bugün
- kadir mısıroğlu'nun soyu14
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- üniversitelerin gereksiz olması6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı24
- cemevinde hain kemal sloganları4
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması5
- aile evinde yaşamak4
- kemalist dünya7
- galatasaray lobisi6
- gitme diye yalvarmak2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor13
- nilsu berfin aktaş3
- okulların kapanması2
- allah5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi5
- nemden nefes alamamak2
- saian dan aforizmalar2
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- şile2
- kemalistler8
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- devlet bahçeli3
- demet evgar10
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- aşure3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- yazarların imza parfümleri14
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- arda güler2
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- en son ne aldınız2
- hızlı para kazanmanın yolları11
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- venezuela6
- 2026 dünya kupası22
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- uğurcan çakır2
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- falıma bakmak isteyen var mı24
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- futbol17
nisan 2006 itibari ile 112435. sayısını yayınlayan karikatür dergisi.
edit: yok öyle birşey
(bkz: sarhos sarhos entry girmek)
edit: yok öyle birşey
(bkz: sarhos sarhos entry girmek)
leman dergisinin aylık versiyonu
türkiye'nin en güzel karikatür dergisidir.
eskiden daha güzeldi gerçi, deli cevat* vardı kötü kedi şerafettin* vardı..
eskiden daha güzeldi gerçi, deli cevat* vardı kötü kedi şerafettin* vardı..
en arkasında bulmaca kısmı olan karikatür dergisi.
en iyi çizerleri şu sıralar yeni yayınlanmaya başlayan fermuar adlı dergide olan bir zamanların en iyi aylık karikatür dergisiydi.
en güzel karikatürlerini leman'ın diğer dergilerine veren aylık karikatür dergisi. robinson ve cuma, ezik şarkıcı altuğ en favori karikatürleriydi.
3 dönemde incelenebilecek dergidir. ilk 6 sayısı alışılmışın dışında biraz amatör bir ruhla hazırlanmış ama samimiydi. 6. sayı ile lombak dergisi çıkana kadar olan sayılarda ise altın devrini yaşadı. hak ederek mizah dünyasında iyi bir noktaya yerleşti. önce lombak sonra da penguen çıkınca ise düşüşe geçti. en son ramazan bayramında hurriyet'e bayram eki olması ile cenazesini bayram namazında kıldık ve gömdük.
yerini, gırgır, uykusuz ve penguen dergilerine bırakan manyak dergi.
yazarlarından biri arkadaşım olan mizah dergisi
i robot'un devam filmi.
penguen ve uykusuz gibi habire satirik, habire politik, habire siyasi yazıp da kasmadığı için sevdiğim, saçma sapan bölümleri de olsa arada, gerçekten efsane olan dergidir. tabiki kötü kedi şerafettin'li zamanları favorimizdi, ama hala güzel dergi. ezik şarkıcı altuğ, zıçan adam, 0070 cabbar baba gibi efsane bölümlerinin yanında dedektif sanlı'sıyla da kırıp geçiren dergidir. severiz. ilk göz ağrımızdır (en azından benim).
Penguen ve bir dönem cici dergisinin çizerlerinden yüşa yalçıntaş ın dahil oldugu dergıdır.
mizahla ilk tanıştığım dergi. robinson ve cuma, kötü kedi şerafettin, daha sonra 0070 cabbar baba sahsi kanaatim bu tiplemelerin üstüne hala yoktur. lombak'ın çıkması ile bölündüler daha sonra duyulmaz oldu adı. ama ben hep l-manyak'ı sevdim...
okunuşu itibariyle arkasında bim' in olduğunu düşündüğüm.
(bkz: le leblebi)
(bkz: le fer)
(bkz: le cola)
(bkz: le leblebi)
(bkz: le fer)
(bkz: le cola)
ağustos sayısında uzun süredir yayınlanmayan atina'nın çakallarıyla sevindirmiş aylık mizah dergisi.
türkiye'nin en güzel mizah dergisidir bence. ''yok kardeşim uykusuz penguen varken lmanyak mı kalmış artık.'' diyenleri duyunca daha bi sahipleniyorum bu dergiyi.
leman dergisi sonrası en büyük heyecanımızdı.
ilk keşfettiğimizde lise sıralarına yeni ısınıyorduk. bir öglen sıra arkadasımı oturmus l manyak okurken gördüğümde nerden bilebilirdim ki müptelası olacagımı. kötü kedi şerafettin ile başlayıp kunteper canavarı ile ilerleyen konu salağı, götünden konuşanlar, robinson ile cuma derken başından zor ayrılabildiginiz kaç tane mizah dergisi vardı o zaman?
her biri kendi adına dergi sattırabilecek kadar güçlü bir o kadar da yeniydi bize.
(bkz: kötü kedi şerafettin/@byoser)
(bkz: konu salağı/@byoser)
yıllar sonra çalısma arkadasımla netten ilk iki sayıyı pdf olarak buldugumda çocuklar gibi sevinmiştik, hay amk ne güzelmiş lan ilk sayılar diyorduk. her birimizin odasından kahkaha sesleri yukseliyordu. katıla katıla gülmemizin sebep belli idi; şero!
ilk keşfettiğimizde lise sıralarına yeni ısınıyorduk. bir öglen sıra arkadasımı oturmus l manyak okurken gördüğümde nerden bilebilirdim ki müptelası olacagımı. kötü kedi şerafettin ile başlayıp kunteper canavarı ile ilerleyen konu salağı, götünden konuşanlar, robinson ile cuma derken başından zor ayrılabildiginiz kaç tane mizah dergisi vardı o zaman?
her biri kendi adına dergi sattırabilecek kadar güçlü bir o kadar da yeniydi bize.
(bkz: kötü kedi şerafettin/@byoser)
(bkz: konu salağı/@byoser)
yıllar sonra çalısma arkadasımla netten ilk iki sayıyı pdf olarak buldugumda çocuklar gibi sevinmiştik, hay amk ne güzelmiş lan ilk sayılar diyorduk. her birimizin odasından kahkaha sesleri yukseliyordu. katıla katıla gülmemizin sebep belli idi; şero!
2003-2004 yıllarında beni karikatür denen olguyla tanıştıran karikatür dergisi.
Çoğu köşesini unutmamla birlikte ıslak köpek, 0070 Cabbar baba, robinson&cuma, ayı kardeşler, güzel ikili, ezik şarkıcı Aytuğ, zıçan adam gibi bi dolu çok güzel serüvenleri ve yazıları vardı. Bokatizi, dumur gibi bölümler de çok eğlenceliydi. Mizahı bu kahramanlara öğrendim. Hey gidi 17-18 yaşım.
Çoğu köşesini unutmamla birlikte ıslak köpek, 0070 Cabbar baba, robinson&cuma, ayı kardeşler, güzel ikili, ezik şarkıcı Aytuğ, zıçan adam gibi bi dolu çok güzel serüvenleri ve yazıları vardı. Bokatizi, dumur gibi bölümler de çok eğlenceliydi. Mizahı bu kahramanlara öğrendim. Hey gidi 17-18 yaşım.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar