bugün

norm ender

eskiden iyi şarkılar yapan bir sanatçıydı. şimdilerde ise gazapizm, canbay&wolker gibi ucuz rapçilerin gerisinde dahi kalmıştır. acaba diyorum insanlar gençken daha iyi mi rap yapıyorlar yoksa bizim gençliğimizde iyi rapçiler miydi.
© copyright 2005 - 2026