bugün
- kadınlar neden aldatır16
- devşirmelik makamı13
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz5
- biz arap değiliz biz türk üz6
- lionel messi8
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı5
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- askerlik9
- kıskançlık5
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı3
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- ismail kartal16
- sürekli esnemek6
- kadında güzellik aramayan erkek5
- allah bu yahudilerin belası versin2
- insan ne yaparsa kendisi icin yapar2
- tuncay güney2
- içinizdeki trafik canavarını durdurun2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- kimyon3
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı2
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- yazın yapılabilecek işler2
- the god himself3
- nady bondar2
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- erectovanga2
- gözde celep2
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
- donald trump5
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- sözlükteki zengin yazarlar4
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- işsizlere tavsiyeler2
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak4
- kazıklı maria3
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım6
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- işsizken canın sıkılmaması yapılması gerekenler2
- şansın yaver gitmesi2
- 17 haziran 2026 avrupa parlamentosu'nun raporu5
- kumardan para kazanmak2
- akrep kadını başak erkeği uyumu3
- cristiano ronaldo4
--spoiler--
3. sezonunda Nathan'ı içten içe aradığım, özlediğim dizidir. "new guy" biraz sırıtmış, zoraki olmuştur. nathan artık yok diye, nathan gibi bir karakter yaratmak zorunda hissetmişler belli ki. ama biraz çakma olmuş. fake durmuş. yine de eskisi kadar güzel, merak uyandırıcılığından bir şey kaybetmemiş. kelly'nin yeni özelliği sayesinde gülmekten yerlere yatırmış, simon'ın yiyeceği haltları aşırı derecede merak ettirmiş, her pazartesi'yi özlemle bekleten dizi olmuştur.
--spoiler--
3. sezonunda Nathan'ı içten içe aradığım, özlediğim dizidir. "new guy" biraz sırıtmış, zoraki olmuştur. nathan artık yok diye, nathan gibi bir karakter yaratmak zorunda hissetmişler belli ki. ama biraz çakma olmuş. fake durmuş. yine de eskisi kadar güzel, merak uyandırıcılığından bir şey kaybetmemiş. kelly'nin yeni özelliği sayesinde gülmekten yerlere yatırmış, simon'ın yiyeceği haltları aşırı derecede merak ettirmiş, her pazartesi'yi özlemle bekleten dizi olmuştur.
--spoiler--
sıradan hatta, toplumun alt kesminden insanlara süper güç verilince olanları gözler önüne seren dizidir. başrol oyuncuları, terbiyeli insanlar değildirler, hayatları sıkıntılıdır, işsiz güçsüz gençlerdirler(?)
not: "lerdirler" ekinden sonra yazma hevesim kaçtı.
not: "lerdirler" ekinden sonra yazma hevesim kaçtı.
daha ilk bölümün ikinci dakikasında "senin gırtlağını kesip boğazına sıçarım " repliğiyle izlemeye başlayarak doğru bir karar vermiş olduğumu bana kanıtlayan dizi.
ölümsüzlüğünü 2000 pounda satan nathanın geri gelmesini istediğim dizi.
yeni başladığım iki gün içinde 2. sezonunu bitirdiğim dizi. bir yabancı dizide bu kadar güldüğümü çok az hatırlıyorum ama komedi dizisi de değil yani. öyle güzel bi dizidir.
4. sezonu izlememeyi düşünüyorum. yok, sarmıyor.
dizinin başından beri yanlışlıkla 4. gözetim memurlarınıda öldürdükleri dizidir.
3 sezonu için bir inceleme
http://www.kalemsuare.com/2012/01/misfits.html
http://www.kalemsuare.com/2012/01/misfits.html
3.sezonun da nathan'ın eksikliğine rağmen oldukça keyifli geçtiği dizidir. sonunda da dumura uğratmıştır fazlasıyla. 4. sezonun çekilecek olması sevindirirken diziden ayrılıcak 2 isimle kedere boğmuş dizidir ayrıca.
eğlenceli ve izlenebilitesi olan bir ingiliz dizisidir. şuana kadar toplamda 3 sezon çekilmiştir. karakterler iyi seçilmiş senaryo ise değişik ve güzeldir.dizinin müzikleride keyiflidir.
3. sezonda robert sheehan ın diziden ayrılması ile kabak tadı veren dizi. o iki sezon 2 ne güzeldi oysaki... bir umut döner diye izliyoruz efenim.
47 dakikalık ingiliz komedi dizisi.
bu diziyle birlikte ingilizlerin mizahını anlamış durumdayım. tek kelimeyle, harika. karakterler başlı başına müthiş ve çok eğlenceli. "i fook ya" diyen kelly'e uyuz olmuyor değilim, fakat ortada nathan young gibi bir gerçek var. toplumla uyumsuz beş gencin bir fırtına sonrası süper güçler kazanmasıyla yaşanan olayları konu alıyor dizi. bu kadar basit bir ifadeye takılmayın, haddinden fazla komik. izlemezseniz çok şey kaçırırsınız.
--spoiler--
save me barry!
--spoiler--
bu diziyle birlikte ingilizlerin mizahını anlamış durumdayım. tek kelimeyle, harika. karakterler başlı başına müthiş ve çok eğlenceli. "i fook ya" diyen kelly'e uyuz olmuyor değilim, fakat ortada nathan young gibi bir gerçek var. toplumla uyumsuz beş gencin bir fırtına sonrası süper güçler kazanmasıyla yaşanan olayları konu alıyor dizi. bu kadar basit bir ifadeye takılmayın, haddinden fazla komik. izlemezseniz çok şey kaçırırsınız.
--spoiler--
save me barry!
--spoiler--
3 sezonluk fantastik tarzda bitirdiğim ingiliz dizisidir. 4.sezon çıkmama ihtimali yüksektir. Fantastik dizileri seven herkesin beğenebileceğini düşünüyorum. Supernatural veya Heroes tarzında yalnız buradaki karakterlerimizin dünyayı kurtarma gibi bir gayeleri yoktur. Sadece kendi hayatlarını kurtarmaya çalışmaktadırlar. Bolca küfürün de geçtiği eğlenceli ve merak edilen 45 dakikalık bölümlerden oluşan izlenesi dizidir.
imdb de hakkettiği puanıda almıştır.http://www.imdb.com/title/tt1548850/
imdb de hakkettiği puanıda almıştır.http://www.imdb.com/title/tt1548850/
değişik bir ingiliz yapımı. izlenilebilir. lakin, büyük beklentilere girerekten izlenmeye başlanmamalı. keza 3 bölüm sonunda 'bu ne lan mınıskm' diyerekten kapatmanız kaçınılmazdır.
--spoiler--
nathan young'ın ayrılmasıyla eski komikliğini ve güzelliğini büyük ölçüde kaybeden dizi. umarım 4. sezonda geri dönüş yapar. çünkü tamamen diziden silinmiş gibi gelmedi bana. umudum var. neredeyse bütün ana karaterler 4. sezonda yer almayacak, ama eskilerden bir tek o olsun ilerleyen bölümlerde yeter.
--spoiler--
--spoiler--
edit: vazgeçtim lan, diğerleri de dönsün.
--spoiler--
nathan young'ın ayrılmasıyla eski komikliğini ve güzelliğini büyük ölçüde kaybeden dizi. umarım 4. sezonda geri dönüş yapar. çünkü tamamen diziden silinmiş gibi gelmedi bana. umudum var. neredeyse bütün ana karaterler 4. sezonda yer almayacak, ama eskilerden bir tek o olsun ilerleyen bölümlerde yeter.
--spoiler--
--spoiler--
edit: vazgeçtim lan, diğerleri de dönsün.
--spoiler--
iyice sarpa saran, ilk sezondan sadece bir karakterin kaldığı ve izlenilesi özelliğini iyice yitiren dizidir.
nasıl bilinir olduğunu anlamadığım, mantıksızlığın dibini boylamış fantastiğimsi dizi.
hani tamam yaptıkları tür zaten gerçek dışı şeylerin olduğu bir tür ama olaylar mantık çerçevesinde ilerleseydi bari biraz.
hani tamam yaptıkları tür zaten gerçek dışı şeylerin olduğu bir tür ama olaylar mantık çerçevesinde ilerleseydi bari biraz.
bunun ikinci sezon ikinci bolumunde bulunan bar sahnesinde figuran olarak arka planda takildik ama, sagolsunlar montajda ana konu disina blur attiklarindan oturu gote gelmisiz, emaremiz okunmamakta.
2009 yapımı ingiliz dizisi.
her ne kadar fantastic four'umsu bir havası olsa da, abartılardan uzak olması diziyi çekilir kılmaktadır.
kelly'nin aksanı ve konuşma tarzı ilgi çeker.
her ne kadar fantastic four'umsu bir havası olsa da, abartılardan uzak olması diziyi çekilir kılmaktadır.
kelly'nin aksanı ve konuşma tarzı ilgi çeker.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar