bugün
- velvet14
- düşün ki o bunu okuyor15
- aşk her şeyi affeder mi4
- hızlı para kazanmanın yolları3
- kılıçdaroğlu cemaati4
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek5
- gün gelecek dün olacak5
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da2
- iskoçya brezilya maçı saat 1 de trt 1 de2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- sarıklı yahudi3
- sözlüğün siyaset meydanı olması3
- savcı vuran pezevenge devrimci demek2
- gülüm diyen kız10
- fakirin sevmesi hak mıdır5
- yılmaz güney hayranı solcu feminist2
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- sözlük kızlarının vücutları15
- erken uyumak2
- yılmaz güney12
- 25 haziran 20262
- iveco daily2
- kuzenin içine boşalmak14
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- egay sucukcu7
- falıma bakmak isteyen var mı24
- black mirror3
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak9
- anın görüntüsü18
- mutsuz olalım3
- adana2
- berhan şimşek'in chp seçmenine sövmesi2
- golden brown2
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı3
- otopsiraporlari6
- geceye bir ayet bırak3
- klarnet calan sarapci koala battı mutlu musunuz3
- kemal kılıçdaroğlu18
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
- online listesi2
- uludağ sözlük ailesi ısparta turu6
- dolandırılan insanların genel özellikleri8
- namaz takkesi5
- alstom citadis2
- ameliyat olmak6
- ilginç şeyler2
- hapşırırken aynı anda osurmak9
28 ekimde yayınlanmaya başlayacak 4. sezonuyla izleyebileceğimiz dizi.
şimdi nathanı yolladınız tamam, rudye alışmıştık ama ne kelly var ne simon nede alisha bu fragmanda!
umarım şaka yapıyorlardır, her sezon adam mı değiştirilir yahu.
kızdım, üzüldüm. nathanı istiyorum, gülmek istiyorum.
4. sezon fragmanı da şöyle birşey.
https://www.youtube.com/watch?v=Ivv4-phoGNw
şimdi nathanı yolladınız tamam, rudye alışmıştık ama ne kelly var ne simon nede alisha bu fragmanda!
umarım şaka yapıyorlardır, her sezon adam mı değiştirilir yahu.
kızdım, üzüldüm. nathanı istiyorum, gülmek istiyorum.
4. sezon fragmanı da şöyle birşey.
https://www.youtube.com/watch?v=Ivv4-phoGNw
yeni sezon ilk bölümüyle sarmıştır. fena değildir. ama ingiltere'nin akasya durağı'dır.
yeni başladığım sıra dışı dizidir. nathan karakteri tam bir piçtir.
insanların leblebi gibi öldüğü dizidir. arkalarından ağlayan da olmuyo. yazık la.
ilk iki sezonu efsaneyken, 4. sezonda batmış dizidir.
nathan gitti zaten dizinin tadı bozuldu derken kelly, simon ve alisha toparladı, rudy de fena değildi, komik karakterlerdi nathan kadar olmasada. curtis en son kendini becerdiği için ona diyecek lafım yok.. ne desem boş ahahhaha. zaten itici bir tip. neyse, şöyleki 4. sezon birinci bölümünü izlemiş, diziyi 2009dan beri takip eden ağır bir misfits fanı olarak bu sezonun izlenmeyeceği taraftarıyım. yeni gelen iki karakter gerçekten kendilerini izlettirmiyorlar, bu dizide zaten acayip yakışıklı çocuklar, fıstık gibi kızlar hiç olmadı, her zaman mizahıyla izletti kendini. ama bu sezon olmamış yani, ikinci bölüm izlenmez bile, giden vakte yazık. üzdün bizi misfits, olmadı bu.
nathan gitti zaten dizinin tadı bozuldu derken kelly, simon ve alisha toparladı, rudy de fena değildi, komik karakterlerdi nathan kadar olmasada. curtis en son kendini becerdiği için ona diyecek lafım yok.. ne desem boş ahahhaha. zaten itici bir tip. neyse, şöyleki 4. sezon birinci bölümünü izlemiş, diziyi 2009dan beri takip eden ağır bir misfits fanı olarak bu sezonun izlenmeyeceği taraftarıyım. yeni gelen iki karakter gerçekten kendilerini izlettirmiyorlar, bu dizide zaten acayip yakışıklı çocuklar, fıstık gibi kızlar hiç olmadı, her zaman mizahıyla izletti kendini. ama bu sezon olmamış yani, ikinci bölüm izlenmez bile, giden vakte yazık. üzdün bizi misfits, olmadı bu.
ingiltere yapımı bilim kurgu, komedi türünde televizyon dizisidir. eğlendirir, kafa dağıtır. aynı zamanda amerikalı rock müzik grubunun ismidir.
ilk (2) sezonda uçmuş, son iki sezonda sıçmış dizi.
zaten dizide alisha dışında ne kadar güzel kız varsa hepsini öldürdüler bir şekilde. son sezonda o da gitmiş gerçi. ama bana en çok koyan nathan'ın ayrılması oldu. (ha bi de bu spoiler oluyor galiba. neyse.)
nasıl kavak yellerinden dağhan külegeç ayrıldı, dizide komik eleman kalmadı ve dizi boka sardı bu da aynen öyle işte.
zaten dizide alisha dışında ne kadar güzel kız varsa hepsini öldürdüler bir şekilde. son sezonda o da gitmiş gerçi. ama bana en çok koyan nathan'ın ayrılması oldu. (ha bi de bu spoiler oluyor galiba. neyse.)
nasıl kavak yellerinden dağhan külegeç ayrıldı, dizide komik eleman kalmadı ve dizi boka sardı bu da aynen öyle işte.
manyağı olduğum dizi. idolüm dediğim nathan'ı üçüncü sezonda görememek beni bi hayli üzmüştü. ayrıca kelly'nin o yarmagüllükle o erkekleri nasıl götürdüğünü hala anlamış değilim. gerçi kızın iç güzelliği var. arkadaşlar önemli olan iç güzellik diye bir şey sanırım gerçekten var ya. neyse ben bi çay koyayım o halde.
dizide kelly karakterinin aksanı için bile izlenebilir. Sadece izleyenlere değil dizi içerisinde bile kızın aksanıyla dalga geçiyorlar
örneğin :
wot tha fook is broonch?
https://www.youtube.com/watch?v=lItCFahmJTE
örneğin :
wot tha fook is broonch?
https://www.youtube.com/watch?v=lItCFahmJTE
fuck you!!! derken, yani genelde küfrederken, konuşurken bile kelly'nin ağız hareketleri, mimikleri ve aksanı izleyiciyi güldürmek ve diziye bağımlı olmak için yeterli sebeplerdir. Bir de nathan gitmeseydi süper olurdu.
Ne dedim: Ayni zamanda my mad fat diary, skins gibi dizilerin de networku olan e4 yapimi ingiliz dizisi.
Ne demek istedim: super komikli fantastik dizi.
Ne demek istedim: super komikli fantastik dizi.
ilk iki sezonu harika, son iki sezonunda ise kendini tüketmiş dizidir.
Kim ne derse desin gelmiş geçmiş en başarılı, en komik, en gerici dizisidir. ingiliz dizilerini zaten hep sevmişimdir ama bu Misfits tamamen ayrı.
Bütün sezonları bitirdim ve hala canım sıkılınca açıp izlerim. 1.sezon en iyisidir kesinlikle. 2.sezon da fena değildir ama sonradan biraz da olsa bozuyor. 3.sezonda Nathan gidiyor yerine Rudy diye Nathan'a benzetilmeye çalışılmış bir eleman geliyor. Hani orjinal karakterler en iyileriydi onlar gidince bozdu demek istemiyorum herkes gibi ama öyle. Nathan'ın ve Kelly'nin yerini kimse tutamaz. Hele o Kelly yok mu, güzel olmamasına rağmen Alisha'yı oyunculuğu sayesinde devirip geçiyor. O değil de, Nathan'ı nasıl özledim!
Not: bu yazı Robert Sheehan'a aşık biri tarafından yazılmıştır ve kendisi "ben Robert'a benziyorum" diyenleri beklemektedir.
Bütün sezonları bitirdim ve hala canım sıkılınca açıp izlerim. 1.sezon en iyisidir kesinlikle. 2.sezon da fena değildir ama sonradan biraz da olsa bozuyor. 3.sezonda Nathan gidiyor yerine Rudy diye Nathan'a benzetilmeye çalışılmış bir eleman geliyor. Hani orjinal karakterler en iyileriydi onlar gidince bozdu demek istemiyorum herkes gibi ama öyle. Nathan'ın ve Kelly'nin yerini kimse tutamaz. Hele o Kelly yok mu, güzel olmamasına rağmen Alisha'yı oyunculuğu sayesinde devirip geçiyor. O değil de, Nathan'ı nasıl özledim!
Not: bu yazı Robert Sheehan'a aşık biri tarafından yazılmıştır ve kendisi "ben Robert'a benziyorum" diyenleri beklemektedir.
karakterlerinden özel yeteneği(laneti) çoklu kişilik bozukluğu gibi bi şey olan rudy'nin nathan çakması olduğuna kesinlikle inanmadığım dizi. *
ingiliz yapımı fantastik komedi dizisi. oldukça müstehcen. aileyle izlenmemeli. yeni başladım 5. sezondayım. böyle de yormayan bir dizi.
--buradan sonrası ağır spoiler--
ilk iki sezon hakikaten efsaneydi. nathan ve kelly dünyanın en sevimli ikilisiydi zannımca.
ikinci sezondan sonra oyuncuların yavaş yavaş değişmeye başlamasıyla biz de bir alışma sürecine girdik izleyiciler olarak. olmaz falan derken bir baktım ki baya baya oluyormuş. hatta seth gibi yakışıklı adamın kelly ile ne işi var falan dedim. ( kelly bacım yanlış anlama fiziki bir değerlendirme sonucu yapılmış bir isyandı bu. yoksa insanlığına lafım yok) sonra ona da alıştım.
bu aradaki olaylar polisiye film gibiydi. heyecan doruktaydı 3. ve 4. sezonda. dizide bir ciddileşme oldu nathan'ın da gitmesiyle. tam alıştım seth le kelly çıktı. oğlum mal mısınız dedim. sonra yaratığa benzeyen rudy' i sevmeye başladım.
5. sezon dizinin en eğlenceli en hareketli en olmuş sezonuydu zannımca. öyle çok keyif aldım ki diziden. hele ölmeme rekoru kıran gözetim memuru beni benden aldı. son sezonun en iyi karakteriydi bence. abby' i hatta alex' i bile sevdim bu sezonda ama finn ne yaparsan yap gözüme giremezsin oğlum.
final biraz aceleye getirilmişti. iyiydi güzeldi de tam bitmedi sanki. daha çok sezon finali gibi miydi ne.
--spoiler bitti--
güzel diziydi izleyelim izlettirelim efendim.
düzeltme: dizinin bitmesi üzerine son sezon değerlendirmesi eklenmistir.
--buradan sonrası ağır spoiler--
ilk iki sezon hakikaten efsaneydi. nathan ve kelly dünyanın en sevimli ikilisiydi zannımca.
ikinci sezondan sonra oyuncuların yavaş yavaş değişmeye başlamasıyla biz de bir alışma sürecine girdik izleyiciler olarak. olmaz falan derken bir baktım ki baya baya oluyormuş. hatta seth gibi yakışıklı adamın kelly ile ne işi var falan dedim. ( kelly bacım yanlış anlama fiziki bir değerlendirme sonucu yapılmış bir isyandı bu. yoksa insanlığına lafım yok) sonra ona da alıştım.
bu aradaki olaylar polisiye film gibiydi. heyecan doruktaydı 3. ve 4. sezonda. dizide bir ciddileşme oldu nathan'ın da gitmesiyle. tam alıştım seth le kelly çıktı. oğlum mal mısınız dedim. sonra yaratığa benzeyen rudy' i sevmeye başladım.
5. sezon dizinin en eğlenceli en hareketli en olmuş sezonuydu zannımca. öyle çok keyif aldım ki diziden. hele ölmeme rekoru kıran gözetim memuru beni benden aldı. son sezonun en iyi karakteriydi bence. abby' i hatta alex' i bile sevdim bu sezonda ama finn ne yaparsan yap gözüme giremezsin oğlum.
final biraz aceleye getirilmişti. iyiydi güzeldi de tam bitmedi sanki. daha çok sezon finali gibi miydi ne.
--spoiler bitti--
güzel diziydi izleyelim izlettirelim efendim.
düzeltme: dizinin bitmesi üzerine son sezon değerlendirmesi eklenmistir.
Nathan Young diziden ayrıldıktan sonra hiç sarmamıştır. hoş değil yani sen al en komik karakteri ne anlamı kaldı ki bu dizinin şimdi. çok pis atar yaparım.
(bkz: sen kime atar yapıyosun)
(bkz: sen kime atar yapıyosun)
Süper güçlerini, insani handikaplarıyla kullanan gençlerin hikayesidir.
Küçüklüğümden beri ben de süper gücüm olsun isterdim. Dünyayı kurtarmak için falan değil, tıpkı bu çocuklar gibi takılmak, eğlenmek için. (En azından şimdilik, 3. sezon 2. bölümdeyim) Sonra belki hayattan ders alır, süper güçlerimi insanlığın refahı için kullanabilirdim. Neyse ne, dizinin çekici yanları, samimiyet, ingiliz aksanı, esmer kız ve enteresan süper güçleri olan kahramanlar.
Çerez olarak izleyin, her halda Türk dizilerine koyar.
Küçüklüğümden beri ben de süper gücüm olsun isterdim. Dünyayı kurtarmak için falan değil, tıpkı bu çocuklar gibi takılmak, eğlenmek için. (En azından şimdilik, 3. sezon 2. bölümdeyim) Sonra belki hayattan ders alır, süper güçlerimi insanlığın refahı için kullanabilirdim. Neyse ne, dizinin çekici yanları, samimiyet, ingiliz aksanı, esmer kız ve enteresan süper güçleri olan kahramanlar.
Çerez olarak izleyin, her halda Türk dizilerine koyar.
Kim ne derse desin, 2000 e kadar yani michale graves' ten sonraya kadar gayet iyi tutunmuş, en çok bilinen şarkıları bu dönemde olmuştur. Glenn bey amcamız mükemmel olabilir ama misfits' i bırakıp gittiğinde * tekrar toplanıp müziğe devam etmişlerdir. hayatıma (bkz: saturday night) (bkz: dust to dust) (bkz: descending angel) (bkz: hybrid moment) gibi şarkıları sokmuş hergelelerdir bunlar.
ilk iki sezonu efsane olan ingiliz dizisi.
son sezonu hariç gayet güzel dizidir. son sezonu da kötü değil, eh iştelik bir sezon.
müdürlerden de favorim tabi ki 3.olan. adı shaun. nazi subaylığı da yakışmıştı herife.
http://incoherent.net/wp-...11/MisfitsShaunAlisha.jpg
müdürlerden de favorim tabi ki 3.olan. adı shaun. nazi subaylığı da yakışmıştı herife.
http://incoherent.net/wp-...11/MisfitsShaunAlisha.jpg
daha demin ilk bölümünü izleyip beğenmediğim dizi tarak kürek anlamsız vakit kaybı.
orjinal kadro toplanmış diyorlar lan aha afişin yalancısıyım
https://scontent-fra3-1.x...83c0dd228&oe=57A14447
https://scontent-fra3-1.x...83c0dd228&oe=57A14447
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar