bugün
- herkesle iyi anlaşan insan13
- kadir inanır'ın vefatı7
- saraca finch house7
- tüm çıplaklığımla burdayım6
- 19 yaşında kızla yatmak14
- cüneyt arkın3
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- bili bili yumurta3
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi8
- pet shop boys dinleyip erkeğim diye dolaşmak3
- istanbul6
- hayatın ben şerefsizim seni üzerim deme şekli3
- ankara nın en güzel yanı7
- ekşi ekşi kokan kezo2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- anın görüntüsü24
- gönül adamı2
- 28 haziran 20263
- kahvaltıdan sonra rüzgarlı balkonda kestirmek3
- thereads2
- kemalist dünya26
- 1 temmuz kabotaj bayramı6
- elon musk3
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- kucaklaşma günü3
- on bin tl'ye zallla sözlükte kalmak için antlaşmak2
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak2
- ilgi manyağı5
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- tamar tanrıyar4
- mola4
- su içmek2
- kemal kılıçdaroğlu15
- ilkin aydın2
- üniversitelerin gereksiz olması17
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- genç olmanın en güzel yanı6
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- içtim şarabı13
- eski eşle tekrar evlenmek5
- ona bir şey söyle11
nisan 2006 itibari ile 112435. sayısını yayınlayan karikatür dergisi.
edit: yok öyle birşey
(bkz: sarhos sarhos entry girmek)
edit: yok öyle birşey
(bkz: sarhos sarhos entry girmek)
leman dergisinin aylık versiyonu
türkiye'nin en güzel karikatür dergisidir.
eskiden daha güzeldi gerçi, deli cevat* vardı kötü kedi şerafettin* vardı..
eskiden daha güzeldi gerçi, deli cevat* vardı kötü kedi şerafettin* vardı..
en arkasında bulmaca kısmı olan karikatür dergisi.
en iyi çizerleri şu sıralar yeni yayınlanmaya başlayan fermuar adlı dergide olan bir zamanların en iyi aylık karikatür dergisiydi.
en güzel karikatürlerini leman'ın diğer dergilerine veren aylık karikatür dergisi. robinson ve cuma, ezik şarkıcı altuğ en favori karikatürleriydi.
3 dönemde incelenebilecek dergidir. ilk 6 sayısı alışılmışın dışında biraz amatör bir ruhla hazırlanmış ama samimiydi. 6. sayı ile lombak dergisi çıkana kadar olan sayılarda ise altın devrini yaşadı. hak ederek mizah dünyasında iyi bir noktaya yerleşti. önce lombak sonra da penguen çıkınca ise düşüşe geçti. en son ramazan bayramında hurriyet'e bayram eki olması ile cenazesini bayram namazında kıldık ve gömdük.
yerini, gırgır, uykusuz ve penguen dergilerine bırakan manyak dergi.
yazarlarından biri arkadaşım olan mizah dergisi
i robot'un devam filmi.
penguen ve uykusuz gibi habire satirik, habire politik, habire siyasi yazıp da kasmadığı için sevdiğim, saçma sapan bölümleri de olsa arada, gerçekten efsane olan dergidir. tabiki kötü kedi şerafettin'li zamanları favorimizdi, ama hala güzel dergi. ezik şarkıcı altuğ, zıçan adam, 0070 cabbar baba gibi efsane bölümlerinin yanında dedektif sanlı'sıyla da kırıp geçiren dergidir. severiz. ilk göz ağrımızdır (en azından benim).
Penguen ve bir dönem cici dergisinin çizerlerinden yüşa yalçıntaş ın dahil oldugu dergıdır.
mizahla ilk tanıştığım dergi. robinson ve cuma, kötü kedi şerafettin, daha sonra 0070 cabbar baba sahsi kanaatim bu tiplemelerin üstüne hala yoktur. lombak'ın çıkması ile bölündüler daha sonra duyulmaz oldu adı. ama ben hep l-manyak'ı sevdim...
okunuşu itibariyle arkasında bim' in olduğunu düşündüğüm.
(bkz: le leblebi)
(bkz: le fer)
(bkz: le cola)
(bkz: le leblebi)
(bkz: le fer)
(bkz: le cola)
ağustos sayısında uzun süredir yayınlanmayan atina'nın çakallarıyla sevindirmiş aylık mizah dergisi.
türkiye'nin en güzel mizah dergisidir bence. ''yok kardeşim uykusuz penguen varken lmanyak mı kalmış artık.'' diyenleri duyunca daha bi sahipleniyorum bu dergiyi.
leman dergisi sonrası en büyük heyecanımızdı.
ilk keşfettiğimizde lise sıralarına yeni ısınıyorduk. bir öglen sıra arkadasımı oturmus l manyak okurken gördüğümde nerden bilebilirdim ki müptelası olacagımı. kötü kedi şerafettin ile başlayıp kunteper canavarı ile ilerleyen konu salağı, götünden konuşanlar, robinson ile cuma derken başından zor ayrılabildiginiz kaç tane mizah dergisi vardı o zaman?
her biri kendi adına dergi sattırabilecek kadar güçlü bir o kadar da yeniydi bize.
(bkz: kötü kedi şerafettin/@byoser)
(bkz: konu salağı/@byoser)
yıllar sonra çalısma arkadasımla netten ilk iki sayıyı pdf olarak buldugumda çocuklar gibi sevinmiştik, hay amk ne güzelmiş lan ilk sayılar diyorduk. her birimizin odasından kahkaha sesleri yukseliyordu. katıla katıla gülmemizin sebep belli idi; şero!
ilk keşfettiğimizde lise sıralarına yeni ısınıyorduk. bir öglen sıra arkadasımı oturmus l manyak okurken gördüğümde nerden bilebilirdim ki müptelası olacagımı. kötü kedi şerafettin ile başlayıp kunteper canavarı ile ilerleyen konu salağı, götünden konuşanlar, robinson ile cuma derken başından zor ayrılabildiginiz kaç tane mizah dergisi vardı o zaman?
her biri kendi adına dergi sattırabilecek kadar güçlü bir o kadar da yeniydi bize.
(bkz: kötü kedi şerafettin/@byoser)
(bkz: konu salağı/@byoser)
yıllar sonra çalısma arkadasımla netten ilk iki sayıyı pdf olarak buldugumda çocuklar gibi sevinmiştik, hay amk ne güzelmiş lan ilk sayılar diyorduk. her birimizin odasından kahkaha sesleri yukseliyordu. katıla katıla gülmemizin sebep belli idi; şero!
2003-2004 yıllarında beni karikatür denen olguyla tanıştıran karikatür dergisi.
Çoğu köşesini unutmamla birlikte ıslak köpek, 0070 Cabbar baba, robinson&cuma, ayı kardeşler, güzel ikili, ezik şarkıcı Aytuğ, zıçan adam gibi bi dolu çok güzel serüvenleri ve yazıları vardı. Bokatizi, dumur gibi bölümler de çok eğlenceliydi. Mizahı bu kahramanlara öğrendim. Hey gidi 17-18 yaşım.
Çoğu köşesini unutmamla birlikte ıslak köpek, 0070 Cabbar baba, robinson&cuma, ayı kardeşler, güzel ikili, ezik şarkıcı Aytuğ, zıçan adam gibi bi dolu çok güzel serüvenleri ve yazıları vardı. Bokatizi, dumur gibi bölümler de çok eğlenceliydi. Mizahı bu kahramanlara öğrendim. Hey gidi 17-18 yaşım.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar