bugün
- futbol32
- velvet43
- 2026 dünya kupası39
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz4
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- herkesle iyi anlaşan insan18
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması3
- yugoslavya kızları4
- onur yürüyüşüne birlikte gitmelik yazarlar2
- aselsan2
- yiyeni yarım ekmek doyurur3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- mor semsiyeli yabanci5
- hayatını kaybetmek3
- mikrodalgası olan erkek yazarlar2
- sencer solakoğlu çiftliğine baskın2
- iş hayatı3
- ara sıra gelen penis yalama isteği3
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- ye kebabı iç şarabı çük arabı2
- boklarını duvara sürerek ölmek2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız13
- deniz baykal7
- angie abdalla2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- tamar tanrıyar5
- dişarıya şortla çıkmak2
- durduk yere ağlamak3
- ismet ibni pforzheimi el ferc ül katırevi2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- fakir 65 yas ustune taksi parasi yardimi yapilsin2
- makarnaya sarımsak girer mi3
- türk dizi ve filmlerindeki klişeler2
- göte giren şemsiye4
- 19 yaşında kızla yatmak14
- günün şiiri8
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo2
- uludağ sözlük kadın yazarlar tanışma şeysi2
- hangi bölümde okuyorsun denince alınan tepkiler2
- instagramda takip isteğini kabul etmeyen kız2
- kadir inanır'ın vefatı7
- arkadaşlar beni sevin2
- ciguli kral7
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- akp ülkeyi muasır medeniyetler seviyesine getirdi2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- saraca finch house7
- frt2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- kitap alıntıları2
yarışmayı kazanacağını umdugum grup
tabi kazanamasalarda
onlar gonullerin sampiyonu
tabi kazanamasalarda
onlar gonullerin sampiyonu
çok sıkı parça yapmışlar.ama tabi eurovision gibi bi yarışmada ne olurlar bilemem.
Eurovision 1.si olan grup.haklarıyla kazandılar tebrik etmek lazım.
2006 eurovision yarısmasını kazanmayı hak ettiklerini ama kazanamayacaklarını dusundugum ama yanılgıya ugradıgım ve kazanmalarıyla cok sevindigim, evde hard rock hallelujah dinleyerek kendimden gecmemi saglayan finlandiyalı grup**
arkalarına ali rıza binboğa'yı aldıklarından sırtları yere gelmeyecek grup.
basın toplantısına ellerinde sigaraları ve kolalarıyla gelip "satanizmle alakamız yok" diyen grup.
(bkz: yersen)
(bkz: yersen)
satanist olmakla suçlanan fakat budist olan eurovision'da orcların humanlara verdiği dersin mimarı olan ilginç kıyafetleriyle gündemde olan ancak kaşarlaşmış pop müziğin çoktan bittiğini açık ara farkla birinciliğiyle ortaya koyan süper grup.
birinciliği mordor a götüren guruptur.
eurovision şarkılarına cektikleri klipte fena deildir.lise ortamı falan.*
şekil olarak hiçbir masraftan kaçınmamalarına rağmen müzikleri vasatın altındadır.80 li yılların hard rock rifflerini alıp şarkılarına monte etmişlerdir.tarz olarak olmasa bile mantalite olarak ismail yk, boys anılar gibi tiplerden pek bi farkı yoktur.
ali rıza binboğanın tv makinasında açıkladığına göre 2006 eurovision sarkı yarısmasındaki performanslarına sahne şovlarına hayran kaldığı grup
beklenmedik bi şekilde bir de bayan eleman barındıran grup. grupda klavye çalan ve kendine awa ismini vermiş kişi bayan. ve de hard rock hallelujah'da öyle güzel back vokal yapıyor ki şarkının güzel olmasında onun vokali de çok etkili.
üyeler:
lordi - vokal
amen - gitar
kita - davul
awa - klavye
ox - bass
canlı performans için
http://microsoft.on.huono...20Hallelujah%20Euro06.avi *
üyeler:
lordi - vokal
amen - gitar
kita - davul
awa - klavye
ox - bass
canlı performans için
http://microsoft.on.huono...20Hallelujah%20Euro06.avi *
sahnede yüzklerin efendisi'nin devamını çeken grup
http://eurovision.lordi.org adresinden klibine ve parçasına ulaşılabileceğiniz eurovision birincisi grup.
imajlar şuradan çalıntıdır: (bkz: dünyayı kurtaran adam)
an itibariyle uçankuş'tan aldığım bilgiye göre grup üyeleri 6 gün sonra bugün maskelerini çıkartmışlar.endişeye mahal yokmuş boğulan olmamış.*
bu adamlara yari finalde bir oy,finalde 2 oy attim ama sirf finlandiya yi temsil ediyolar ve farklilik var olayda diye ama gercekten guzel calismalari da var
(bkz: blood red sandman)
(bkz: blood red sandman)
bunların ne işi var eurovision da diye sormaktan alamıyorum kendimi.müziği son derece vasat grup.ayrıca eurovision geleneğini bozmuşlardır kendileri.alternatif oluşturmaları bir yana ama bu tip faklı tarz müziklerin eurovision da yer alması ve dolayısıyla belli tarz müzik dinleyicilerinin oylarını blok olarak almaları eurovision un geleceği için bir tehlike olarak algılanmalıdır.kazanacaklarını en başından beri biliyordum ama bu adaletsiz bir durum.genel eurovision izleyicisinin oyları geri kalan tüm ülkelere dağılırken.böyle tamamaen farklı bir tarzla yarışmaya giren gruplar yada şarkıcılar ne kadar kötü olsalar bile dinleyicilerinden blok oy alacaklardır.ayrıca almasalarda fark etmez bence kesinlikle bir format dahilinde katılım sağlanması gerekli.zaten amatör ruhunu kaybeden yarışma birde böyle tarzların savaşına kurban gitmemeli.
Kostümleri ve makyajlarından dolayı bana itici gelen grup.. Yaptıkları müzik fena değil zaten kötü olsa Eurovisionu kazanamazlardı* ...
(bkz: (#266622))
diğer şarkıları başta not the nicest guy olmak üzere güzel olan grup
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar