bugün
- kadir inanır14
- sözlüğü bırakmak istemek9
- özlü sözler5
- true'nun çaylak olması11
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- velvet27
- yürüyüş flörtü3
- erleg han ile revani yemek2
- yazarların iyi olduğu konular9
- egay bey birader2
- seri gizli artı oy veren melek7
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı8
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- bana dönmek istiyormuşsun2
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- sedat pekmez21
- kemalist dünya19
- aile evinde yaşamak13
- 26 haziran 20265
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- feminist sloganı2
- salak erkek neden bu kadar çok7
- gerçekliği sorgulatan 5 iddialı film2
- aylık 318 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- islam2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- arkadaşlar deja vu yaşıyorum2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- kemalist vs ot yiyen köpek4
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ciguli kral3
- ktç abinin çaylak olması5
- neden herkes evleniyor hala2
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- ebu muhammed el culani4
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- kadir inanır'ın 58 yıllık kariyeri2
- galatasaray lobisi11
- savcı ile sevgili olan mafya2
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek2
- artık şaşırmıyorum2
- amigo kızı olan sözlük kızları2
- ingiliz aksanı6
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
herhangi bir siyasi oluşuma bulaşma sebebidir.
5 senenin sonunda nihayet bitirdigim eylemdir.
liseliyken değeri anlaşılamayacak ama lise bitince o günleri aramanıza sebebiyet verir. güzeldir lise yılları. hocayla takışmalar okuldan atılmalar disiplin cezaları ve en önemlisi de sağlam bir temele dayanmış dostluklar.
özlediğim yıllardır.
en iyi arkadaşlar o dönemlerde olur.
bi kızı delicesine o yıllarda seversin.
arkadaşlarınla ilk kez o yıllarda zil zurna sarhoş olursun.
eve geç saatlerde ilk o zaman girersin.
en iyi arkadaşlar o dönemlerde olur.
bi kızı delicesine o yıllarda seversin.
arkadaşlarınla ilk kez o yıllarda zil zurna sarhoş olursun.
eve geç saatlerde ilk o zaman girersin.
ergen, hiçbir fikir ve düşüncesi henüz oturmamış, saçma sapan davranışları ve düşünceleri olan, dünyada ne olup bittiğini bilmeyen, kültür-sanatla ilgili tek kelime edemeyen insanlarla dolu olan, hocaların size bir birey yerine daha farklı bir şeymiş gibi davrandığı, herkesin tek tip giydirildiği, takı takmanın-makyaj yapmanın-saç sakal uzatmanın yasak, saçların toplanmasının zorunlu olduğu, her dakika arama yapılarak çantanızın didiklendiği bir ortama lanet ede ede girmektir liseli olmak.
(bkz: şaka okulu)
(bkz: hazırlık okumanın verdiği acı)
(bkz: şaka okulu)
(bkz: hazırlık okumanın verdiği acı)
sözlük ortamlarında özellikle inci sözlük ortamında küçük görülen bir olay olmasına rağmen özlediğimdir. keşke o günlere dönebilseydik.
en çok eğlendiğim, her anını hala özlediğim zamanlar.
daha düne kadar abi olmaktı, abla olmaktı, yol gösteren olmaktı. şimdi ise çok başka şeyler çağrıştırıyor. demek ki sorun yaşta değil nesilde.
en çok özlenenlerdendir.
genç olmaktır.
liseli olmak ergenliğin ipi sapa hareketliğidir.
lise bitene kadar siyaset konuşmanın yasak olmasıdır. çünkü sen liseden mezun olduğun saniye büyümüşsündür. artık oy kullanabilirsin, artık siyaset konuşup, eylem yapabilirsin.
aman lisedeyken bunları yapma! zaten sana lise bitince vahiy inecek ve tam bir siyaset bilgini olup çıkacaksın.
aman ülkeyle alakalı bir şey düşünme! senin yerine büyüklerin yapar.
aman hiç bir şey eleştirme! sen ne bilirsin ki sivilce kafalı.
aman lisedeyken bunları yapma! zaten sana lise bitince vahiy inecek ve tam bir siyaset bilgini olup çıkacaksın.
aman ülkeyle alakalı bir şey düşünme! senin yerine büyüklerin yapar.
aman hiç bir şey eleştirme! sen ne bilirsin ki sivilce kafalı.
En iyi arkadaslıkların kurulduğu dönemdir ve en eğlenceli okul yıllarıdır.
tam ergen dönemine denk gelen ve sonrasında "ah aklım uçkuruma çalışcağna derslerime kafa yaraydım" dediğin dönemdir. Güzeldir. Muhteşem yüzyıl gibi 3/4 yıldır. Geçicidir.
kıskanılandır. hayatta karşınıza bir daha öylesine saf arkadaşlıklar, öylesine saf duygular çıkmayacaktır.*
düzgün bir tipin ve çevren varsa çok güzel şeydir aksi durumda siksen çekilmez.
üniversitenin tadına daha bakamamış olmaktır.
30 yaşı aşmış erkeklerde fantazi kaynağı olmaktır.
Sırf kantin kazık diye öglenleri kaçıp tantunici "Osman abide" solugu almak,
devamsızlık hakkını yarımşar günden 19.5 çarpı 2 mantığı ile 39 defa kullanmak,
kaçtıgın zaman iddia, internet cafede knight cs, bilardo, nargile, pes kapışılan,
bir üniversiteye kapak atalım düşüncesi ile şafak sayan,
bol bol karambollerin yapıldığı,
ceketsiz ve adam gibi traş olmadan ögrencilerin içeri alınmadığı,
abazanlığın tavan yaptığı bol sivilceli, kepekli tripten tribe girildiği
bazen beni benden alan hüzünlenmeme sebebiyet veren bazense gece yarıları ulan hala lisedeyim bitmedi hani bitirmiştim noluyoo lan diye kan ter içinde uyandığım durumdur.
devamsızlık hakkını yarımşar günden 19.5 çarpı 2 mantığı ile 39 defa kullanmak,
kaçtıgın zaman iddia, internet cafede knight cs, bilardo, nargile, pes kapışılan,
bir üniversiteye kapak atalım düşüncesi ile şafak sayan,
bol bol karambollerin yapıldığı,
ceketsiz ve adam gibi traş olmadan ögrencilerin içeri alınmadığı,
abazanlığın tavan yaptığı bol sivilceli, kepekli tripten tribe girildiği
bazen beni benden alan hüzünlenmeme sebebiyet veren bazense gece yarıları ulan hala lisedeyim bitmedi hani bitirmiştim noluyoo lan diye kan ter içinde uyandığım durumdur.
toy olmaktır.
gömleği pantolonun dışına salmak, kravatı cebinde taşımaktır.
sözlükteki yazarların vazgeçilmezi olmaktır. liseliler olmasa kimle uğraşılacak bu sözlükte. sanki üniversiteye atlayınca bir anda evrim geçiriyorlar. neyse.
insanların size yapıştırdıkları ''liseli'' etiketiyle dört seneyi geçirmeye çalışmaktır.
anneniz babanız dahil herkesin bıyık altından birbirlerine ergen dediğini duymak ve hiç yoktan hormonlarınızın zıplamasıyla sinirlenmenizdir.
bir yandan da bundan kurtulmak için sürekli okuyup biri derin bir mevzuya girdiğinde fransız kalmamaya çalışmaktır.
minibüs sürücülerinin bir öğrenci diye uzattığınız 1 liraya bakıp bakıp sizi süzmesidir (üniversite mi liseli mi ayağına)
insanların sürekli sizin hakkınızda yorum yapmasına ses çıkaramamaktır.
lanet olası bir sınava hazırlanmaktır ve hiç hazır olamamaktır.
aşık olmaktır liseli olmak..
terkedilmektir ve ilk kayıpta yıkılmaktır.
ilerde bunu defalarca yaşayacağını bilmediği için dünyadaki en büyük acıyı yaşadığını düşünmektir.
tekrar aşık olmaktır.
herkes ergen dese de, aşkı en güzel döneminde hakkıyla yaşamaktır liseli olmak.
insanların sizi anlamadığını düşünmek ve aslında çoğu kez anlamamalarıdır.
bir seçim yapmaktır.
''ya herkes gibi olacağım ya da farklı'' diye.
her ikisinde de çuvallamaktır liseli olmak.
farklı olduğunda komik, aynı olduğunda 'liseli' olmaktır.
yine de her duyguyu en yoğun haliyle yaşamaktır.
bu yüzdendir ki en iyi yol arkadaşıdır bir liseli, en iyi ortaktır bir içki masasında sizin derdinize zira sizin kadar ağlar..
liseli olmak güzeldir be sözlük.
çok gülselerde size, dışlasalarda, bununla yaşayabilmeyi bilmektir, bununla eğlenmektir.
anneniz babanız dahil herkesin bıyık altından birbirlerine ergen dediğini duymak ve hiç yoktan hormonlarınızın zıplamasıyla sinirlenmenizdir.
bir yandan da bundan kurtulmak için sürekli okuyup biri derin bir mevzuya girdiğinde fransız kalmamaya çalışmaktır.
minibüs sürücülerinin bir öğrenci diye uzattığınız 1 liraya bakıp bakıp sizi süzmesidir (üniversite mi liseli mi ayağına)
insanların sürekli sizin hakkınızda yorum yapmasına ses çıkaramamaktır.
lanet olası bir sınava hazırlanmaktır ve hiç hazır olamamaktır.
aşık olmaktır liseli olmak..
terkedilmektir ve ilk kayıpta yıkılmaktır.
ilerde bunu defalarca yaşayacağını bilmediği için dünyadaki en büyük acıyı yaşadığını düşünmektir.
tekrar aşık olmaktır.
herkes ergen dese de, aşkı en güzel döneminde hakkıyla yaşamaktır liseli olmak.
insanların sizi anlamadığını düşünmek ve aslında çoğu kez anlamamalarıdır.
bir seçim yapmaktır.
''ya herkes gibi olacağım ya da farklı'' diye.
her ikisinde de çuvallamaktır liseli olmak.
farklı olduğunda komik, aynı olduğunda 'liseli' olmaktır.
yine de her duyguyu en yoğun haliyle yaşamaktır.
bu yüzdendir ki en iyi yol arkadaşıdır bir liseli, en iyi ortaktır bir içki masasında sizin derdinize zira sizin kadar ağlar..
liseli olmak güzeldir be sözlük.
çok gülselerde size, dışlasalarda, bununla yaşayabilmeyi bilmektir, bununla eğlenmektir.
hayatındaki en büyük çılgınlığın okuldan kaçmak olmasıdır. yazık lan liselilere.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar