bugün
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- olduğundan genç göstermek9
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- evlilikteki en büyük sorun4
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı48
- ez te hezdikim6
- sözlük kadınları5
- bugün de meme atan olmaması4
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- üniversite sınavına geç kalmak7
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- köyde gece tuvalete gitmek7
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- balkonu camla kaplatmak7
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- alevilerde muhammed ismi5
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- milli takımımızın balonu patladı7
- istanbul6
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- yazarların en sevdiği meyve9
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- güne bir şarkı bırak18
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- 2026 dünya kupası14
- pornoyu bırakmak5
- seni hayata bağlayan şey12
- 22 haziran 20262
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- asosyal olmanın sebepleri7
- futbol12
- paris te son tango2
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler5
- opel omega b2
- türkiye a milli futbol takımı14
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
Ölümüne Adidas Hüloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğ .
ingiltere premier ligdeki pazarını yavaşça terk eden marka. önce arsenal i puma ya şimdi de manchester united ı adidas a kaptırmış/bırakmıştır.
bir spor giyim ve aksesuar markası. bilinenin aksine okunuşu nayk değil nayki dir.
Piyasa değeri 19,8 milyar dolardır.
40 lira verdim nike air aldım. gittim 3 liraya dikiş attırdım bir yıldır giyiyorum tık yok ayakkabıda. orijinali para tuzağı gençlik.
tasarımları gayet başarılı spor markası. spor ayakkabıda en başarılı marka. bu air modelleri özellikle. kuş tüyü üzzerinde koşuyormuş hissi veriyor.
kaliteli. beğenerek giyiyoruz.
kaliteli. beğenerek giyiyoruz.
"kazanmak bir ruh halidir"
diye çok acayip bir reklam sloganları var.
diye çok acayip bir reklam sloganları var.
manchester united, arsenal ve juventusun forma sponsorlugunu kaybetmis spor markasi.
avrupa futbolunda adidasla giristikleri rekabette epey guc kaybetmis gorunuyor.
avrupa futbolunda adidasla giristikleri rekabette epey guc kaybetmis gorunuyor.
kramponları hariç ayakkabı modelleri efsane marka.
hele air max barcelona modelleri yok mu allahım allahım.
internationalist modelleri de ağız sulandıran şekildedir. bi' tane bayan ayakkabısı var ki giymeye çekinmem o derece efso.
http://www.sneakerfreaker...RON-GREEN-CARGO-KHAKI.jpg
hele air max barcelona modelleri yok mu allahım allahım.
internationalist modelleri de ağız sulandıran şekildedir. bi' tane bayan ayakkabısı var ki giymeye çekinmem o derece efso.
http://www.sneakerfreaker...RON-GREEN-CARGO-KHAKI.jpg
Amerikalılar Nayki diye söylediği, dünyanın geri kalanının da nayk diye söylediği Amerikan markası. Herkese satabilmişler ancak ismini söyletememişler. insan bazen gerçekten hayret ediyor.
logosunu tasarlaysan ablamız, 60lı yaşların üzerinde ve 30 dolar gibi bir fiyata üniversite öğrencisiyken yaptığı bir çalışmadır.
ilk zamanlarda tasarım konusunda firma sahibi emin olmamakla birlikte, ürünü pazara sunmaya karar vermiştir.
büyük kulüpler ve iyi sporcularla yaptığı sponsorluk anlaşmaları ile kısa sürede adını duyurabilmiş bir markadır.
ilk zamanlarda tasarım konusunda firma sahibi emin olmamakla birlikte, ürünü pazara sunmaya karar vermiştir.
büyük kulüpler ve iyi sporcularla yaptığı sponsorluk anlaşmaları ile kısa sürede adını duyurabilmiş bir markadır.
fiyat/performans ürünüdür. hayatımda en sevdiğim markadır. adı, logosu. insanı gaza getiren reklamlara sahiptir.
160 liralik esofman alti 4 gunde diz izi yuzunden kullanilamaz hale gelen ve kullaniciya suçu atan rezil firma.
Eyeliner çeşidi olmuştur.
düşmanım.
O paranın yarısı, şu an dünyanın en popüler spor ayakkabı markası olmasından, yani marka değerinden geliyor. Evet çok pahalı; ama sırf bu marka değeri yüzünden, dünyanın büyük bir kısmı o parayı bayıla bayıla "bayılıyor" ve paralar beğenmediğiniz ABD'nin kasasına gidiyor.
işte dünya markası yaratmanın faydaları. Türkiye'nin bunlara bakıp öğrenmesi gereken o kadar çok şey var ki.
Bir tek beko mu var eli ayağı düzgün, isim yapabilen markamız? Bi de yine Koç'un satın aldığı Grundig belki? Onun dışında ne var?
işte dünya markası yaratmanın faydaları. Türkiye'nin bunlara bakıp öğrenmesi gereken o kadar çok şey var ki.
Bir tek beko mu var eli ayağı düzgün, isim yapabilen markamız? Bi de yine Koç'un satın aldığı Grundig belki? Onun dışında ne var?
Bana mı denk geliyor bilmiyorum, toplamda aldığım 4 nike'ı da patlattım. Şu anki kramponlarım sağlam hala ama yeni diye. Bunlar da patlarsa 5'te 5 olacak.
Adidaslarım ise eskise de hep sağlam kalıyor. Gerçi skechers alıyorum artık rahatlığından dolayı.
Yine bana mı denk geliyor bilmiyorum, satışçıları idiotlardan seçiyorlar galiba. Alacak olsam dahi almıyorum bu morona mı prim kazandıracam şimdi diye. Biraz yorup sağol canım diyip çıkıyorum.
Adidaslarım ise eskise de hep sağlam kalıyor. Gerçi skechers alıyorum artık rahatlığından dolayı.
Yine bana mı denk geliyor bilmiyorum, satışçıları idiotlardan seçiyorlar galiba. Alacak olsam dahi almıyorum bu morona mı prim kazandıracam şimdi diye. Biraz yorup sağol canım diyip çıkıyorum.
nike juvenate 2015 senesi itibarıyla her 3 kişden birinin ayağında görülen ayakkabı modeli. Hem renkleri hem rahatlığı cezbedici. Öyle ki ayağına çorap mi, ayakkabı mi giydigini anlamıyorsun. Süper bişey.
websitesi insanı verem eden marka. tamam yanar döneri seviyorlar anladım da, bir de içeriğe önem verenlere bir opsiyon yapsalar harika olacak. burada ayakkabı aramak için yarım saati olmayabilir herkesin. sıkıntı geldi ya.
Hiç kimse yazmamış, o halde yazalım.
Aslında okunuşu "naykii" şeklindedir.
Gelişmemiş ülkelerde çocuk işçi çalıştırır.
Nası, aydınlandınız dimi.
Aslında okunuşu "naykii" şeklindedir.
Gelişmemiş ülkelerde çocuk işçi çalıştırır.
Nası, aydınlandınız dimi.
Eyelineri moda olan.
Just do it sloganı ile dikkat çeken zamanında 20 dolara yapılmış swoosh logosu ile şu anda dünyanın en sağlam ayakkabı markasıdır.
marty mcflay'ın giydiği ayakkabı markasıdır. doktor bey * amcası almış ona.
Dunya spor giyimini tekeline almis firmadir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar