bugün
- true'nun çaylak olması18
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet13
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- kadir inanır17
- kemalist dünya20
- yapay zeka siyonizm'e karşı2
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- evagreen2
- yeni bir kitaba başlama sorunu3
- ona bir şey söyle9
- velvet28
- üniversitelerin gereksiz olması13
- israil6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- sözlüğü bırakmak istemek8
- yazarların iyi olduğu konular9
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- galatasaray lobisi11
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- seri gizli artı oy veren melek7
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- anın görüntüsü17
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- özlü sözler5
- arapça okuyabilen yazarlar3
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- hızlı para kazanmanın yolları14
- 26 haziran 20266
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- ingiliz aksanı6
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
Aha nick alti da silinmis. Cus ameka.
Silinmiş.
Ya siktirin gidin şaka mı bu?
görsel
Sözlükteki en pozitif enerjili yazardı.
Noldu? Bir açıklama yapmalı birileri.
inşallah geri döner diyeceğim ama adam entrylerini sildirmiş, nickaltını sildirmiş. yani dönüşü olmayan bir karar almış sanki.
durduk yerde mi?
kim üzdü bu adamı?
Ya siktirin gidin şaka mı bu?
görsel
Sözlükteki en pozitif enerjili yazardı.
Noldu? Bir açıklama yapmalı birileri.
inşallah geri döner diyeceğim ama adam entrylerini sildirmiş, nickaltını sildirmiş. yani dönüşü olmayan bir karar almış sanki.
durduk yerde mi?
kim üzdü bu adamı?
giden başkandır.
selam olsun.
ama helallik alsaydık keşke.
üzmüştür.
yahu bu kadar gidecek ne vardı abi ya.
kimse gitmesin aga şuradan eğlenin saygıyla durun ya.
selam olsun.
ama helallik alsaydık keşke.
üzmüştür.
yahu bu kadar gidecek ne vardı abi ya.
kimse gitmesin aga şuradan eğlenin saygıyla durun ya.
Simdi koyun suratlilar surekli adet olanlar kadinlara saldirmaktan baska bir numarasi olmayan abazalar fink atsin. Mutlumusunuz agalar?
Fatih mortakalın işleridir. izlemeyin.
Böyle adamları üzüyorsunuz ya alayınızın amk.
Böyle bilgili kültürlü yaşını almış yazarları silipte meydanı trollere bırakanlara selam olsun hepinizin AMK.
kendini sildirmesiyle üzmüş yazar. bari entryleri kalsaydı. okur okur gülerdik.
tası tarağı toplayıp gittiğine göre kızmış bir şeylere. kötü oldu.
tası tarağı toplayıp gittiğine göre kızmış bir şeylere. kötü oldu.
nesildaşım, sağlam yazar, kadim yazardır.
ama gitmiş demek.
ölmek gibi olmuş, bir parça yalnız hissediyor insan vesselam.
ani oldu!
ama gitmiş demek.
ölmek gibi olmuş, bir parça yalnız hissediyor insan vesselam.
ani oldu!
Yazık olmuş. Ulu sözlük ' ün ihmalkarlığı diye düşündüm gidiş nedenini. Hunharca başlık üreten ve sürekli sözlüğü canlı tutan bir yazardı.
Buralar yine " dutluk " olacak desenize.
Buralar yine " dutluk " olacak desenize.
ciddi ciddi silinmiş yazar. noluyoruz aq. yakında kukla'yla titanik filmindeki batan gemi'de giderse hiç şaşırmam.
bari siz gitmeyin yahu.
bari siz gitmeyin yahu.
yanlis hatirlamiyorsam 40 bin kusur entry'si vardi bu arkadasin.
sen o kadar entry kas sonra hesap ile birlikte hepsini sildir.
aq issizi ya haha.
sen o kadar entry kas sonra hesap ile birlikte hepsini sildir.
aq issizi ya haha.
Nasil yaa!?!?!
Ben bu adamin bildigin faniydim. "Morganize islere baslik onerileri" diye baslik actim sayfa sayfa doldurduk.
Niye oldu ki boyle bi sey. Cok üzüldüm lan. Kimse yazmiyor ki artik yazan iki uc kisi de giderse. July orda misin?
Ben bu adamin bildigin faniydim. "Morganize islere baslik onerileri" diye baslik actim sayfa sayfa doldurduk.
Niye oldu ki boyle bi sey. Cok üzüldüm lan. Kimse yazmiyor ki artik yazan iki uc kisi de giderse. July orda misin?
"ne silik mi olmuş yazarı?"
Yazdıklarını beğendiğim, silik olmasına fena derecede şaşırdığım yazar.
Dön geri, geri dön geri..
Yazdıklarını beğendiğim, silik olmasına fena derecede şaşırdığım yazar.
Dön geri, geri dön geri..
silinmesi hayret uyandıran bir (eski) yazar. nick altının niye uçurulduğu ise apayrı bir garabet ve merak konusu.
Birinin hesabı silinince başlığı da siliniyor galiba. Yeni bir uygulama mı?
bildiğim kadarıyla nick altı yazarın talebi üzerine silinebiliyor.
yazılarda ise, hukuken tartışmalı olsa da, sözlük'ün de sahipliği söz konusu. üye olunurken bu husus belirtiliyor diye biliyorum. yani zall onun peşine düşmüyor ama, dilerse yazıları saklayabilir ve yayında tutabilir. ama emin değilim dediğim gibi.
morganize isler, sözlüğü sözlük yapan belki 15-20 yazardan biriydi. hakaret etmeden trolleyen, eğlenceli ve en önemlisi çok beyefendi bir adamdı. hep july4 olduğunu düşündüm ama bi kere bile ne morganizeye ne julaya sormadım. gitmeyeydi iyiydi.
yazılarda ise, hukuken tartışmalı olsa da, sözlük'ün de sahipliği söz konusu. üye olunurken bu husus belirtiliyor diye biliyorum. yani zall onun peşine düşmüyor ama, dilerse yazıları saklayabilir ve yayında tutabilir. ama emin değilim dediğim gibi.
morganize isler, sözlüğü sözlük yapan belki 15-20 yazardan biriydi. hakaret etmeden trolleyen, eğlenceli ve en önemlisi çok beyefendi bir adamdı. hep july4 olduğunu düşündüm ama bi kere bile ne morganizeye ne julaya sormadım. gitmeyeydi iyiydi.
Moderatörlerin paralı çalışanı olduğu için kıyak geçmişlerdir.
Su basligi her gordugumde kufur ediyorum.
Lanet olsun bu hayat lanet olsun bu sevgi yazarı. Niye silindi acaba? Moderasyon hesap vermeli. Evet.
olmayan vedadır.
kendisi pılısını pırtısını toplayıp gitmiştir.
dileriz yüzü hep güler.
kendisi pılısını pırtısını toplayıp gitmiştir.
dileriz yüzü hep güler.
Veda etmeden gitmiştir. Evet.
2 gun olmadi cok ozledik baskanidir.
dönmesi temenisiyle.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar