bugün
- velvet38
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez7
- deniz baykal7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- ciguli kral7
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- herkesle iyi anlaşan insan13
- 4 temmuz 2026 kolombiya gana maçı2
- 3 temmuz 2026 isviçre cezayir maçı2
- 1 temmuz 2026 ingiltere demokratik kongo maçı2
- uludağ sözlük yapay zeka moderatör prompt'u2
- truesuzluk3
- 1 temmuz 2026 meksika ekvador maçı2
- kadir inanır'ın vefatı7
- 19 yaşında kızla yatmak14
- saraca finch house7
- star wars2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- sözlükte diyarbakırlı istemiyoruz2
- galatasaray3
- 1 temmuz 2026 belçika senegal maçı2
- 2 temmuz 2026 ispanya avusturya maçı2
- 3 temmuz 2026 portekiz hırvatistan maçı2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- japonya9
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı3
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- ankara nın en güzel yanı7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- aylık 321 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- günün şiiri7
- cüneyt arkın3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı2
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı4
- demokratik kongo cumhuriyeti6
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı4
- bili bili yumurta3
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı3
- anın görüntüsü24
- pet shop boys dinleyip erkeğim diye dolaşmak3
- kemalist dünya26
- kolombiya5
- 3 temmuz 2026 avustralya mısır maçı2
- amerika birleşik devletleri8
nisan 2006 itibari ile 112435. sayısını yayınlayan karikatür dergisi.
edit: yok öyle birşey
(bkz: sarhos sarhos entry girmek)
edit: yok öyle birşey
(bkz: sarhos sarhos entry girmek)
leman dergisinin aylık versiyonu
türkiye'nin en güzel karikatür dergisidir.
eskiden daha güzeldi gerçi, deli cevat* vardı kötü kedi şerafettin* vardı..
eskiden daha güzeldi gerçi, deli cevat* vardı kötü kedi şerafettin* vardı..
en arkasında bulmaca kısmı olan karikatür dergisi.
en iyi çizerleri şu sıralar yeni yayınlanmaya başlayan fermuar adlı dergide olan bir zamanların en iyi aylık karikatür dergisiydi.
en güzel karikatürlerini leman'ın diğer dergilerine veren aylık karikatür dergisi. robinson ve cuma, ezik şarkıcı altuğ en favori karikatürleriydi.
3 dönemde incelenebilecek dergidir. ilk 6 sayısı alışılmışın dışında biraz amatör bir ruhla hazırlanmış ama samimiydi. 6. sayı ile lombak dergisi çıkana kadar olan sayılarda ise altın devrini yaşadı. hak ederek mizah dünyasında iyi bir noktaya yerleşti. önce lombak sonra da penguen çıkınca ise düşüşe geçti. en son ramazan bayramında hurriyet'e bayram eki olması ile cenazesini bayram namazında kıldık ve gömdük.
yerini, gırgır, uykusuz ve penguen dergilerine bırakan manyak dergi.
yazarlarından biri arkadaşım olan mizah dergisi
i robot'un devam filmi.
penguen ve uykusuz gibi habire satirik, habire politik, habire siyasi yazıp da kasmadığı için sevdiğim, saçma sapan bölümleri de olsa arada, gerçekten efsane olan dergidir. tabiki kötü kedi şerafettin'li zamanları favorimizdi, ama hala güzel dergi. ezik şarkıcı altuğ, zıçan adam, 0070 cabbar baba gibi efsane bölümlerinin yanında dedektif sanlı'sıyla da kırıp geçiren dergidir. severiz. ilk göz ağrımızdır (en azından benim).
Penguen ve bir dönem cici dergisinin çizerlerinden yüşa yalçıntaş ın dahil oldugu dergıdır.
mizahla ilk tanıştığım dergi. robinson ve cuma, kötü kedi şerafettin, daha sonra 0070 cabbar baba sahsi kanaatim bu tiplemelerin üstüne hala yoktur. lombak'ın çıkması ile bölündüler daha sonra duyulmaz oldu adı. ama ben hep l-manyak'ı sevdim...
okunuşu itibariyle arkasında bim' in olduğunu düşündüğüm.
(bkz: le leblebi)
(bkz: le fer)
(bkz: le cola)
(bkz: le leblebi)
(bkz: le fer)
(bkz: le cola)
ağustos sayısında uzun süredir yayınlanmayan atina'nın çakallarıyla sevindirmiş aylık mizah dergisi.
türkiye'nin en güzel mizah dergisidir bence. ''yok kardeşim uykusuz penguen varken lmanyak mı kalmış artık.'' diyenleri duyunca daha bi sahipleniyorum bu dergiyi.
leman dergisi sonrası en büyük heyecanımızdı.
ilk keşfettiğimizde lise sıralarına yeni ısınıyorduk. bir öglen sıra arkadasımı oturmus l manyak okurken gördüğümde nerden bilebilirdim ki müptelası olacagımı. kötü kedi şerafettin ile başlayıp kunteper canavarı ile ilerleyen konu salağı, götünden konuşanlar, robinson ile cuma derken başından zor ayrılabildiginiz kaç tane mizah dergisi vardı o zaman?
her biri kendi adına dergi sattırabilecek kadar güçlü bir o kadar da yeniydi bize.
(bkz: kötü kedi şerafettin/@byoser)
(bkz: konu salağı/@byoser)
yıllar sonra çalısma arkadasımla netten ilk iki sayıyı pdf olarak buldugumda çocuklar gibi sevinmiştik, hay amk ne güzelmiş lan ilk sayılar diyorduk. her birimizin odasından kahkaha sesleri yukseliyordu. katıla katıla gülmemizin sebep belli idi; şero!
ilk keşfettiğimizde lise sıralarına yeni ısınıyorduk. bir öglen sıra arkadasımı oturmus l manyak okurken gördüğümde nerden bilebilirdim ki müptelası olacagımı. kötü kedi şerafettin ile başlayıp kunteper canavarı ile ilerleyen konu salağı, götünden konuşanlar, robinson ile cuma derken başından zor ayrılabildiginiz kaç tane mizah dergisi vardı o zaman?
her biri kendi adına dergi sattırabilecek kadar güçlü bir o kadar da yeniydi bize.
(bkz: kötü kedi şerafettin/@byoser)
(bkz: konu salağı/@byoser)
yıllar sonra çalısma arkadasımla netten ilk iki sayıyı pdf olarak buldugumda çocuklar gibi sevinmiştik, hay amk ne güzelmiş lan ilk sayılar diyorduk. her birimizin odasından kahkaha sesleri yukseliyordu. katıla katıla gülmemizin sebep belli idi; şero!
2003-2004 yıllarında beni karikatür denen olguyla tanıştıran karikatür dergisi.
Çoğu köşesini unutmamla birlikte ıslak köpek, 0070 Cabbar baba, robinson&cuma, ayı kardeşler, güzel ikili, ezik şarkıcı Aytuğ, zıçan adam gibi bi dolu çok güzel serüvenleri ve yazıları vardı. Bokatizi, dumur gibi bölümler de çok eğlenceliydi. Mizahı bu kahramanlara öğrendim. Hey gidi 17-18 yaşım.
Çoğu köşesini unutmamla birlikte ıslak köpek, 0070 Cabbar baba, robinson&cuma, ayı kardeşler, güzel ikili, ezik şarkıcı Aytuğ, zıçan adam gibi bi dolu çok güzel serüvenleri ve yazıları vardı. Bokatizi, dumur gibi bölümler de çok eğlenceliydi. Mizahı bu kahramanlara öğrendim. Hey gidi 17-18 yaşım.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar