bugün
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- öldükten sonra bana ne olacak5
- meksikalı batman2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız7
- sözlüğün kırbacı3
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek3
- arşivlenmesi gereken resimler2
- anın görüntüsü22
- cristiano ronaldo'nun gençleşmesi2
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- içtim şarabı13
- erkekler neden erken ölür4
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı3
- kadir inanır22
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- drone uçurmanın yasak olduğu ülke2
- her insanın bir cini olması8
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- şafak çak4
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- sophia osako3
- tamar tanrıyar2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- 1 kilometrelik gökdelen2
- rakı sevmemek7
- kemalist dünya24
- enjoy im vaccinated3
- her kadın güzeldir3
- günün şiiri6
- owner of a lonely heart2
- aşure yapan sözlük kızları7
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- true'nun çaylak olması16
- genç görünmeye çalışmak3
- cilveli dişi yazar botu2
- ellerim bos gonlum hos2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- hayalet gibi bir insan olmak3
- velvet28
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çok güzel ama manyak kadın7
- çift katlı otobüs3
- mustafa kemal atatürk7
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- venezuella depremi3
Aha nick alti da silinmis. Cus ameka.
Silinmiş.
Ya siktirin gidin şaka mı bu?
görsel
Sözlükteki en pozitif enerjili yazardı.
Noldu? Bir açıklama yapmalı birileri.
inşallah geri döner diyeceğim ama adam entrylerini sildirmiş, nickaltını sildirmiş. yani dönüşü olmayan bir karar almış sanki.
durduk yerde mi?
kim üzdü bu adamı?
Ya siktirin gidin şaka mı bu?
görsel
Sözlükteki en pozitif enerjili yazardı.
Noldu? Bir açıklama yapmalı birileri.
inşallah geri döner diyeceğim ama adam entrylerini sildirmiş, nickaltını sildirmiş. yani dönüşü olmayan bir karar almış sanki.
durduk yerde mi?
kim üzdü bu adamı?
giden başkandır.
selam olsun.
ama helallik alsaydık keşke.
üzmüştür.
yahu bu kadar gidecek ne vardı abi ya.
kimse gitmesin aga şuradan eğlenin saygıyla durun ya.
selam olsun.
ama helallik alsaydık keşke.
üzmüştür.
yahu bu kadar gidecek ne vardı abi ya.
kimse gitmesin aga şuradan eğlenin saygıyla durun ya.
Simdi koyun suratlilar surekli adet olanlar kadinlara saldirmaktan baska bir numarasi olmayan abazalar fink atsin. Mutlumusunuz agalar?
Fatih mortakalın işleridir. izlemeyin.
Böyle adamları üzüyorsunuz ya alayınızın amk.
Böyle bilgili kültürlü yaşını almış yazarları silipte meydanı trollere bırakanlara selam olsun hepinizin AMK.
kendini sildirmesiyle üzmüş yazar. bari entryleri kalsaydı. okur okur gülerdik.
tası tarağı toplayıp gittiğine göre kızmış bir şeylere. kötü oldu.
tası tarağı toplayıp gittiğine göre kızmış bir şeylere. kötü oldu.
nesildaşım, sağlam yazar, kadim yazardır.
ama gitmiş demek.
ölmek gibi olmuş, bir parça yalnız hissediyor insan vesselam.
ani oldu!
ama gitmiş demek.
ölmek gibi olmuş, bir parça yalnız hissediyor insan vesselam.
ani oldu!
Yazık olmuş. Ulu sözlük ' ün ihmalkarlığı diye düşündüm gidiş nedenini. Hunharca başlık üreten ve sürekli sözlüğü canlı tutan bir yazardı.
Buralar yine " dutluk " olacak desenize.
Buralar yine " dutluk " olacak desenize.
ciddi ciddi silinmiş yazar. noluyoruz aq. yakında kukla'yla titanik filmindeki batan gemi'de giderse hiç şaşırmam.
bari siz gitmeyin yahu.
bari siz gitmeyin yahu.
yanlis hatirlamiyorsam 40 bin kusur entry'si vardi bu arkadasin.
sen o kadar entry kas sonra hesap ile birlikte hepsini sildir.
aq issizi ya haha.
sen o kadar entry kas sonra hesap ile birlikte hepsini sildir.
aq issizi ya haha.
Nasil yaa!?!?!
Ben bu adamin bildigin faniydim. "Morganize islere baslik onerileri" diye baslik actim sayfa sayfa doldurduk.
Niye oldu ki boyle bi sey. Cok üzüldüm lan. Kimse yazmiyor ki artik yazan iki uc kisi de giderse. July orda misin?
Ben bu adamin bildigin faniydim. "Morganize islere baslik onerileri" diye baslik actim sayfa sayfa doldurduk.
Niye oldu ki boyle bi sey. Cok üzüldüm lan. Kimse yazmiyor ki artik yazan iki uc kisi de giderse. July orda misin?
"ne silik mi olmuş yazarı?"
Yazdıklarını beğendiğim, silik olmasına fena derecede şaşırdığım yazar.
Dön geri, geri dön geri..
Yazdıklarını beğendiğim, silik olmasına fena derecede şaşırdığım yazar.
Dön geri, geri dön geri..
silinmesi hayret uyandıran bir (eski) yazar. nick altının niye uçurulduğu ise apayrı bir garabet ve merak konusu.
Birinin hesabı silinince başlığı da siliniyor galiba. Yeni bir uygulama mı?
bildiğim kadarıyla nick altı yazarın talebi üzerine silinebiliyor.
yazılarda ise, hukuken tartışmalı olsa da, sözlük'ün de sahipliği söz konusu. üye olunurken bu husus belirtiliyor diye biliyorum. yani zall onun peşine düşmüyor ama, dilerse yazıları saklayabilir ve yayında tutabilir. ama emin değilim dediğim gibi.
morganize isler, sözlüğü sözlük yapan belki 15-20 yazardan biriydi. hakaret etmeden trolleyen, eğlenceli ve en önemlisi çok beyefendi bir adamdı. hep july4 olduğunu düşündüm ama bi kere bile ne morganizeye ne julaya sormadım. gitmeyeydi iyiydi.
yazılarda ise, hukuken tartışmalı olsa da, sözlük'ün de sahipliği söz konusu. üye olunurken bu husus belirtiliyor diye biliyorum. yani zall onun peşine düşmüyor ama, dilerse yazıları saklayabilir ve yayında tutabilir. ama emin değilim dediğim gibi.
morganize isler, sözlüğü sözlük yapan belki 15-20 yazardan biriydi. hakaret etmeden trolleyen, eğlenceli ve en önemlisi çok beyefendi bir adamdı. hep july4 olduğunu düşündüm ama bi kere bile ne morganizeye ne julaya sormadım. gitmeyeydi iyiydi.
Moderatörlerin paralı çalışanı olduğu için kıyak geçmişlerdir.
Su basligi her gordugumde kufur ediyorum.
Lanet olsun bu hayat lanet olsun bu sevgi yazarı. Niye silindi acaba? Moderasyon hesap vermeli. Evet.
olmayan vedadır.
kendisi pılısını pırtısını toplayıp gitmiştir.
dileriz yüzü hep güler.
kendisi pılısını pırtısını toplayıp gitmiştir.
dileriz yüzü hep güler.
Veda etmeden gitmiştir. Evet.
2 gun olmadi cok ozledik baskanidir.
dönmesi temenisiyle.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar