bugün
- lahmacunu elle yiyen kız18
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- olduğundan genç göstermek10
- bugün de meme atan olmaması5
- evlilikteki en büyük sorun4
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- köyde gece tuvalete gitmek7
- sözlük kadınları5
- ez te hezdikim6
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- üniversite sınavına geç kalmak7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- balkonu camla kaplatmak7
- alevilerde muhammed ismi5
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- istanbul6
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- milli takımımızın balonu patladı7
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- yazarların en sevdiği meyve9
- 22 haziran 20262
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- bir gün ölecek olmak7
- güne bir şarkı bırak18
- 2026 dünya kupası14
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- paris te son tango2
- pornoyu bırakmak5
- futbol12
- opel omega b2
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- asosyal olmanın sebepleri7
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- seni hayata bağlayan şey12
- red bull2
Güzel bir spor markadır.
2015 yılı cirosu 30 milyar 601 milyon dolar olan şirket.
(bkz: zall kırdın yine parayı allahsız)
bir anda sözlük görüntüsünü değiştiren markadır.
Korktum lan*
bir anda sözlük görüntüsünü değiştiren markadır.
Korktum lan*
Cidden bugün "sözlukte yazarlara yani sisteye giriş yapanlara reklam olmaması" konusu aklimdan geçmişti. Zall çıkardı masaya koydu.
Tema rengi hos olmusta aga entry arasina koysaniz o reklami daha guzel olur banner da hic olmadi.
(bkz: götürdü ulan parayı)
görsel
Dün aldım cokta ucuzdu.cevremdekiler orjinal değil diyorlar galiba cekemiyorlar beni...
Dün aldım cokta ucuzdu.cevremdekiler orjinal değil diyorlar galiba cekemiyorlar beni...
internet sitesinde süper ayakkabılar olan ama şubelerine gidince o ayakkabılardan bir tanesi bile olmayan marka.
Kendi internet sitesinden mi sipariş versek napsak?
Kendi internet sitesinden mi sipariş versek napsak?
Ayakkabı aldım görüntü var ama rahatlık yok degistiricem faturasi duruyo başka şubede degisirler mi acaba?
New balance in ayakkabilari pamuk gibiymis kuş gibiymis lan bunu farkettim.
New balance in ayakkabilari pamuk gibiymis kuş gibiymis lan bunu farkettim.
Reklamın kötüsü olduğunu gösteren firma. Yarın tepki olarak nike eşofmanımı bıçaklayacağım.
Ufaktan sinirlendirmeye başlamış reklamdır. Sayfa geçemiyoruz len!
Not: en azından kız güzel olsa.*
Not: en azından kız güzel olsa.*
Yav yeter yeter bu nedir ya restart yapiyorum gene cikiyor. Entry giremedim dogru duzgun be. Acilista rengarenk uni reklamlari burda ashortmen sacmaligi yeter da. Bari yogun olmasin.
Reklamını siktiğiminin.. Bir ürününü Alacağım varsa da almam bu agresif reklam politikası yüzünden.
free rn modelleri efsane rahat.. free rn distance kullanıyorum şu an, tavsiye ederim..
push up olup müthiş olmayan bişey söylesene bana.
ingilizce de "nayki" şeklinde telaffuz edilen spor giyim markası ve sponsoru.
"nayk" diye okunmaz.
"nayk" diye okunmaz.
35,5 numara ayakkabilari ayagima uyan spor giyim markasi.
Eskiden severdim ancak bazı insanlar o fosforluları gözüme soktuğu için artık beğenmiyorum.
yunan mitolojisinde zafer tanrıçasıdır. roma mitolojisinde victoria olarak geçer. telaffuzu nayki, nikey ve direk nike olarak gerçekleştirilebilir.
Uzakdogu'da Cok fazla cocuk isci calistiran (gunluk 1.25dollar) sozde dunyanin en iyi markasi. O cocuklar karnini bile doyuramazken o da yetmiyormuş gibi sokaklarda yatip kalkiyorlar. Bu sebeple - bu olaydan haberim yokken- aldigim bir ayakkabim var sadece bu markaya ait. Başka da bir şey almadim. Siz havali oldugunu dusunup paralari gömerken şu an bir cocuk akşama kadar calisip gece ac karnina kutunun icinde uyuyor.
Cumartesi işe başlayacağım, ama ben reebokçıyım ya.
piyasaya sürdüğü yeni spor ayakkabı modelinin altında Arapça "Allah" yazısını andıran bir logonun kullanılması Müslümanların tepkisine yol açmıştır.
https://www.sozcu.com.tr/...aga-kaldirdi-3333656/amp/
https://www.sozcu.com.tr/...aga-kaldirdi-3333656/amp/
görsel
Islak mendil ile siliyorum çıkmıyor, bez olan yerler temizlenmiyor. Çamaşır makinesine de atmak istemiyorum, ne yapsam Ne ile silsem ayakkabıya zarar vermeden çıkartırım bunları acaba ki?
Böyle de kirli olunca giymek istemiyorum :(
Amblemini bir öğrencinin tasarladığı Bir ayakkabı markası.
Islak mendil ile siliyorum çıkmıyor, bez olan yerler temizlenmiyor. Çamaşır makinesine de atmak istemiyorum, ne yapsam Ne ile silsem ayakkabıya zarar vermeden çıkartırım bunları acaba ki?
Böyle de kirli olunca giymek istemiyorum :(
Amblemini bir öğrencinin tasarladığı Bir ayakkabı markası.
it is called k u r G ü n c e l l e m e s i .
en az 5 yıldır hiçbir ayakkabısını almadığım marka. kendimi tamamen adidas'a vermiş durumdayım.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar