bugün

norm ender

iyi değil. Normu çok zamandır dinlediğim için böyle söylüyorum çünkü kafiye olsun diye saçma sapann kelimeler den oluşan şarkı poptan başka bi bok olamaz.
Zamanında alayına diss i yazmış adamın bugün şarkısını dinleyince hayal kırıklığına uğradım.

Yok çok iyi geçirmiş felan diyenler olum hiç mi diss track felan dinlemediniz o sözleri sizde tuvalette sıçarken yazarsınız harbiden sabah sabah yaptım krep nedir aq.
© copyright 2005 - 2026