bugün
- herkesle iyi anlaşan insan9
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir4
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak4
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- 19 yaşında kızla yatmak12
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- kucaklaşma günü3
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak2
- ankara nın en güzel yanı6
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- kemalist dünya26
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi7
- unutulmayan sadakat örnekleri4
- ilgi manyağı5
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- elon musk2
- tamar tanrıyar4
- su içmek2
- ilkin aydın2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- mola4
- anın görüntüsü23
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- üniversitelerin gereksiz olması17
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- 1 temmuz kabotaj bayramı5
- genç olmanın en güzel yanı6
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- ankara3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- ona bir şey söyle11
- eski eşle tekrar evlenmek5
- içtim şarabı13
- genç görünmeye çalışmak7
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- velvet28
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- true'nun çaylak olması16
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- gitme diye yalvarmak6
- bir şeyler söyle4
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
herhangi bir siyasi oluşuma bulaşma sebebidir.
5 senenin sonunda nihayet bitirdigim eylemdir.
liseliyken değeri anlaşılamayacak ama lise bitince o günleri aramanıza sebebiyet verir. güzeldir lise yılları. hocayla takışmalar okuldan atılmalar disiplin cezaları ve en önemlisi de sağlam bir temele dayanmış dostluklar.
özlediğim yıllardır.
en iyi arkadaşlar o dönemlerde olur.
bi kızı delicesine o yıllarda seversin.
arkadaşlarınla ilk kez o yıllarda zil zurna sarhoş olursun.
eve geç saatlerde ilk o zaman girersin.
en iyi arkadaşlar o dönemlerde olur.
bi kızı delicesine o yıllarda seversin.
arkadaşlarınla ilk kez o yıllarda zil zurna sarhoş olursun.
eve geç saatlerde ilk o zaman girersin.
ergen, hiçbir fikir ve düşüncesi henüz oturmamış, saçma sapan davranışları ve düşünceleri olan, dünyada ne olup bittiğini bilmeyen, kültür-sanatla ilgili tek kelime edemeyen insanlarla dolu olan, hocaların size bir birey yerine daha farklı bir şeymiş gibi davrandığı, herkesin tek tip giydirildiği, takı takmanın-makyaj yapmanın-saç sakal uzatmanın yasak, saçların toplanmasının zorunlu olduğu, her dakika arama yapılarak çantanızın didiklendiği bir ortama lanet ede ede girmektir liseli olmak.
(bkz: şaka okulu)
(bkz: hazırlık okumanın verdiği acı)
(bkz: şaka okulu)
(bkz: hazırlık okumanın verdiği acı)
sözlük ortamlarında özellikle inci sözlük ortamında küçük görülen bir olay olmasına rağmen özlediğimdir. keşke o günlere dönebilseydik.
en çok eğlendiğim, her anını hala özlediğim zamanlar.
daha düne kadar abi olmaktı, abla olmaktı, yol gösteren olmaktı. şimdi ise çok başka şeyler çağrıştırıyor. demek ki sorun yaşta değil nesilde.
en çok özlenenlerdendir.
genç olmaktır.
liseli olmak ergenliğin ipi sapa hareketliğidir.
lise bitene kadar siyaset konuşmanın yasak olmasıdır. çünkü sen liseden mezun olduğun saniye büyümüşsündür. artık oy kullanabilirsin, artık siyaset konuşup, eylem yapabilirsin.
aman lisedeyken bunları yapma! zaten sana lise bitince vahiy inecek ve tam bir siyaset bilgini olup çıkacaksın.
aman ülkeyle alakalı bir şey düşünme! senin yerine büyüklerin yapar.
aman hiç bir şey eleştirme! sen ne bilirsin ki sivilce kafalı.
aman lisedeyken bunları yapma! zaten sana lise bitince vahiy inecek ve tam bir siyaset bilgini olup çıkacaksın.
aman ülkeyle alakalı bir şey düşünme! senin yerine büyüklerin yapar.
aman hiç bir şey eleştirme! sen ne bilirsin ki sivilce kafalı.
En iyi arkadaslıkların kurulduğu dönemdir ve en eğlenceli okul yıllarıdır.
tam ergen dönemine denk gelen ve sonrasında "ah aklım uçkuruma çalışcağna derslerime kafa yaraydım" dediğin dönemdir. Güzeldir. Muhteşem yüzyıl gibi 3/4 yıldır. Geçicidir.
kıskanılandır. hayatta karşınıza bir daha öylesine saf arkadaşlıklar, öylesine saf duygular çıkmayacaktır.*
düzgün bir tipin ve çevren varsa çok güzel şeydir aksi durumda siksen çekilmez.
üniversitenin tadına daha bakamamış olmaktır.
30 yaşı aşmış erkeklerde fantazi kaynağı olmaktır.
Sırf kantin kazık diye öglenleri kaçıp tantunici "Osman abide" solugu almak,
devamsızlık hakkını yarımşar günden 19.5 çarpı 2 mantığı ile 39 defa kullanmak,
kaçtıgın zaman iddia, internet cafede knight cs, bilardo, nargile, pes kapışılan,
bir üniversiteye kapak atalım düşüncesi ile şafak sayan,
bol bol karambollerin yapıldığı,
ceketsiz ve adam gibi traş olmadan ögrencilerin içeri alınmadığı,
abazanlığın tavan yaptığı bol sivilceli, kepekli tripten tribe girildiği
bazen beni benden alan hüzünlenmeme sebebiyet veren bazense gece yarıları ulan hala lisedeyim bitmedi hani bitirmiştim noluyoo lan diye kan ter içinde uyandığım durumdur.
devamsızlık hakkını yarımşar günden 19.5 çarpı 2 mantığı ile 39 defa kullanmak,
kaçtıgın zaman iddia, internet cafede knight cs, bilardo, nargile, pes kapışılan,
bir üniversiteye kapak atalım düşüncesi ile şafak sayan,
bol bol karambollerin yapıldığı,
ceketsiz ve adam gibi traş olmadan ögrencilerin içeri alınmadığı,
abazanlığın tavan yaptığı bol sivilceli, kepekli tripten tribe girildiği
bazen beni benden alan hüzünlenmeme sebebiyet veren bazense gece yarıları ulan hala lisedeyim bitmedi hani bitirmiştim noluyoo lan diye kan ter içinde uyandığım durumdur.
toy olmaktır.
gömleği pantolonun dışına salmak, kravatı cebinde taşımaktır.
sözlükteki yazarların vazgeçilmezi olmaktır. liseliler olmasa kimle uğraşılacak bu sözlükte. sanki üniversiteye atlayınca bir anda evrim geçiriyorlar. neyse.
insanların size yapıştırdıkları ''liseli'' etiketiyle dört seneyi geçirmeye çalışmaktır.
anneniz babanız dahil herkesin bıyık altından birbirlerine ergen dediğini duymak ve hiç yoktan hormonlarınızın zıplamasıyla sinirlenmenizdir.
bir yandan da bundan kurtulmak için sürekli okuyup biri derin bir mevzuya girdiğinde fransız kalmamaya çalışmaktır.
minibüs sürücülerinin bir öğrenci diye uzattığınız 1 liraya bakıp bakıp sizi süzmesidir (üniversite mi liseli mi ayağına)
insanların sürekli sizin hakkınızda yorum yapmasına ses çıkaramamaktır.
lanet olası bir sınava hazırlanmaktır ve hiç hazır olamamaktır.
aşık olmaktır liseli olmak..
terkedilmektir ve ilk kayıpta yıkılmaktır.
ilerde bunu defalarca yaşayacağını bilmediği için dünyadaki en büyük acıyı yaşadığını düşünmektir.
tekrar aşık olmaktır.
herkes ergen dese de, aşkı en güzel döneminde hakkıyla yaşamaktır liseli olmak.
insanların sizi anlamadığını düşünmek ve aslında çoğu kez anlamamalarıdır.
bir seçim yapmaktır.
''ya herkes gibi olacağım ya da farklı'' diye.
her ikisinde de çuvallamaktır liseli olmak.
farklı olduğunda komik, aynı olduğunda 'liseli' olmaktır.
yine de her duyguyu en yoğun haliyle yaşamaktır.
bu yüzdendir ki en iyi yol arkadaşıdır bir liseli, en iyi ortaktır bir içki masasında sizin derdinize zira sizin kadar ağlar..
liseli olmak güzeldir be sözlük.
çok gülselerde size, dışlasalarda, bununla yaşayabilmeyi bilmektir, bununla eğlenmektir.
anneniz babanız dahil herkesin bıyık altından birbirlerine ergen dediğini duymak ve hiç yoktan hormonlarınızın zıplamasıyla sinirlenmenizdir.
bir yandan da bundan kurtulmak için sürekli okuyup biri derin bir mevzuya girdiğinde fransız kalmamaya çalışmaktır.
minibüs sürücülerinin bir öğrenci diye uzattığınız 1 liraya bakıp bakıp sizi süzmesidir (üniversite mi liseli mi ayağına)
insanların sürekli sizin hakkınızda yorum yapmasına ses çıkaramamaktır.
lanet olası bir sınava hazırlanmaktır ve hiç hazır olamamaktır.
aşık olmaktır liseli olmak..
terkedilmektir ve ilk kayıpta yıkılmaktır.
ilerde bunu defalarca yaşayacağını bilmediği için dünyadaki en büyük acıyı yaşadığını düşünmektir.
tekrar aşık olmaktır.
herkes ergen dese de, aşkı en güzel döneminde hakkıyla yaşamaktır liseli olmak.
insanların sizi anlamadığını düşünmek ve aslında çoğu kez anlamamalarıdır.
bir seçim yapmaktır.
''ya herkes gibi olacağım ya da farklı'' diye.
her ikisinde de çuvallamaktır liseli olmak.
farklı olduğunda komik, aynı olduğunda 'liseli' olmaktır.
yine de her duyguyu en yoğun haliyle yaşamaktır.
bu yüzdendir ki en iyi yol arkadaşıdır bir liseli, en iyi ortaktır bir içki masasında sizin derdinize zira sizin kadar ağlar..
liseli olmak güzeldir be sözlük.
çok gülselerde size, dışlasalarda, bununla yaşayabilmeyi bilmektir, bununla eğlenmektir.
hayatındaki en büyük çılgınlığın okuldan kaçmak olmasıdır. yazık lan liselilere.
Gündemdeki Haberler