bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi2
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- öldükten sonra bana ne olacak3
- erkekler neden erken ölür3
- içtim şarabı13
- enjoy im vaccinated3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- her kadın güzeldir3
- cilveli dişi yazar botu2
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- ellerim bos gonlum hos2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak8
- günün şiiri6
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- düşün ki o bunu okuyor16
- kadir inanır22
- rakı sevmemek7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- genç görünmeye çalışmak3
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- aşure yapan sözlük kızları7
- şafak çak3
- kemalist dünya24
- hayalet gibi bir insan olmak3
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- avrupada hava sıcaklıkları2
- venezuella depremi3
- büstiyer2
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- true'nun çaylak olması16
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- üniversitelerin gereksiz olması16
- dümbelettin efendi2
- sosyal medya aranmaktır2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
Aha nick alti da silinmis. Cus ameka.
Silinmiş.
Ya siktirin gidin şaka mı bu?
görsel
Sözlükteki en pozitif enerjili yazardı.
Noldu? Bir açıklama yapmalı birileri.
inşallah geri döner diyeceğim ama adam entrylerini sildirmiş, nickaltını sildirmiş. yani dönüşü olmayan bir karar almış sanki.
durduk yerde mi?
kim üzdü bu adamı?
Ya siktirin gidin şaka mı bu?
görsel
Sözlükteki en pozitif enerjili yazardı.
Noldu? Bir açıklama yapmalı birileri.
inşallah geri döner diyeceğim ama adam entrylerini sildirmiş, nickaltını sildirmiş. yani dönüşü olmayan bir karar almış sanki.
durduk yerde mi?
kim üzdü bu adamı?
giden başkandır.
selam olsun.
ama helallik alsaydık keşke.
üzmüştür.
yahu bu kadar gidecek ne vardı abi ya.
kimse gitmesin aga şuradan eğlenin saygıyla durun ya.
selam olsun.
ama helallik alsaydık keşke.
üzmüştür.
yahu bu kadar gidecek ne vardı abi ya.
kimse gitmesin aga şuradan eğlenin saygıyla durun ya.
Simdi koyun suratlilar surekli adet olanlar kadinlara saldirmaktan baska bir numarasi olmayan abazalar fink atsin. Mutlumusunuz agalar?
Fatih mortakalın işleridir. izlemeyin.
Böyle adamları üzüyorsunuz ya alayınızın amk.
Böyle bilgili kültürlü yaşını almış yazarları silipte meydanı trollere bırakanlara selam olsun hepinizin AMK.
kendini sildirmesiyle üzmüş yazar. bari entryleri kalsaydı. okur okur gülerdik.
tası tarağı toplayıp gittiğine göre kızmış bir şeylere. kötü oldu.
tası tarağı toplayıp gittiğine göre kızmış bir şeylere. kötü oldu.
nesildaşım, sağlam yazar, kadim yazardır.
ama gitmiş demek.
ölmek gibi olmuş, bir parça yalnız hissediyor insan vesselam.
ani oldu!
ama gitmiş demek.
ölmek gibi olmuş, bir parça yalnız hissediyor insan vesselam.
ani oldu!
Yazık olmuş. Ulu sözlük ' ün ihmalkarlığı diye düşündüm gidiş nedenini. Hunharca başlık üreten ve sürekli sözlüğü canlı tutan bir yazardı.
Buralar yine " dutluk " olacak desenize.
Buralar yine " dutluk " olacak desenize.
ciddi ciddi silinmiş yazar. noluyoruz aq. yakında kukla'yla titanik filmindeki batan gemi'de giderse hiç şaşırmam.
bari siz gitmeyin yahu.
bari siz gitmeyin yahu.
yanlis hatirlamiyorsam 40 bin kusur entry'si vardi bu arkadasin.
sen o kadar entry kas sonra hesap ile birlikte hepsini sildir.
aq issizi ya haha.
sen o kadar entry kas sonra hesap ile birlikte hepsini sildir.
aq issizi ya haha.
Nasil yaa!?!?!
Ben bu adamin bildigin faniydim. "Morganize islere baslik onerileri" diye baslik actim sayfa sayfa doldurduk.
Niye oldu ki boyle bi sey. Cok üzüldüm lan. Kimse yazmiyor ki artik yazan iki uc kisi de giderse. July orda misin?
Ben bu adamin bildigin faniydim. "Morganize islere baslik onerileri" diye baslik actim sayfa sayfa doldurduk.
Niye oldu ki boyle bi sey. Cok üzüldüm lan. Kimse yazmiyor ki artik yazan iki uc kisi de giderse. July orda misin?
"ne silik mi olmuş yazarı?"
Yazdıklarını beğendiğim, silik olmasına fena derecede şaşırdığım yazar.
Dön geri, geri dön geri..
Yazdıklarını beğendiğim, silik olmasına fena derecede şaşırdığım yazar.
Dön geri, geri dön geri..
silinmesi hayret uyandıran bir (eski) yazar. nick altının niye uçurulduğu ise apayrı bir garabet ve merak konusu.
Birinin hesabı silinince başlığı da siliniyor galiba. Yeni bir uygulama mı?
bildiğim kadarıyla nick altı yazarın talebi üzerine silinebiliyor.
yazılarda ise, hukuken tartışmalı olsa da, sözlük'ün de sahipliği söz konusu. üye olunurken bu husus belirtiliyor diye biliyorum. yani zall onun peşine düşmüyor ama, dilerse yazıları saklayabilir ve yayında tutabilir. ama emin değilim dediğim gibi.
morganize isler, sözlüğü sözlük yapan belki 15-20 yazardan biriydi. hakaret etmeden trolleyen, eğlenceli ve en önemlisi çok beyefendi bir adamdı. hep july4 olduğunu düşündüm ama bi kere bile ne morganizeye ne julaya sormadım. gitmeyeydi iyiydi.
yazılarda ise, hukuken tartışmalı olsa da, sözlük'ün de sahipliği söz konusu. üye olunurken bu husus belirtiliyor diye biliyorum. yani zall onun peşine düşmüyor ama, dilerse yazıları saklayabilir ve yayında tutabilir. ama emin değilim dediğim gibi.
morganize isler, sözlüğü sözlük yapan belki 15-20 yazardan biriydi. hakaret etmeden trolleyen, eğlenceli ve en önemlisi çok beyefendi bir adamdı. hep july4 olduğunu düşündüm ama bi kere bile ne morganizeye ne julaya sormadım. gitmeyeydi iyiydi.
Moderatörlerin paralı çalışanı olduğu için kıyak geçmişlerdir.
Su basligi her gordugumde kufur ediyorum.
Lanet olsun bu hayat lanet olsun bu sevgi yazarı. Niye silindi acaba? Moderasyon hesap vermeli. Evet.
olmayan vedadır.
kendisi pılısını pırtısını toplayıp gitmiştir.
dileriz yüzü hep güler.
kendisi pılısını pırtısını toplayıp gitmiştir.
dileriz yüzü hep güler.
Veda etmeden gitmiştir. Evet.
2 gun olmadi cok ozledik baskanidir.
dönmesi temenisiyle.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar