ne oldu bize

orhan gencebay'ın enfes şarkısıdır.

Gündüzlerden değil gecelerden sor beni
Boşalan şişelerde kadehlerde bul beni

Ne aşkımızda ne de mazi denen bilmecede
Anlam kalmadı beni esir eden o gözlerde

Hatırla dertli yılları ne acılar paylaşmıştık
Hani bir çift seven vardı ayrılınca ağlamıştık
Ölüm ver ayrılık verme diye Tanrıma yalvarmıştık
Ne oldu sevgilim bize

Gün gelir an gelir dertte bir zevk de bir
Gün gelir en büyük dert bile zevk verir

Aşkımız bitti desem yalan olur biliyorum
Bir sen vardın ki mazide onu seviyorum

Hatırla dertli yılları ne acılar paylaşmıştık
Hani bir çift seven vardı ayrılınca ağlamıştık
Ölüm ver ayrılık verme diye Tanrıma yalvarmıştık
Ne oldu sevgilim bize.

https://www.youtube.com/watch?v=LO5Sups0DFw
© copyright 2005 - 2026