bugün

hurley'nin alıştığımız 'dyüuuuuuuddd' u yerine 'moruk' u duyunca moralimiz bozulmuştur ailecenek.
kate-sawyer-jack üçlemesinde, sawyerin elma şekerini, jackin, sapını aldığı dizi.
bulduğum bir site sayesinde bölümlerinin hepsini download etmeden, online olarak izleyebildiğim dizi.
s01e12'deyim. güzelmiş lan!
bu akşam 22.45 te tnt de başlayacak olan diziymiş. sezon sezon indirmeyle dividiyle felam uğraşmaktan aciz bu bünye bir kalite kontrol testi yapacaktır. sonunda umarım 'lost lost diye nicesine sarıldım benim sadık yarim yaprak dökümü'dür' demeyiz.*
an itibariyle 3. sezonunu izlemeyi tamamladığım dizi.

--spoiler--
tom öldü, üzüldüm lan.

jin baya baya ingilizceyi sökmüş. bernard a ''yerlerini söyleme lan'' gibisinden bi tribi var, kırdı geçirdi.

asyalı hatunun durumu merakla beklemekteyim. semptonlara 2 ay varmış max. bebek de jin den.

jack baya baya bi lider havalarına bürünmüş ama çok fazla tribe girmeye başladı. s3 ep23 teki uydu telefonundan adaya kimlerin geleceğini merakla beklemekteyim ayrıca.

ilk flash forward a s3 ep23 te rastlıyoruz. jack harap durumda. heroes taki nathan gibi sakal bırakmış, nathan a yakışmadığı gibi ona da hiç yakışmamış. kate i arayıp ''bunun cenazesine niye gelmedin'' diye soruyor ayrıca finalde. cenaze kimin, muamma.

michael ibnesinin oğlu bayağı bayağı boy atmış. babasıyla beraber bi daha karşıma çıkmamaları en büyük temennim ama spoilerlarda rastladığıma göre en azından babasını s4 te göreceğim.

john locke diyorum başka bir şey demiyorum. s3 finalde tribi attı gitti. rouseau gibi kendi takılıyor artık adada.

halk kahramanı charlie hakkın rahmetine kavuştu yalnız ben bu adamın bu kadar zeki olduğunu bilmiyordum. kapıyı kapatmasa, desmond un bulunduğu bölümdeki havuzun ordan basınç nedeniyle sular yükselecek, desmond ı da yanımda götürmeyeyim dedin de mi, çakallllllll ? *
--spoiler--
gerilim - korku vs türündeki hiçbişeyi kaale alıp da seyretmeyen bir bünyeye, ilk iki

bölümü izleyip uyuduktan sonra kabus gördüren, uyandığında da aklını yitirdiğini

sanmasına neden olan dizi.
yeni izliyorum.

simdilik dikkatimi ceken iki sey oldu.

bir tanesi, zenci bebenin ormanda itini araken buldugu kelepce.

oteki ise kocasi devamli surette cemkiren japon kadin.

bu arada acaip seksi geldi bana bu japone. hatta, bu seksinin ilerleyen bolumlerde insiyatifi ele alarak, kocasina boynuz takacagina ve ortami renklendirecegine dair bir ongorum bile olustu.
amerikada öyle çok da manyaklıkla izlenmeyen dizi. hatta reyting azlığından ve yüksek maliyetinden dolayı bitirilmesi bile düşünülüyormuş. amerika'da bunu bölüm başına 7 milyon ile 12 milyon kişi arasında bir kitle izliyormuş.
mesela cnbc-e'de yayınlanmadığından dolayı ülkemizde fazla bilinmeyen friends adlı diziyi amerika'da her bölüm ortalama 24 milyon kişi izliyordu dizi finalini 51 milyon kişiyle (rekor) yapmıştı.
dün akşam izlemediğim dizi!

aslında şimdiye kadar da hiç izlemedim.

çevremden gelen uzaylıymışım tepkilerine ve hatta servis şoförünün bile "türkçe dublajı olmamış be abi, ben orijinal sesiyle izliyordum güzel oluyordu" yorumuna rağmen izlemedim.

nedeni ise ayrık otu olmaya çabalamam, aynen king oynamam gibi.

ne mi kazanıyorum, hiiiç!

ama dün akşam josh holloway'e * yapılan muameleden sonra izlememe direncimde büyük bir artış oldu.

çevirmenin sürekli hayran bakışlarının sonucunda "ay bu çok şeker yaaaa!" diyerek kendinden geçmesinden, bergüzar korel'in sadece kendisinin mübarek eline dokunmayı istemesinden ve şebnem ferah'ın sawyer gelecek diye on bir sene sonra beyaz show'a çıkmasından sonra ayrık otu olma direncim tavana vurdu.

haa yiğidin hakkını verelim, hayatımda gördüğüm en sempatik ve cana yakın aktörlerden biriydi holloway.

ama ben bu fanatikliği algılayamıyorum.

"ayyy izlesen öyle demezsin" ya da "benim arkadaş da sen gibi saçmalıyordu bir başladı müptelası oldu" geyiklerinden de bıktım.

eminim çok güzel ve özel bir dizidir ama uzun müddet aman diliyorum kendisinden.

sırf ayrık otu olma çabasından haa, başka şeyden değil!
çinli çinli yi götürsün,
jack kate i,
charlie claire yi,
sayit sarı$ın ı,

bizim sawyer masturbasyon a devam. ulan reva mı bu ona.
Olup bitenleri kaçırma

İlk öğrenen uludağ sözlük kullanıcıları olacak.