bugün
- eski eşle tekrar evlenmek5
- 19 yaşında kızla yatmak5
- ankara nın en güzel yanı2
- bu saatte hala uyumama sebebi2
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- versuch2
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması2
- ona bir şey söyle10
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- genç görünmeye çalışmak7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- kadir inanır22
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- içtim şarabı13
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- anın görüntüsü22
- gitme diye yalvarmak6
- genç olmanın en güzel yanı5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- kemalist dünya24
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- sabaha kadar okunacak kitap4
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- kadınlar2
- öldükten sonra bana ne olacak5
- her insanın bir cini olması8
- velvet28
- true'nun çaylak olması16
- amerika birleşik devletleri7
- x in memeleri3
- portekiz5
- kolombiya4
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- üniversitelerin gereksiz olması16
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- dünya12
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
Merhabalar toplumumuzun en büyük problemlerinden birini göremez olduk artık nedense. Şöyle dışarı çıktığınızda bir bakın lütfen kaçtane aklı başında genç göreceksiniz ? Hadi bir gezelim. Evden çıktık yürüyoruz ve nedense her köşede 3-5 tane genç duruyor ( Ne diye köşe başlarında duruyorlarsa) kafalarında şapka tabi takılış şekli çok bir ayrı saygısızca hareketler bağırarak gülüşler.
Yanlarından geçtik devam ediyoruz. Önümüzde bir liseli grup kızların oluşturduğu o kadar çok bağırışıyorlar ki kulağındaki dinlediğin müziği bile bastırıyorlar bir birlerine sulu şakalar küfürler v.s. yazık diyoruz devam ediyoruz. Bir lise önünden geçiyoruz öğrenciler camlarda kapının önünde serseriler toplanmış kızlar camlarda onlara bakar durumda bu mu yani okullarımız diyor ve yolumuza devam ediyoruz.
Biraz ileride gözümüz tenha bir köşeye çarpıyor bir erkek liseli bir kızla sarmaş dolaş oturmuşlar kız okulu asmış erkek zaten ne olduğu belli olmayan bir tip. La havle diyor devam ediyoruz yolumuza otobüse bineceğiz bekliyoruz çok sürmeden araç geliyor ama tabi her zaman ki gibi dolu biniyoruz ayakta dikilirken yaşlı bir amca gözümüze çarpıyor amca tutunmuş sıkıca ayakta dikiliyor hemen önünde iki tane genç kız ağızlarında sakız birinde kitap diğerinde kulaklık biri camdan yola bakıyor diğeri kitap a gömülmüş gibi davranıyor ama ikiside o titreyen ayakları görmüyor. Sinirleriniz ister istemez boşalıyor ve gideceğimiz yere geliyor otobüsden iniyoruz.
Geldiğimiz yer çok işlek bir yer yolda yürürken karşınıza ikitane tip çıkıyor önce insan mı diye biraz inceliyorsunuz çünkü erkek ve kızdan oluşan bir çift ( Birinin erkek olduğunu anlamak biraz zaman alıyor tabi ) ikisinde de tuhaf bir makyaş yeşil mavi saç sonra düşünüyorsunuz bunlar emo denilen tipler sanırım diyorsunuz gülerek devam ediyoruz gideceğimiz yere geldik kapıdan girerken tekrar arkamızı dönüyor sarmaş dolaş liseli kızlar abuk subuk giyinen gençler sarhoş kendinden geçmiş insanlar ve diyorsunuz ki ne olacağız biz
Yanlarından geçtik devam ediyoruz. Önümüzde bir liseli grup kızların oluşturduğu o kadar çok bağırışıyorlar ki kulağındaki dinlediğin müziği bile bastırıyorlar bir birlerine sulu şakalar küfürler v.s. yazık diyoruz devam ediyoruz. Bir lise önünden geçiyoruz öğrenciler camlarda kapının önünde serseriler toplanmış kızlar camlarda onlara bakar durumda bu mu yani okullarımız diyor ve yolumuza devam ediyoruz.
Biraz ileride gözümüz tenha bir köşeye çarpıyor bir erkek liseli bir kızla sarmaş dolaş oturmuşlar kız okulu asmış erkek zaten ne olduğu belli olmayan bir tip. La havle diyor devam ediyoruz yolumuza otobüse bineceğiz bekliyoruz çok sürmeden araç geliyor ama tabi her zaman ki gibi dolu biniyoruz ayakta dikilirken yaşlı bir amca gözümüze çarpıyor amca tutunmuş sıkıca ayakta dikiliyor hemen önünde iki tane genç kız ağızlarında sakız birinde kitap diğerinde kulaklık biri camdan yola bakıyor diğeri kitap a gömülmüş gibi davranıyor ama ikiside o titreyen ayakları görmüyor. Sinirleriniz ister istemez boşalıyor ve gideceğimiz yere geliyor otobüsden iniyoruz.
Geldiğimiz yer çok işlek bir yer yolda yürürken karşınıza ikitane tip çıkıyor önce insan mı diye biraz inceliyorsunuz çünkü erkek ve kızdan oluşan bir çift ( Birinin erkek olduğunu anlamak biraz zaman alıyor tabi ) ikisinde de tuhaf bir makyaş yeşil mavi saç sonra düşünüyorsunuz bunlar emo denilen tipler sanırım diyorsunuz gülerek devam ediyoruz gideceğimiz yere geldik kapıdan girerken tekrar arkamızı dönüyor sarmaş dolaş liseli kızlar abuk subuk giyinen gençler sarhoş kendinden geçmiş insanlar ve diyorsunuz ki ne olacağız biz
tebrik ettiğim yazar. sadece kendini değil yaşadığı çevreyi de sorgulamalı. ama o kadar benliğimizi yitirdik ki hani derler ya boğaza kadar battık. biz boğazıda geçtik. ne yazık ki ne kızlar kız gibi, ne erkekler erkek gibi...rol değiştirmişler. düzen bozuldu. nesilde hormonlar bile artık utanma,ahlak,saygı,insanlık salgılamıyor. kızlar artık erkeklerden de daha rahat yaşar oldu. niye mi çünkü dünyanın sonu geldi artık kardeşlerim...
globalleşme=küreselleşme=(top=küre olmak üzre)toplaşma=(top=ibne olmak üzre)ibneleşme=(ibne=dönek olmak üzre)dönekleşme=(dönek=sözünü tutmayan olmak üzre)haysiyetsizleşme.
insan neden başkalaşır anlamış değilim. Neden bizler hep daha ötesini isteriz yada neden bizler sürekli bizde olmayan değişik şeyleri saçma olsa dahi ediniriz? Çözüm yolu bulamadığım sorunsallar silsiledir tüm bunlar. Geceleri kafamın içinde içine kadar işleyen düşüncedir.. Anlamıyorum artık.
bugün piçlik yapmak için girdiğim incide kendimi "y=4x+1 doğrusunun y=2x²+6 parabolüne en yakın noktasının apsisi kaçtır?" sorusuna cevap ararken bulunca sorduğum soru. ne oldu bize?
mustafa yıldızdoğan ın son albümü o gün'ün 2 numaralı parçası.
sözleri;
KALMAMIŞ ESKi HALiMiZ
ŞiMDi FIRTINA TiPiYiZ
iYi YABANCI GiBiYiZ
NE OLDU BiZE
BAHARIM KIŞ BAŞIM DUMAN
GÜNDÜZÜM AH GECEM AMAN
BEN BU HALE DAYANAMAM
NE OLDU BiZE
KIRILIRDIK KIRMAZ iDiK
BiZSiZ HAYAL KURMAZ iDiK
BAĞLASALAR DURMAZ iDiK
NE OLDU BiZE
BAHARIM KIŞ BAŞIM DUMAN
GÜNDÜZÜM AH GECEM AMAN
BEN BU HALE DAYANAMAM
NE OLDU BiZE
SÖZ-MÜZ : mustafa yıldızdoğan
https://www.youtube.com/watch?v=YJGFNm3P4T4
sözleri;
KALMAMIŞ ESKi HALiMiZ
ŞiMDi FIRTINA TiPiYiZ
iYi YABANCI GiBiYiZ
NE OLDU BiZE
BAHARIM KIŞ BAŞIM DUMAN
GÜNDÜZÜM AH GECEM AMAN
BEN BU HALE DAYANAMAM
NE OLDU BiZE
KIRILIRDIK KIRMAZ iDiK
BiZSiZ HAYAL KURMAZ iDiK
BAĞLASALAR DURMAZ iDiK
NE OLDU BiZE
BAHARIM KIŞ BAŞIM DUMAN
GÜNDÜZÜM AH GECEM AMAN
BEN BU HALE DAYANAMAM
NE OLDU BiZE
SÖZ-MÜZ : mustafa yıldızdoğan
https://www.youtube.com/watch?v=YJGFNm3P4T4
ne aşkımızda ne de mazi denen bilmecede,
anlam kalmadı beni eser eden o gözlerde...
dizelerine sahip orhan gencebay bestesi... uzun zamandır dinlememiştim, onca yıllık gencebay dinleyicisiyim sanki yeni keşfetim.
anlam kalmadı beni eser eden o gözlerde...
dizelerine sahip orhan gencebay bestesi... uzun zamandır dinlememiştim, onca yıllık gencebay dinleyicisiyim sanki yeni keşfetim.
soyle soyle yar bize noldu,
yine gonlum derbeder oldu..
istedim gozunu opeyim,
gozlerin dusmanim oldu..
yine gonlum derbeder oldu..
istedim gozunu opeyim,
gozlerin dusmanim oldu..
gelinen noktayı sorgulayan başlıktır.
kapı kenarlarına tırmanıp, meybuz yiyen, yumiyum kemiren, saatlerce sokakta oynayıp arkadaşlarımızla birlikte annelerimizin hazırladığı sandviçleri yiyen insanlardık. ne ara ölen küçük bir çocuğun arkasından piç falan der olduk ya da ne ara silahla adliye basıp savcıyı rehin alan terör örgütüne sempatiyle bakar olduk ? ne ara insanlığımızı kaybettik ? hayretler içerisinde sosyal medya hesaplarıma bakarken aklıma gelen tonlarca sorudan sadece birkaçıdır bunlar.
kapı kenarlarına tırmanıp, meybuz yiyen, yumiyum kemiren, saatlerce sokakta oynayıp arkadaşlarımızla birlikte annelerimizin hazırladığı sandviçleri yiyen insanlardık. ne ara ölen küçük bir çocuğun arkasından piç falan der olduk ya da ne ara silahla adliye basıp savcıyı rehin alan terör örgütüne sempatiyle bakar olduk ? ne ara insanlığımızı kaybettik ? hayretler içerisinde sosyal medya hesaplarıma bakarken aklıma gelen tonlarca sorudan sadece birkaçıdır bunlar.
işte bunlar hep atıp tutmak.
ben yapamayacağım şeyi yazmam buna dikkat ederim sahte kabadayıcılık oynamaya gerek yok.
tabi her insan aynı değil içimizde ibliscikler dolu.
ben yapamayacağım şeyi yazmam buna dikkat ederim sahte kabadayıcılık oynamaya gerek yok.
tabi her insan aynı değil içimizde ibliscikler dolu.
orhan baba şarkısı.
orhan gencebay'ın enfes şarkısıdır.
Gündüzlerden değil gecelerden sor beni
Boşalan şişelerde kadehlerde bul beni
Ne aşkımızda ne de mazi denen bilmecede
Anlam kalmadı beni esir eden o gözlerde
Hatırla dertli yılları ne acılar paylaşmıştık
Hani bir çift seven vardı ayrılınca ağlamıştık
Ölüm ver ayrılık verme diye Tanrıma yalvarmıştık
Ne oldu sevgilim bize
Gün gelir an gelir dertte bir zevk de bir
Gün gelir en büyük dert bile zevk verir
Aşkımız bitti desem yalan olur biliyorum
Bir sen vardın ki mazide onu seviyorum
Hatırla dertli yılları ne acılar paylaşmıştık
Hani bir çift seven vardı ayrılınca ağlamıştık
Ölüm ver ayrılık verme diye Tanrıma yalvarmıştık
Ne oldu sevgilim bize.
https://www.youtube.com/watch?v=LO5Sups0DFw
Gündüzlerden değil gecelerden sor beni
Boşalan şişelerde kadehlerde bul beni
Ne aşkımızda ne de mazi denen bilmecede
Anlam kalmadı beni esir eden o gözlerde
Hatırla dertli yılları ne acılar paylaşmıştık
Hani bir çift seven vardı ayrılınca ağlamıştık
Ölüm ver ayrılık verme diye Tanrıma yalvarmıştık
Ne oldu sevgilim bize
Gün gelir an gelir dertte bir zevk de bir
Gün gelir en büyük dert bile zevk verir
Aşkımız bitti desem yalan olur biliyorum
Bir sen vardın ki mazide onu seviyorum
Hatırla dertli yılları ne acılar paylaşmıştık
Hani bir çift seven vardı ayrılınca ağlamıştık
Ölüm ver ayrılık verme diye Tanrıma yalvarmıştık
Ne oldu sevgilim bize.
https://www.youtube.com/watch?v=LO5Sups0DFw
La oğlum ne oluyor bize
https://x.com/larayimm/st...Zq78kznYEqQBN8ng&s=19
https://x.com/larayimm/st...Zq78kznYEqQBN8ng&s=19
bir şey olduğu falan yok. maddi manevi tüm kurumlarıyla bencillik, açgözlülük ve riyakarlık pompalayan, insan eti ve kanıyla beslenen kapitalist canavar kendi şeytanlarını yaratıyor.
Hocam bunu da kapitalizmle açıklayamazsın
https://x.com/BhrDMRRR/st...nugXzoRTZJte_zPA&s=19
https://x.com/BhrDMRRR/st...nugXzoRTZJte_zPA&s=19
çocuklarınızı, kardeşlerinizi olabildiğince bunlardan uzak tutup bilinçlendireceksiniz. bu göttoşlar ilgi çekmek için her boku der bunu sen ben biliriz lakin küçük çocuklar böyle öğrenir, ergenler olabilitesini sorgular. bu insanlara yaptırım uygulamayanlar utansın.
niye kızıyorsunuz ki, çok çağdaş ve aşırı laik düzen işte. medeniyetin zirvesi.
ne olduysa yavaş yavaş oldu öyle birden değil. haa hakediyoruz da bakın, hakediyoruz.
Bundan beteri olmaz dediğim anda yurdum insanı bütün yaratıcılığını konuşturuyor.
Memleket Alaca karanlık kuşağına döndü
https://x.com/SozlukHaber...QW8KmZanT_214Caw&s=19
Memleket Alaca karanlık kuşağına döndü
https://x.com/SozlukHaber...QW8KmZanT_214Caw&s=19
24.
Şu adamların sokakta ellerini kollarını sallaya sallaya gezmelerine izin veremeyiz.
Bu adamların ruhları kapkara. Sadece vahşeti överler. Konuştukları konular tamamen suç teşkil ediyor. Geleceği tehdit ediyor.
Bizi bu hale getiren düzenin Allah belasını versin.
Ayrıca bu olayın çağdaş olmakla, laik olmakla alakası yok. Bunun orospu çocuğu olmakla alakası var.
Ent.
Şu adamların sokakta ellerini kollarını sallaya sallaya gezmelerine izin veremeyiz.
Bu adamların ruhları kapkara. Sadece vahşeti överler. Konuştukları konular tamamen suç teşkil ediyor. Geleceği tehdit ediyor.
Bizi bu hale getiren düzenin Allah belasını versin.
Ayrıca bu olayın çağdaş olmakla, laik olmakla alakası yok. Bunun orospu çocuğu olmakla alakası var.
Ent.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar