bugün
- sedat pekmez21
- velvet27
- anıtkabir i yıkıp yerine cami yapmak3
- aile evinde yaşamak12
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- yazarların iyi olduğu konular4
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- kemalist dünya19
- salak erkek neden bu kadar çok3
- true nun çaylak olması2
- ingiliz aksanı6
- galatasaray lobisi11
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar3
- kemalist tokatlamak2
- herzevekil'in biraz şey olması6
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- tavuk iskender3
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- beynin güzelce yıkanması3
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- ebu muhammed el culani3
- dincilerin ingiltere sevdası5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- fight club4
- merhabalar biraderler4
- bir gecede cahil kaldık5
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- maklube4
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- biz dededen chp liyiz deyip kk'ye oy verecek tip3
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- çomar putu3
- uğurcan çakır3
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- birader yazar olmak13
- üniversitelerin gereksiz olması10
- hızlı para kazanmanın yolları14
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- yazarların ilk kedileri3
- aylık 315 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek3
- allah9
- muşlettin amca birader bey2
- ona bir şey söyle9
- manyak bey biraderin silik olması2
- uzay boşluğunda osura osura yolculuk etmek2
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
sadece futbolcu değil bir ruh bu adam, kazanma azmi hırsı mücadelesi saygıdan ötesini hak ediyor.
fena oyuncu değil. seneye kanat sıkıntısı çeker miyiz bilemem ama eğer ihtiyaç olursa alırız kulübe de dursa bile iyi bir alternatif.
büyük bir profesyonel.
takımda kendisiyle nerdeyse yaşıt bir dingil var. biz valbuena da onun gibi yatar mı acaba diye düşündük ama kendisi çok mücadeleci.
darısı hollandalı at kafalının başına.
takımda kendisiyle nerdeyse yaşıt bir dingil var. biz valbuena da onun gibi yatar mı acaba diye düşündük ama kendisi çok mücadeleci.
darısı hollandalı at kafalının başına.
Hani gsde muslera vardır herkes çok sever valbuenada onlardan biri hemde çok yetenekli umarım fbde güzel başarılar elde eder bir gsli olarak en sevdiğim fbli oyuncu.
Beni affet transferine yaşın dolayısıyla karşı çıktım. ve sana layık olamadiklari için o gereksiz oyuncu grubu adına senden özür diliyorum.
küçük boylu koca yürekli adam.
küçük boylu koca yürekli adam.
yakında sıkılır deli gibi koşmaktan.
vardar'ın attığı 2 golde de topu kaptıran futbolcu açık ve net.
sonra yabancı kuralını eleştiriyorlar.
bu adam 32 yaşında ve hala köpek gibi koşuyor, türk oyuncular ise yürümekten aciz.
tabi yattıkları yerden bedava trilyonlar kazanmaya alıştılar.
bu adam 32 yaşında ve hala köpek gibi koşuyor, türk oyuncular ise yürümekten aciz.
tabi yattıkları yerden bedava trilyonlar kazanmaya alıştılar.
bırakın küçük enişteyi.
ben nereye geldim lan demiştir. etrafındakiler o kadar pert ki adam mükemmel olsa da etrafına uyuyor maalesef.
eminim şu aralar nerdeyim lan ben, niye geldim buraya diye düşünüyordur ki saha içinde de bu surat ifadelerinden okunuyor.
tamam yıldız mıldız değil ama. ruh var amk adamda. mücadele var.
ozan da, alper de, hasan ali de, volkan da, rvp side olmayan şey.
ozan da, alper de, hasan ali de, volkan da, rvp side olmayan şey.
Bu adamın dün akşam ki mücadelesini görünce türklüğümden utandım.
Acaba aziz yıldırım da utanmış mıdır?
Acaba aziz yıldırım da utanmış mıdır?
dünki maçta profesyonel oynayabilen, maçı kazanmaya çalışan tek adam kendisiydi desek yanlış olmaz.
iş ahlakı çok fazla, yolu açık olsun.
iş ahlakı çok fazla, yolu açık olsun.
fenere gelerek kariyerini bitirmiş oyuncudur. fenere 5 beden büyüktür. ulan şu takımda oynayan çabalayan 2-3 adamdan biri ama futbol fakiri oyuncularla oynamak zorunda kalıyor. yazık lan adama.
bir galatasaray taraftarı olarak hem çok takdir ettiğim hemde kendisi için üzüldüğüm futbolcu.
yeteneklerinden bahsetmeme gerek var mı bilmiyorum. kısa-uzun-ara paslarını, adam geçmelerini, duran toplarını izlemesi cidden büyük bir keyif.
tüm bunlar bir kenara, kendisinin hiç adını duymamış olsam da top ayağında olsun ya da olmasın, sahadaki duruşundan bu oyuncu kaliteli bir oyuncu derdim.
ama kendisine üzülüyorum dediğim gibi.
hiç öyle milimetrik falan değil gayet metrelik, on metrelik paslarda, pasın hızını ayarlayamayan futbolcularla aynı takımda oynamak zorunda. nitekim şu anda oynanmakta olan gençlerbirliği maçında kendisi bu tip bir pozisyonda çıldırdı.
dakikalar tükeniyor, her top altın değerinde ama sen topu auta ;yani yaklaşık 30 saniyeyi -sadece auta çıkış ve kale atışı ile hesaplarsak- çöpe atıyorsun. topa vurmayı bilmediğin için. profesyonel futbol oynadığın halde o pası verecek kabiliyetin olmadığı için.
kendisine sabır diliyorum.
yeteneklerinden bahsetmeme gerek var mı bilmiyorum. kısa-uzun-ara paslarını, adam geçmelerini, duran toplarını izlemesi cidden büyük bir keyif.
tüm bunlar bir kenara, kendisinin hiç adını duymamış olsam da top ayağında olsun ya da olmasın, sahadaki duruşundan bu oyuncu kaliteli bir oyuncu derdim.
ama kendisine üzülüyorum dediğim gibi.
hiç öyle milimetrik falan değil gayet metrelik, on metrelik paslarda, pasın hızını ayarlayamayan futbolcularla aynı takımda oynamak zorunda. nitekim şu anda oynanmakta olan gençlerbirliği maçında kendisi bu tip bir pozisyonda çıldırdı.
dakikalar tükeniyor, her top altın değerinde ama sen topu auta ;yani yaklaşık 30 saniyeyi -sadece auta çıkış ve kale atışı ile hesaplarsak- çöpe atıyorsun. topa vurmayı bilmediğin için. profesyonel futbol oynadığın halde o pası verecek kabiliyetin olmadığı için.
kendisine sabır diliyorum.
pek insan sarrafı biri değilimdir ama bu adamı istanbul a ayak bastığı an anladım yatmaya gelmediğini. yüzündeki hadi yapalım ifadesi, her taraftar ile ayrı ilgilenmesi onları ciddiye alması.. böyle adamlar istiyorum fener'de.
görsel
görsel
ilk geldiği gün gazetecilerden biri "buraya para kazanıp kariyerinizi sonlandırmaya mı geldiniz?" gibisinden bir şey sormuştu. o da "şaka mı yapıyorsun? ben futbolu kazanmak için oynarım." diye göt etmişti adamı. o an bu adamdan olur dedim. hırsına kutban valbuş'um.
cop. bir cenk tosun etmez.
Bu adamdaki inanç ve ruha, bakın tekniğe demiyorum, inanç ve ruha sahip olsalar diğer oyuncularımız, ki buna kalas oyuncularımız da dahil, çok daha iyi yerlerde olurduk şu an. Helal olsun adama.
bu adam alındığında herkes boyuyla dalga geçerken şunu demiştim.
(bkz: mathieu valbuena/#36900539)
sonuç ortada. fenere en kötü döneminde gelerek büyük bir talihsizlik yaşamış topçu. emeğine yazık.
(bkz: mathieu valbuena/#36900539)
sonuç ortada. fenere en kötü döneminde gelerek büyük bir talihsizlik yaşamış topçu. emeğine yazık.
bu adam işini çok disiplinli yapiyor ve hiçbir zaman eli belinde gezdigini gormedim eger bu adam giderse fener cidden mahvolacak.
Ekmegini yine taştan çikardi. Gecen sene lens vardi bu sene de valbuena sirtliyor bizi.
biraz önce sona eren maçta alanyaspor deplasmanında attığı iki gol ve oynadığı oyun ile kalitesini yine göstermiş oyuncu.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar