli tekme atarak giriş yapmış reis.
Bu heceleyerek rap yapıp off çok karizmayım abi ot içiyorum şöyle aykırıyım böyle coolum diye vitrincilikle prim kasıp bir de üstüne amerikan rapi üzerinde neredeyse hak iddia eden tipleri gömmenin vakti çoktan gelmişti.
99 problems, runnin', troublesome 96 gibi şarkıların yapıldığı, kızına şarkı yazan adamların olduğu amerikan rapi nere, siz nere? Hoş, Amerikan rapi de eski kalitesinden uzak şu aralar ama o haliyle dahi sizden fersah fersah ileride. Öyle heceleyip karılı kızlı klip çekince rapçinin hası olmuyorsun, onu bırak taklit ettiğin adamların bile bir müzikal kalitesi var, sende o da yok. 50 cent olmak o kadar kolay mı?
Sözün özü Norm reis kendine yakışanı yapmış, siz de belki seviyenizi bilip biraz alçak uçarsınız artık.
Bu heceleyerek rap yapıp off çok karizmayım abi ot içiyorum şöyle aykırıyım böyle coolum diye vitrincilikle prim kasıp bir de üstüne amerikan rapi üzerinde neredeyse hak iddia eden tipleri gömmenin vakti çoktan gelmişti.
99 problems, runnin', troublesome 96 gibi şarkıların yapıldığı, kızına şarkı yazan adamların olduğu amerikan rapi nere, siz nere? Hoş, Amerikan rapi de eski kalitesinden uzak şu aralar ama o haliyle dahi sizden fersah fersah ileride. Öyle heceleyip karılı kızlı klip çekince rapçinin hası olmuyorsun, onu bırak taklit ettiğin adamların bile bir müzikal kalitesi var, sende o da yok. 50 cent olmak o kadar kolay mı?
Sözün özü Norm reis kendine yakışanı yapmış, siz de belki seviyenizi bilip biraz alçak uçarsınız artık.
taşaklarından hiçbir şey kaybetmediğini göstermiş olan rapçi.
son parçasında da bir güzel vermiş veriştirmiş içimizin yağlarını eritmiştir.
parçaya sallayanlar hiçbir şeyden memnuniyet duymayan, her şeye muhalif, hayatı her şeyi eleştirmekle geçmiş ciddiye alınmaması gereken kişiler.
son parçasında da bir güzel vermiş veriştirmiş içimizin yağlarını eritmiştir.
parçaya sallayanlar hiçbir şeyden memnuniyet duymayan, her şeye muhalif, hayatı her şeyi eleştirmekle geçmiş ciddiye alınmaması gereken kişiler.
Norm ender kim amk. Ben hala ceza dinliyorum ahahahaha. Yav yav yav yav istanbul andırgıran rep.
Bilezik gibi geçirmiş.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar