bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- kadir inanır14
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- velvet28
- israil5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- kemalist dünya19
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- yazarların iyi olduğu konular9
- arapça okuyabilen yazarlar3
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- aile evinde yaşamak13
- üniversitelerin gereksiz olması12
- salak erkek neden bu kadar çok8
- bir şeyler söyle3
- sedat pekmez21
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- futbol21
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- anın görüntüsü17
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- seri gizli artı oy veren melek7
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- birsin allahım2
- özlü sözler5
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- galatasaray lobisi11
- 26 haziran 20266
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- erleg han ile revani yemek3
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- ktç abinin çaylak olması5
- ingiliz aksanı6
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
Mobil moba oyunudur. 5v5 normal ve dereceli sistemi vardır. Karakterleri lol ve dotadan (ç)alıntıdır. Haritası lol haritasının %85 benzeridir.
https://play.google.com/s...ils?id=com.mobile.legends
googleplayde şu an en çok indirilenler arasında 19. sırada. Daha çok yeni ve gün geçtikçe gelişen bir oyun. Eğer çabuk sinirlenen biri iseniz lag sorunu yüzünden telefonu duvara fırlatabilirsiniz.
https://play.google.com/s...ils?id=com.mobile.legends
googleplayde şu an en çok indirilenler arasında 19. sırada. Daha çok yeni ve gün geçtikçe gelişen bir oyun. Eğer çabuk sinirlenen biri iseniz lag sorunu yüzünden telefonu duvara fırlatabilirsiniz.
valla fm 2017 var telde zmaan kalmaz buna.
ilginç bir oyun.
Moba oyunlarının ilk mobil versiyon oyun tarzıdır. Android ve IOS işletim sistemli cihazlara indirilerek 5 versus 5 şeklinde, belirli roldeki kahramanlarla oynanan oyundur.
görsel
Merhaba arkadaşlar yaklaşık 6 yıldır moba oyunlarını severek oynamakdayım. Bu oyunları sevmemin asıl nedeni ise kişisel beceriye ve takım oyununa dayanmaktadır. Mobayıl lecınd isteklerimi yerine getirdiği için oldukça sevmekdeyim. Ayrıca bir cep telefonu oyunu olduğu için heryerde rahatça oynayabilirsiniz.
Merhaba arkadaşlar yaklaşık 6 yıldır moba oyunlarını severek oynamakdayım. Bu oyunları sevmemin asıl nedeni ise kişisel beceriye ve takım oyununa dayanmaktadır. Mobayıl lecınd isteklerimi yerine getirdiği için oldukça sevmekdeyim. Ayrıca bir cep telefonu oyunu olduğu için heryerde rahatça oynayabilirsiniz.
lol falan bilmem, hiç oynamadım da ama bu oyun hoşuma gitti. bir de şu türk ergenler olmasa daha iyi olacak ama bu tüm online oyunların ortak problemi zaten.
ezik oyun. bu oynu seven maksimum 13 yaşında felandır.
YouTubeda ki o berbat reklamı yüzünden bıktım nefret ediyorum şu oyundan ulan sesine soktuğum bir adam her dakika karşıma çıkıyor.
ilk başladığımda bir lol değil aq bu ne bok gibi dedim ama sonra çılgınlar gibi oynadığım bir de şu amk ergenleri olmasa daha iyi olacak.
Strike of kings e tercih edilecek bir oyun değildir. Reklamında hitab ettiği oyuncu kitlesini belirtmiştir bu sebeple ergenlerden kurtulacağını sanmıyorum.
En çok indirilenler listesinde zirveyi kovalayan 5v5 moba oyunu. Oyunun tek eksiği denge olmaması. istediğin kadar iyi oyna 1 ergen gelip oyunu sikebiliyor. Uludağ sözlük oyundan anlayanlar derneği ile bu sorunu çözebiliriz belki.
son zamanlarda çok alakasız mecralarda bile reklamlarına rastladığım oyun.
Bir dota ve lol ustası olarak oynamam gereken ama sırf sağda solda çıkan ve tahmin ettiğime göre orospu çocuklarının oynatıldığı ve seslendirdiği reklamları yüzünden oynamadığım oyun. Ulan o reklamlar ne nasıl bir beyinsiz kitleyi çağırıyorsunuz oyuna?
Bir tane de strateji oyunu var ejderli bilmemneli ama reklamlarında cossack3ten görüntüler var.
Şunu diyorum kendi kendime: ulan bu reklamlar böyle 10 IQ düzeyinde insanlara hitap ediyorsa oyuncu kitlesi de ekseriyetle bu ayardadır. Neden bunca şuursuzun küfürbazın olduğu bir ortama bilinçli şekilde giriş yapayım?
Bir tane de strateji oyunu var ejderli bilmemneli ama reklamlarında cossack3ten görüntüler var.
Şunu diyorum kendi kendime: ulan bu reklamlar böyle 10 IQ düzeyinde insanlara hitap ediyorsa oyuncu kitlesi de ekseriyetle bu ayardadır. Neden bunca şuursuzun küfürbazın olduğu bir ortama bilinçli şekilde giriş yapayım?
Anasını siktiğim oyunu epik olacakken mallar yüzünden düştüm yine.
epikten şanlıya geçememdeki afk kalan arkadaşlara iyi niyetlerimi iletiyorum.
estes diye bir karakter varmış. efsaneymiş. oynuyorum ve akıyorum.
alucard ve araba(jhonson) kullandığım karakterler. Başka bir karaktere hiç ihtiyaç duymadım edit: epik 1
Eudora gibi efsane bir karaktere sahip oyun şimşeğini yendiğimin karısı ..
Epik 1 nasıl oldunuz AMK aylardır gece gündüz oynuyorum daha yeni epik 4 olabildim. Estes halkasına gurban olduğumun.
oyun çok mu kolay yoksa bana mı öyle denk geldiğini anlamadığım oyundur.
şu ana kadar 6 7 oyun oynadım hepsinde tanrı gibi olunca sarmadı. ben adamlara nerdeyse tek atıyorum adamlar bana azıcık vuruyor anlamadım.
şu ana kadar 6 7 oyun oynadım hepsinde tanrı gibi olunca sarmadı. ben adamlara nerdeyse tek atıyorum adamlar bana azıcık vuruyor anlamadım.
Şu sıralar lolitaya sardığım oyun.
Böyle bir karakter yok baba efsane yapmışlar.
Böyle bir karakter yok baba efsane yapmışlar.
son 48 saatte 11 saat oynamışım bu nasıl bir işsizliktir anlamadım.
Tek girmenin intihar olduğu oyun. Epik seviyesinde oynamak isteyen arkadaş varsa mesaj atabilir.
Ergenden gecilmese de tekrar sardigim oyun.
Orospu çocuğu dolu olan oyun.
nerede mal takım var bende adam efsane ama feedliyo mantığını siktiğim.
Arkadaşlarla girince ve sesli oynayınca bir o kadar eğlenjeli.
nerede mal takım var bende adam efsane ama feedliyo mantığını siktiğim.
Arkadaşlarla girince ve sesli oynayınca bir o kadar eğlenjeli.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar