misfits

son sezonu hariç gayet güzel dizidir. son sezonu da kötü değil, eh iştelik bir sezon.

müdürlerden de favorim tabi ki 3.olan. adı shaun. nazi subaylığı da yakışmıştı herife.

http://incoherent.net/wp-...11/MisfitsShaunAlisha.jpg
© copyright 2005 - 2026