bugün
- dünya7
- 2026 dünya kupası22
- futbol15
- japonya4
- düşün ki o bunu okuyor17
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- guyana4
- moğolistan2
- bosna hersek3
- çekya3
- cezayir2
- velvet13
- avustralya2
- ona bir şey söyle10
- bir insana inanmak2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı6
- sözlük kızlarının vücutları15
- arnavutluk2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- falıma bakmak isteyen var mı24
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- gülüm diyen kız10
- kolu kıllı kız3
- hızlı para kazanmanın yolları4
- kuzenin içine boşalmak14
- yılmaz güney12
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- türk moğol kardeştir3
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- aşk her şeyi affeder mi4
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- gün gelecek dün olacak5
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- belçika2
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- kılıçdaroğlu cemaati4
- özbekistan3
- iveco daily3
- ahududu2
- nato zirvesi3
- portekiz3
- fransa2
- coğrafya2
- kemal kılıçdaroğlu18
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- insanın bilebilen bir varlık olması4
mümkün değildir.
(bkz: Kaynak götüm) ne sır gibi saklamaymış ama web sitesinde yayınlamışlar. beyin yerine ne var amk sizin kafanızda.
marsta hayat koşullarının binlerce yıl önce sona erdiği kanıtlanmıştır. marsta olmasa bile başka bir gezegende canlı izine rastlanırsa insanlardan saklanacağı doğru bir saptamadır.
marsta yaşam varsa bizde gidelim o zaman hep aynı yerlerden sıkıldık yani
Deepweb'den detaylıca araştırılabilir konu.
Bi tükürük ebatında su bulmuşlardı bi ara orda; sonra hayat var söylemleri vs... Astronot yanlışlıkla tükürmüş Nasa peşine düşmüş. pehhh
1.
nasa tarafından bilinen olay ama tüm dünyadan saklanıyor nasa marsda hayvan ağaç okyanus ırmak ve hatta insan benzeri canlıları mars gezegeninde görüntüledi ama bazı sebeplerden dolayı kamuoyundan gizliyor .
"""""""""""
gül gül ölmesek bari,
nasa tüm dünyadan saklıyor diyor hem de resmi sitesine gir bak diyor, biz çünkü takvim yaprağından okuyoruz, neyse genç fazla rencide etmeyeceğim, belli ki heves etmişsin, sana sabah akşam üç belgesel izlemek şartıyla digitürk belgesel paketi öneriyorum, hadi bakalım, boyunun ermediği işlere de uzanmamalısın ablası,.
şimdi şunu önce bir oku;
http://spaceplace.nasa.go...-system/life-on-mars.html
gördüğün üzre nasa.gov,
evvela su bulammız lazım, marsta su varsa bile bu buzdur, belki de yoktur, ama uzaktan gözleri kısıp bakınca sanki karalara ve de denizlere benzer şekiller görüyoruz, doğrudur, işte belki zamanında vardı ama şimdi yok, neden çünkü sevgili dünyamız gibi, mıknatıs gibi hareket etmiyor mars, manyetik kutupları öyle değişken ki, 90 derece eğilmişlikleri var yani düşün, gezegen tepe taklak olmuş defaatle, çekül gibi davranıyor, aman canım noolcak otobüs tutmuyor beni zaten diyebilirsin, o kaar neolcak da diyebilirsin, beklerim yani ama olmaz, işte mars bugün bir dünya değilse bu manyetosferinin etkisi büyüktür, ne radyasyonlar gördü, ne taşla dövülüyor bu sebeple bilsen, emin olrada olmak istemezdin,
hem daha bir insan bile gönderemedik ki bu bize bir karış uzakte bir gezegen, yaşam için en uygun olanı olmalı, ama yok, yememiş, gönderemedik, çok uzak,
şimdi desen ki bakteri falan buldular, buz buldular, eyvallah diyeceğiz, şu yazdığına bir bak,
..nasa marsda hayvan ağaç okyanus ırmak ve hatta insan benzeri canlıları mars gezegeninde görüntüledi,,,,,
yok eşşeğin ayağı, oha yani,.. ağır ol genç...
arasak arasak, bulsak bulsak biraz buz kalıntısı buluruz, belki fosile benzeteceğimiz bir iki kaya koparırız o yani,
haaa ama ben anladım sen de şu face on mars tarikatına bulaştın, aman bırak onlara kalsa ayın karanlık yüzünde uzaylı canlılar geziyor,
bu basit bir kaya dostum,
http://static-www.icr.org...e/Face_on_Mars%20wide.jpg
yoksa değil mi.
aaaaaa
http://www.thespacereview.com/archive/1097a.jpg
3km x 3km
http://science.nasa.gov/m..._resources/3draytrace.gif
nasa tarafından bilinen olay ama tüm dünyadan saklanıyor nasa marsda hayvan ağaç okyanus ırmak ve hatta insan benzeri canlıları mars gezegeninde görüntüledi ama bazı sebeplerden dolayı kamuoyundan gizliyor .
"""""""""""
gül gül ölmesek bari,
nasa tüm dünyadan saklıyor diyor hem de resmi sitesine gir bak diyor, biz çünkü takvim yaprağından okuyoruz, neyse genç fazla rencide etmeyeceğim, belli ki heves etmişsin, sana sabah akşam üç belgesel izlemek şartıyla digitürk belgesel paketi öneriyorum, hadi bakalım, boyunun ermediği işlere de uzanmamalısın ablası,.
şimdi şunu önce bir oku;
http://spaceplace.nasa.go...-system/life-on-mars.html
gördüğün üzre nasa.gov,
evvela su bulammız lazım, marsta su varsa bile bu buzdur, belki de yoktur, ama uzaktan gözleri kısıp bakınca sanki karalara ve de denizlere benzer şekiller görüyoruz, doğrudur, işte belki zamanında vardı ama şimdi yok, neden çünkü sevgili dünyamız gibi, mıknatıs gibi hareket etmiyor mars, manyetik kutupları öyle değişken ki, 90 derece eğilmişlikleri var yani düşün, gezegen tepe taklak olmuş defaatle, çekül gibi davranıyor, aman canım noolcak otobüs tutmuyor beni zaten diyebilirsin, o kaar neolcak da diyebilirsin, beklerim yani ama olmaz, işte mars bugün bir dünya değilse bu manyetosferinin etkisi büyüktür, ne radyasyonlar gördü, ne taşla dövülüyor bu sebeple bilsen, emin olrada olmak istemezdin,
hem daha bir insan bile gönderemedik ki bu bize bir karış uzakte bir gezegen, yaşam için en uygun olanı olmalı, ama yok, yememiş, gönderemedik, çok uzak,
şimdi desen ki bakteri falan buldular, buz buldular, eyvallah diyeceğiz, şu yazdığına bir bak,
..nasa marsda hayvan ağaç okyanus ırmak ve hatta insan benzeri canlıları mars gezegeninde görüntüledi,,,,,
yok eşşeğin ayağı, oha yani,.. ağır ol genç...
arasak arasak, bulsak bulsak biraz buz kalıntısı buluruz, belki fosile benzeteceğimiz bir iki kaya koparırız o yani,
haaa ama ben anladım sen de şu face on mars tarikatına bulaştın, aman bırak onlara kalsa ayın karanlık yüzünde uzaylı canlılar geziyor,
bu basit bir kaya dostum,
http://static-www.icr.org...e/Face_on_Mars%20wide.jpg
yoksa değil mi.
aaaaaa
http://www.thespacereview.com/archive/1097a.jpg
3km x 3km
http://science.nasa.gov/m..._resources/3draytrace.gif
sosyal yasanti sıfırdır.
(bkz: kaynak götüm)
bizler samanyolu gezegeninden marsa açılan köprünün projesini gerçekleştirecek adamlarız.
bu teknolojiyle biraz zor. zaten marsta su bulundu falan olaylarina hic girmeyelim. yaşam bulunsa bile emin ol seni beni götürmezler.
zaten oradan gelmedik mi ? niye dönüyoruz la geri?
*
*
--spoiler--
ABD'de şu sıralar Mars'a insan yerleşiminin nasıl gerçekleşebileceğini konuşuyor... Uzmanlara göre Mars'ta yapılabilecek ilk iş madencilik. Dünyalıları bu gezegene götürmek için ise en büyük teşviğin maddi olması bekleniyor.
--spoiler--
http://www.sozcu.com.tr/2...omi-nasil-olacak-1422313/
ABD'de şu sıralar Mars'a insan yerleşiminin nasıl gerçekleşebileceğini konuşuyor... Uzmanlara göre Mars'ta yapılabilecek ilk iş madencilik. Dünyalıları bu gezegene götürmek için ise en büyük teşviğin maddi olması bekleniyor.
--spoiler--
http://www.sozcu.com.tr/2...omi-nasil-olacak-1422313/
tarım çalışmaları yapılıyor, gerçekten yenilenebilir sonsuz bir besin döngüsü yaratılırsa mükemmel olur.
görsel
görsel
Marsı bilmem ama dünyada yaşam pek mümkün değil.
imara açılmazsa büyük sıkıntı çıkar.
Rus bilim insanı Vyaçeslav Şurşakov, insanlığın Ay ve Mars'ta yüksek radyasyon ve galaktik radyasyon nedeniyle yaşayamayacağını söyledi.
https://tr.sputniknews.co...asayamayacagini-acikladi/
https://tr.sputniknews.co...asayamayacagini-acikladi/
Bir Rus radyasyon var diyorsa orada duracaksın aga. Bu götler bu işi bilir.
atmosfer ve bundan kaynaklı olarak sıvı su yokluğu nedeniyle şu an için pek de mümkün olmayan şey.
bahsi geçen radyasyonun kaynağı, mars'taki atmosferin yok denecek kadar ince olması. güneş her ne kadar mars'a, bize olduğundan biraz daha uzak olsa da, sonuçta yaydığı ışınımla hepimizi köfte gibi kızartmaya yetecek ışınım gücüne sahip. morötesi ışınımı engelleyecek bir atmosfer tabakası olmadan ay'da da mars'ta da, başka bir uydu ya da gezegende de yaşamak bizler için imkansız.
aynı şekilde sıvı suyun varlığı da insan için olmazsa olmaz şartlardan biri. her ne kadar gözlemsel verilerden gördüğümüz kadarıyla, kuru buz adı verilen karbondioksit buzunun altında normal su buzunun da var olduğunu düşünsek de, atmosfer olmadığı sürece bunu yüzeye sıvı şekilde çıkartmanın kolay bir yolu yok.
bu nedenler yüzünden mars'ta yapay bir atmosfer oluşturmak gibi projeler var. tabi buna harcanacak para ile dünyayı daha yaşanacak bir yer haline getirmek çok daha kolay ve de mantıklı aslında.
komplo teorilerine pek kulak asmasam da, neden ille de başka gezegene taşınmaya çalışıyoruz gibi sorular sorulduğunda, insanın aklına ister istemez elysium adlı film geliyor.
bahsi geçen radyasyonun kaynağı, mars'taki atmosferin yok denecek kadar ince olması. güneş her ne kadar mars'a, bize olduğundan biraz daha uzak olsa da, sonuçta yaydığı ışınımla hepimizi köfte gibi kızartmaya yetecek ışınım gücüne sahip. morötesi ışınımı engelleyecek bir atmosfer tabakası olmadan ay'da da mars'ta da, başka bir uydu ya da gezegende de yaşamak bizler için imkansız.
aynı şekilde sıvı suyun varlığı da insan için olmazsa olmaz şartlardan biri. her ne kadar gözlemsel verilerden gördüğümüz kadarıyla, kuru buz adı verilen karbondioksit buzunun altında normal su buzunun da var olduğunu düşünsek de, atmosfer olmadığı sürece bunu yüzeye sıvı şekilde çıkartmanın kolay bir yolu yok.
bu nedenler yüzünden mars'ta yapay bir atmosfer oluşturmak gibi projeler var. tabi buna harcanacak para ile dünyayı daha yaşanacak bir yer haline getirmek çok daha kolay ve de mantıklı aslında.
komplo teorilerine pek kulak asmasam da, neden ille de başka gezegene taşınmaya çalışıyoruz gibi sorular sorulduğunda, insanın aklına ister istemez elysium adlı film geliyor.
umarım yakın zamanda olacak olan durumdur çünkü bu dünyanın içinden geçtik zaten.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar