bugün
- akp aslında yok her şey dekor4
- 24 haziran 2026 venezuela depremi6
- yazarların imza parfümleri12
- lise4
- akp'ye katılan belediye başkanları9
- kıskanmak7
- mutluluğun fark edilmemesi8
- erkekler neden az yaşar7
- bir insanı sevmek11
- çırılçıplak şekilde ağlarken dünya kupası izlemek3
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- üni mezunu kız meslek lisesi mezunu erkek evliliği3
- devlet gücü6
- andriy shevchenko3
- bana karpuzlu soda getir kardeşim diyen erkek3
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- m r e r e c t o5
- sevgilinin beni terk etme demesi3
- haitinin gol atmış olması5
- anın görüntüsü17
- çocuğu olan arkadaşlarla buluşmak2
- oyuncu koltugu4
- 2026 dünya kupası23
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- çırılçıplak şekilde uyurken yatağa işemek3
- cristiano ronaldo dos santos aveiro4
- dünya kupasında başarısız olmamızın tesellisi2
- ibadet4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- insan5
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı3
- çalmak2
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
- akp seçmeni2
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da3
- anlamak3
- my number one3
- lionel messi11
- düşün ki o bunu okuyor16
- naruto dayi3
- futbol16
- ameliyat olmak8
- falıma bakmak isteyen var mı24
- karsan jest2
- dünya8
- duygusal yankı2
- zalican2
nokia'nın çok kullanılan ve yaygın bir telefonudur.*
ilk çıktığı zamanlarda World Card ın yaptığı bir promosyonla kendisine birçok alıcı bulmuştur.
ergonomik ve antensiz tasarımı ile göt cebine tam oturan telefondu. anten kırılır mı korkusu yaşamadan atardık arka cebe. animasyonlu grafiği de pek havalıydı namussuzun.
nokia' nın resmi sitesinde fotografı bile olmayan telefondur. yıllarını nokia için feda etmiş telefona bu yapımaz ki...
http://www.nokia.com.tr/A4355045
http://www.nokia.com.tr/A4355045
sabah gazetesi tarafından zamanında 99 kupon karşılığı verilmiştir. tabi o kupon karşılığı gazete dönemin parasıyla 1.000.000 tl'ye satılıyordu.
5110 un antensizi. birinin kafasına atsan etkisiz hale getirir, o derece.
zamanının iphone'u. fazla mı abarttım bilmiyorum. * emektar nokia modeli olan bu telefonun hakkını vermek lazım. antensiz şekli ve kapak değiştirme özelliği ile diğer takoz telefonların içinde az mı havası vardı? he şimdilerde yüzüne bakılmaz o ayrı.
zamanında tarkanın melodileriyle polifonik olarak coşturan telefon.
nokia nın çıkarıdğı en kaliteli üründür. tabii denize düşürdüğünüzde ne kadar kurutsanız dahi kendine gelememesi ayrı bir sorunsal olup üzerdi insanı. buna göre sürmeli kapaklar çıkmıştı bir ara, herkes alır şekil ile açardı telefonunu. 3210'a sahip olmak ayrıcalıktı o zamanlar, vay be.
1999 yılında çıkan ve telefona farklı bir boyut getiren telefondur. dünya genelinde 160 milyonluk rekor bir satış başarısı yakalamıştır.
http://fotogaleri.ntvmsnb...ryid=2063&position=14
http://fotogaleri.ntvmsnb...ryid=2063&position=14
Batarya konnektörünün ana karta bağlantısını oluşturan lehimler hafif çatladığında, bu telefon şarj almazdı. şarja takılınca şarj olmuyor uyarısı çıkardı. telefonu açıp sadece lehimi tazeleyerek kapatır, karşılığında 15-25 milyon arası bir para alırdık zamanında. en az 300 tane yapmışımdır bu arızadan. deli para kazandırmıştı kendileri. saygı duyarım üretenine de, kendisine de !
gelen mesaj kutusuna 10adet mesaj kaydeden telefondur. mesaj yazımı çok kolay telefon çok sağlamdır.
Zamanında kral olan telefondur.
ilk çıktığında tek tuş özelliği ve değişen kapakları ile herkes tarafından beğenilmişti. yılan oyunu olsun, melodileri olsun şahaneydi. tek dezavantajı titreşimi yoktu. sonradan titreşim taktıranlar oluyor ama pek verimli olmuyordu. tabi antensiz olması da o zamanlar için büyük bir özellikti.
super ötesi bir telefon.
günümüzde bile bana karizmatik gelen tasarıma sahip telefon.
antensiz olmasıyla beni hayretlere gark eden multimedya harikası. bu hafta satın almak için gittiğim telsim mağazasındaki inanılmaz kuyruk sebebiyle bir türlü elime geçiremediğim, teknolojinin geldiği en üst nokta aynı zamanda. telefon demeye dilim varmıyor.
ilk olarak almak istediğim ama alamadığım mobil telefonum. bir süre sonra 8310 almıştım =).
zamanında almak için g.t attığım telefondur.
Nokia'nın en zarif modellerinden biriydi bu telefon zamanında baya bir popülerdi ilk antensiz cep telefonlarındandır.gri rengi pek bir meşhurdu.
ilk sahip olduğum telefondur.
cok eski bir telefon ama cokta saglam kullanıla bilir.
5110 dan sonra böyle bir telefon inanılmazdı. çığır açan bir telefondu. o zamanlar hayal edemeyeceğimiz özellikleri vardı. sevdiğin şarkıların melodisini besteleyiciden yükleyip zil sesi yapabiliyordun.
gerçekten muhteşemdi lan. *
gerçekten muhteşemdi lan. *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar