bugün
- yazarların imza parfümleri10
- kıskanmak6
- bir insanı sevmek11
- çırılçıplak şekilde uyurken yatağa işemek3
- oyuncu koltugu4
- akp'ye katılan belediye başkanları8
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- 24 haziran 2026 venezuela depremi3
- 2026 dünya kupası23
- devlet gücü5
- çalmak2
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı3
- akp seçmeni2
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- mutluluğun fark edilmemesi6
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- insan5
- m r e r e c t o4
- zalican2
- ibadet3
- anlamak3
- my number one3
- karsan jest2
- naruto dayi3
- duygusal yankı2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması5
- ameliyat olmak8
- düşün ki o bunu okuyor16
- 25 haziran 2026 venezuela depremi3
- yazarların saç şekillendirme taktikleri4
- haitinin gol atmış olması3
- futbol16
- dünya8
- dil3
- falıma bakmak isteyen var mı24
- sözlük kızlarının vücutları15
- velvet13
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- yılmaz güney12
- gülüm diyen kız10
- berhan şimşek2
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- kolu kıllı kız4
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- pakistan3
- fazla kilo2
- kemal kılıçdaroğlu18
boynuzlanınca şarkılar boyu zırıl zırıl ağlayan çoğu rapçiye kıyasla baya iyidir. yeni albümünü de baya sevdim.
son albümünü harika bulduğum rapçi, farklı ve hoş bir tarza sahip.
Çıktık yine yollara ve depresyon oteli haricinde pek kayda değer şeyler üretememiş rapçidir. Ama yine de iyidir.
6 yıl sessizliğini "Aura" albümü ile bozan izmir/Bornovalı rapçi.
ergenlik zamanında birine sinirlendiğimde Son sesle attığı dissleri (eksik etek hariç) dinleyip hıncımı kendi içimde çıkardığım rapçi.
Eskinin asi rapçisi, yeninin iyi pazarlamacısı. Pek önemli işleri olmamıştır şu ana dek.
32 yaşında nasıl ergen olunurun vücut bulmuş hali.
bi parçasını açtım açmamla kapatmam bir oldu.
guess whos back falan dedi daha baştan...
çok amerikan kilibi izlemiş anlaşılan.
bi parçasını açtım açmamla kapatmam bir oldu.
guess whos back falan dedi daha baştan...
çok amerikan kilibi izlemiş anlaşılan.
ergen turnusolu.
cezaya diss alabilen ve rap camiasınin reklamını yapan rapci kardeşimiz.
çıktık yine yollara gibi çok sağlam bir parçası olmakla birlikte diğer bütün parçaları boktan olan ama ne hikmetse bu adam kendisini türkçe rapin kralı olarak gören ve cezaya diss atmaya çalışan ergenlikten çıkamamış bir amatör rapçidir.sen bir daha albüm faaln yapma bu kez tamamen piyasadan çekil amk.
Yeni klibi yayınlanmıştır.
Guzeldir hala ara ara dinlerim sansar salvodan sonra bence en iyilerinden birisidir.
bana göre çok başarılı işler yapan bir mc. son albümünde 1-2 şarkısı hariç tüm şarkılarını beğendiğim söylenebilir.
kaktüs şarkısını çok beğendiğim kişidir.
ilginç bir hayran kitlesi var. 10 - 18 yaş aralığında ve her yere " nirm lifi bibiğim " yazıp duruyorlar. Alayı both sanırım.
"Kezban" şarkısını dinleyip burada bok atmalarından belli ki "kezban" şarkısı koymuş bunlara.
kim ne derse desin, ne sagopa kadar yobaz, ne de ceza kadar ergendir bu adam. türkçe rap in kralıdır. boş yapmayın dağılın.
Türkiyede rapi hakettiği yere getirmek için çabalayan sanatçımız.
eksik etek şarkısı mükemmel bir sanat eseri niteliğindedir.
eski norm'dan eser kalmadı.
nerede o içinde patlar, kafam bi milyon, tekir....
mıy mıy bir şeyler söylüyor şimdi...
nerede o içinde patlar, kafam bi milyon, tekir....
mıy mıy bir şeyler söylüyor şimdi...
2012'den sonra kendi stilinden uzaklaşan rapper. eskiden dinlerdim ama bu son albümü pek beğenmedim.
adini mor minder olarak degistirmesi gereken kisi.
liseden bildiğim, aklımda sadece 'içinde patlar' isimli rapi kalan rapçi.
--spoiler--
topunuza birden cevap olacaksa
ben size yazarım gavur izmir'den
şehrim ülkemin en batı yakası
allah'ı gibidir ve tektir atası
--spoiler--
yalnız bir de ajdar'a diss vardı.
bir insan ajdar'a neden diss atar oğlum? *
--spoiler--
topunuza birden cevap olacaksa
ben size yazarım gavur izmir'den
şehrim ülkemin en batı yakası
allah'ı gibidir ve tektir atası
--spoiler--
yalnız bir de ajdar'a diss vardı.
bir insan ajdar'a neden diss atar oğlum? *
Bir dj dikkat değil.
Başlığı görünce hemen arka planda " Çıktık yine yollara" şarkısı çalan adam. Ee tabi ki sözler şerefsiz oldu şarkısından sonra.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar