bugün
- tüm çıplaklığımla burdayım2
- ona bir şey söyle11
- eski eşle tekrar evlenmek5
- 19 yaşında kızla yatmak5
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- ankara nın en güzel yanı2
- bu saatte hala uyumama sebebi2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi4
- versuch2
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması2
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- genç görünmeye çalışmak7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- kadir inanır22
- içtim şarabı13
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- anın görüntüsü22
- gitme diye yalvarmak6
- genç olmanın en güzel yanı5
- kemalist dünya24
- sözlükteki gizli düşmanım10
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- sabaha kadar okunacak kitap4
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- öldükten sonra bana ne olacak5
- her insanın bir cini olması8
- velvet28
- true'nun çaylak olması16
- kadınlar2
- amerika birleşik devletleri7
- x in memeleri3
- portekiz5
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- üniversitelerin gereksiz olması16
- kolombiya4
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- uludağ sözlüğün boşalması3
- rakı sevmemek7
- şarapçı bey koala birader3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
need for speed serilerinin en iyi hız yapılabilen versiyonu.hele o mc laren ile uçak misali yol almak epey keyifli olurdu.güzel araba modelleri vardı seçenekler arasında.eskimesine rağmen gönüllerdeki yeri değişmemiştir.
fzr 2000
tombstone
bomber bfs
sifreyle cıkan güzel arabalardır.
go "sayı" yazılınca değişik tarzda araçlar verir. mesela ana ekrandayken "go20" yazınca cuuvv diye ses duyulur,kendisi herhangi bir araba seçer.
"pioneer" yazınca arabalar cok hızlı kalkar ve son hızlarına hemen ulaşırlar.
"rushhour" yazınca trafik yogunlaşır
bunlar nfs2se'de geçerlidir
tombstone
bomber bfs
sifreyle cıkan güzel arabalardır.
go "sayı" yazılınca değişik tarzda araçlar verir. mesela ana ekrandayken "go20" yazınca cuuvv diye ses duyulur,kendisi herhangi bir araba seçer.
"pioneer" yazınca arabalar cok hızlı kalkar ve son hızlarına hemen ulaşırlar.
"rushhour" yazınca trafik yogunlaşır
bunlar nfs2se'de geçerlidir
en müthişi de lan bağlantısıyla cafe'de 8 kişinin birden oynayabilmesiydi. yalnız birkaç kez oynayan birinin bile hemen çözebileceği bir ibnelik vardır bu oyunda ki bazen boku çıkıyordu. öndeki eleman arayı ne kadar açarsa açsın arkadaki bir şekilde yetişiyordu hatta geçiyordu. oyundan kopmalar olmasın diye midir bugından mıdır nedir anlamadım.
hiçbir zaman ilk oyun the need for speed kadar büyük bir efsane olamadı ama gene de need for speed denildiği zaman dibimizin düştüğü zamanlarda haftalarca başından kalkmadık, hakkında iki satır karalamazsak ayıp olur electronic arts'a.
efsanevi need for speed serisinin 1997 senesinin baharında piyasaya çıkan ikinci oyunudur. pentium mmx* işlemcilerin en baba oyun bilgisayarlarını süslediği dönemde ortalığı harbi yerinden oynatmıştı o grafiklerle ve arcade havasıyla, şimdiki gibi değildi oyun dünyası. bilgisayar oyunları tarihinin nasıl en baba müzikleri outlaws'a ait ise, en müthiş açılış videosu* da bu oyuna aitti kanımca. herkes bilir o italdesign cala ile jaguar xj220'nin kapıştığı videoyu da beni asıl eriten olay lotus esprit'in karanlığın içinde farları yakarak virajı dönmesiydi, en sonda da mclaren f1'in yukarı doğru açılan kapılarının kapanmasıydı, oy oy.
bu oyun nfs tarihinde tüm arabaların showcase'inde ayrı ayrı kısa tanıtım filmlerinin olduğu son oyundur, hele hele ferrari f50'nin tanıtım filmi ve arkadaki müzik resmen şahaneydi. biz en çok bu özelliğine hastayken adamlar sonrasında bu olayı yalan etmişti. bendeki se versiyonunda o dönem doruk noktalarında seyreden 3dfx olayı ile beraber yarışırken yol kamerasına geçtiğimizde ekrana sinekler yapışıyordu falan, efekt kasmıştı elemanlar. avustralya'da geçen bir parkurda mclaren f1'i alınca sonuncuya 3 tur civarı bindirebiliyorduk, öyle mallıklar da mevcuttu evet.
ilk nfs'de arabaları bize verilen renklerde kullanmak zorundaydık, bunda ise renkleri değiştirebiliyorduk.* pioneer* efsanesini o dönemden bilmeyen yoktur zaten, hatta tam olarak se versiyonunda mıydı hatırlamıyorum ama hollywood parkurunda orada dekor olarak duran dinazor ile bile yarışabiliyorduk, okul otobüsü, tahta kutu falan aşırı yavaş olsa da geyikti. hele hele o efsane fzr 2000 denen kırmızı alet 400 küsürle giderken yön tuşlarına hafifçe dokununca direk kıç atardı. böyle trajikomik yönleri de olan bir oyun.
nfs serisi bundan sonraki sene gene güzel bir oyun olan nfs 3 : hot pursuit'ı çıkarmıştır, ve sonrasında da tepetaklak olarak her daim kademeli olarak aşağıya çekmiştir kaliteyi, tabi ki porsche unleashed'i tenzih ederim. o bakımdan tarihteki yeri, kıymeti her zaman bilinecek olan bir oyundur need for speed 2.
efsanevi need for speed serisinin 1997 senesinin baharında piyasaya çıkan ikinci oyunudur. pentium mmx* işlemcilerin en baba oyun bilgisayarlarını süslediği dönemde ortalığı harbi yerinden oynatmıştı o grafiklerle ve arcade havasıyla, şimdiki gibi değildi oyun dünyası. bilgisayar oyunları tarihinin nasıl en baba müzikleri outlaws'a ait ise, en müthiş açılış videosu* da bu oyuna aitti kanımca. herkes bilir o italdesign cala ile jaguar xj220'nin kapıştığı videoyu da beni asıl eriten olay lotus esprit'in karanlığın içinde farları yakarak virajı dönmesiydi, en sonda da mclaren f1'in yukarı doğru açılan kapılarının kapanmasıydı, oy oy.
bu oyun nfs tarihinde tüm arabaların showcase'inde ayrı ayrı kısa tanıtım filmlerinin olduğu son oyundur, hele hele ferrari f50'nin tanıtım filmi ve arkadaki müzik resmen şahaneydi. biz en çok bu özelliğine hastayken adamlar sonrasında bu olayı yalan etmişti. bendeki se versiyonunda o dönem doruk noktalarında seyreden 3dfx olayı ile beraber yarışırken yol kamerasına geçtiğimizde ekrana sinekler yapışıyordu falan, efekt kasmıştı elemanlar. avustralya'da geçen bir parkurda mclaren f1'i alınca sonuncuya 3 tur civarı bindirebiliyorduk, öyle mallıklar da mevcuttu evet.
ilk nfs'de arabaları bize verilen renklerde kullanmak zorundaydık, bunda ise renkleri değiştirebiliyorduk.* pioneer* efsanesini o dönemden bilmeyen yoktur zaten, hatta tam olarak se versiyonunda mıydı hatırlamıyorum ama hollywood parkurunda orada dekor olarak duran dinazor ile bile yarışabiliyorduk, okul otobüsü, tahta kutu falan aşırı yavaş olsa da geyikti. hele hele o efsane fzr 2000 denen kırmızı alet 400 küsürle giderken yön tuşlarına hafifçe dokununca direk kıç atardı. böyle trajikomik yönleri de olan bir oyun.
nfs serisi bundan sonraki sene gene güzel bir oyun olan nfs 3 : hot pursuit'ı çıkarmıştır, ve sonrasında da tepetaklak olarak her daim kademeli olarak aşağıya çekmiştir kaliteyi, tabi ki porsche unleashed'i tenzih ederim. o bakımdan tarihteki yeri, kıymeti her zaman bilinecek olan bir oyundur need for speed 2.
need for speed 2 den sonra kroların şahinleri modifiye etmesine yol açan bir oyundur. ama modifiye sektörünüde güçlendirip kaliteli arabalarının da çıkma sebebi olmuştur.
(bkz: modifiye şahin)
(bkz: modifiye şahin)
Oyunda sekiz tane esas yol vardır, dokuzuncu yol ancak knockout modunda oynayıp son ikiye kalırsanız açılır.
zamanında sürekli trafikteki araçlara çarparak yarışları kaybettiğim en kaliteli yarış oyunu.
zamanının muhteşem oyunu , lan bağlantısıyla 8 kişi birlikte oynamanın tadı hiç bir yerde yoktur . candır . yoğun trafik şifresi vardı bir de uygulandığı zaman tam bir istanbul trafiği olurdu oyunda , ferrariyle hatalı sollamalara çıkılırdı , araçların birebir iç görüntüleri hayranlık uyandırırdı .
(bkz: hey gidi günler)
(bkz: çocukluğu özlemek)
(bkz: hey gidi günler)
(bkz: çocukluğu özlemek)
ea in 2. araba yarışı seri oyunu.
ilk oynadığım araba yarışı oyunudur.
ferrari ve mclaren ı depiştirirdik hep...
ilk oynadığım araba yarışı oyunudur.
ferrari ve mclaren ı depiştirirdik hep...
menü müziği de efsanevidir. hatta soundtrack'lerinden romulus 3 sonraki sene need for speed 3: hot pursuit'te de kullanılmıştır.
ortaokul yıllarımda arkadaşların internet kafeye götürmesi sonucu tanıştığım ve sonradan da çok sevdiğim oyun.
hele kırmızı ferra ile 6-7 kişi bir arada yaptığımız yarışları hala unutamıyorum.
ea sportun ensanelerindedir bu oyun...
hele kırmızı ferra ile 6-7 kişi bir arada yaptığımız yarışları hala unutamıyorum.
ea sportun ensanelerindedir bu oyun...
most wanted 2 bahane nfs 2 şahane.
2 li oynandığında çarpışan arabalar gibi birilerine ortaklaşa girişilen oyundu. Kendi Pc'im üzerinde oynadığım ilk oyundu.
haritalarından birinde yol ikiye ayrılırdı ortada bir duvar ile, işte o duvarı oraya dikenin allah bin belasını versin. bunun dışında her şeyiyle güzel bir oyundu. lotus esprit v8 favorimdi. hey gidi günler..
bu video'yu izleyip nostalji yapın:
https://www.youtube.com/watch?v=3kMYEEpTPXM
https://www.youtube.com/watch?v=3kMYEEpTPXM
Ataridekinden sonra oynadığım ilk araba yarısı oyunu.
Pc virüslendiği için formatta silinen oyun.
Çocukluk hatırasıdır psx versiyonu biraz daha zordu.
arabaların gitmediği, yolların arabalara geldiği oyundur. tam tarif edememiş olabilirim ama görüntüler enteresandı biraz. windows 95'li bilgisayar ile az oynamazdım.
Ulan benden başkası iplemiyor bu başlıkları işte!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar