bugün
- dünya7
- 2026 dünya kupası22
- futbol15
- japonya4
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- düşün ki o bunu okuyor17
- guyana4
- moğolistan2
- bosna hersek3
- çekya3
- avustralya2
- cezayir2
- velvet13
- ona bir şey söyle10
- bir insana inanmak2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı6
- arnavutluk2
- sözlük kızlarının vücutları15
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- falıma bakmak isteyen var mı24
- kolu kıllı kız3
- gülüm diyen kız10
- hızlı para kazanmanın yolları4
- kuzenin içine boşalmak14
- yılmaz güney12
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- türk moğol kardeştir3
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- belçika2
- aşk her şeyi affeder mi4
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- gün gelecek dün olacak5
- özbekistan3
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- ahududu2
- kılıçdaroğlu cemaati4
- iveco daily3
- nato zirvesi3
- fransa2
- portekiz3
- coğrafya2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- kemal kılıçdaroğlu18
- insanın bilebilen bir varlık olması4
ingiliz yapımı fantastik komedi dizisi. oldukça müstehcen. aileyle izlenmemeli. yeni başladım 5. sezondayım. böyle de yormayan bir dizi.
--buradan sonrası ağır spoiler--
ilk iki sezon hakikaten efsaneydi. nathan ve kelly dünyanın en sevimli ikilisiydi zannımca.
ikinci sezondan sonra oyuncuların yavaş yavaş değişmeye başlamasıyla biz de bir alışma sürecine girdik izleyiciler olarak. olmaz falan derken bir baktım ki baya baya oluyormuş. hatta seth gibi yakışıklı adamın kelly ile ne işi var falan dedim. ( kelly bacım yanlış anlama fiziki bir değerlendirme sonucu yapılmış bir isyandı bu. yoksa insanlığına lafım yok) sonra ona da alıştım.
bu aradaki olaylar polisiye film gibiydi. heyecan doruktaydı 3. ve 4. sezonda. dizide bir ciddileşme oldu nathan'ın da gitmesiyle. tam alıştım seth le kelly çıktı. oğlum mal mısınız dedim. sonra yaratığa benzeyen rudy' i sevmeye başladım.
5. sezon dizinin en eğlenceli en hareketli en olmuş sezonuydu zannımca. öyle çok keyif aldım ki diziden. hele ölmeme rekoru kıran gözetim memuru beni benden aldı. son sezonun en iyi karakteriydi bence. abby' i hatta alex' i bile sevdim bu sezonda ama finn ne yaparsan yap gözüme giremezsin oğlum.
final biraz aceleye getirilmişti. iyiydi güzeldi de tam bitmedi sanki. daha çok sezon finali gibi miydi ne.
--spoiler bitti--
güzel diziydi izleyelim izlettirelim efendim.
düzeltme: dizinin bitmesi üzerine son sezon değerlendirmesi eklenmistir.
--buradan sonrası ağır spoiler--
ilk iki sezon hakikaten efsaneydi. nathan ve kelly dünyanın en sevimli ikilisiydi zannımca.
ikinci sezondan sonra oyuncuların yavaş yavaş değişmeye başlamasıyla biz de bir alışma sürecine girdik izleyiciler olarak. olmaz falan derken bir baktım ki baya baya oluyormuş. hatta seth gibi yakışıklı adamın kelly ile ne işi var falan dedim. ( kelly bacım yanlış anlama fiziki bir değerlendirme sonucu yapılmış bir isyandı bu. yoksa insanlığına lafım yok) sonra ona da alıştım.
bu aradaki olaylar polisiye film gibiydi. heyecan doruktaydı 3. ve 4. sezonda. dizide bir ciddileşme oldu nathan'ın da gitmesiyle. tam alıştım seth le kelly çıktı. oğlum mal mısınız dedim. sonra yaratığa benzeyen rudy' i sevmeye başladım.
5. sezon dizinin en eğlenceli en hareketli en olmuş sezonuydu zannımca. öyle çok keyif aldım ki diziden. hele ölmeme rekoru kıran gözetim memuru beni benden aldı. son sezonun en iyi karakteriydi bence. abby' i hatta alex' i bile sevdim bu sezonda ama finn ne yaparsan yap gözüme giremezsin oğlum.
final biraz aceleye getirilmişti. iyiydi güzeldi de tam bitmedi sanki. daha çok sezon finali gibi miydi ne.
--spoiler bitti--
güzel diziydi izleyelim izlettirelim efendim.
düzeltme: dizinin bitmesi üzerine son sezon değerlendirmesi eklenmistir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar