bugün
- ideal sevgilinin en önemli özelliği10
- bugün de meme atan olmaması11
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle21
- anın görüntüsü15
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi3
- gocu bey meh meh bey birader4
- sözlük yazarlarına gelen son mesaj8
- meloş nerede sorunsalı5
- iş kadını yazarlar6
- her başarılı erkeğin altında bir kadın yatıyor2
- aylık 297 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- beyaz otomobil satın almak9
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi5
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- ege waw3
- arkadaşlar çorba içiyorum2
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- bay melahel d erectotales2
- bully2
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- hoşgeldin pazartesi7
- krista allen2
- kemal kılıçdaroğlu9
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- yaşlılığınız için insan biriktirin10
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- ikinci el elbise giymek2
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- pazar günü aktiviteleri4
- 2026 dünya kupası17
- nervio'nun memleketi3
- park etmek sanatı4
- paris te son tango5
- düşün ki o bunu okuyor4
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- sol tarafın inzal olması3
- amy adams2
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- haksızsam haksızsın deyin2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- kulak arkasını keselemek3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- babalar günü hediyesi2
- yer çekimine küsmek3
entry'ler (3165)
o değil de, ilk entry'de röpörtajdan alınmış bölümleri tekrar okudum ve sonucu açıklıyorum : ben böyle denyoluk görmedim arkadaş.
zaten fırtına gibi esen bir galatasaray var ortada. biri gitmiş "hadi beyler fettulah hocaefendi de çok istiyor" demiş. sonucunda galatasaray kazanmış. yani zaten gerçekleşecek olan bir olay gerçekleşmiş. ne alakası var şimdi bunun hocaefendiyle bilmemkimle.
zaten fırtına gibi esen bir galatasaray var ortada. biri gitmiş "hadi beyler fettulah hocaefendi de çok istiyor" demiş. sonucunda galatasaray kazanmış. yani zaten gerçekleşecek olan bir olay gerçekleşmiş. ne alakası var şimdi bunun hocaefendiyle bilmemkimle.
uzun zamandır tıklamadığım butondu.
şimdi son iyi oylanan entrylerime bakmak için tıkladım. malesef hoş olmayan bir değişiklik gözüme çarptı.
mesela son iyi oylanan entrym x başlığında 26. entry, buna rağmen ben butonundan doğru o entrye gitmek istediğimde entryi başlığın 1. entrysiymiş gibi gösteriyor. yani ben entryinin başlıkta aslında hangi sırada olduğunu göremiyorum.
şimdi son iyi oylanan entrylerime bakmak için tıkladım. malesef hoş olmayan bir değişiklik gözüme çarptı.
mesela son iyi oylanan entrym x başlığında 26. entry, buna rağmen ben butonundan doğru o entrye gitmek istediğimde entryi başlığın 1. entrysiymiş gibi gösteriyor. yani ben entryinin başlıkta aslında hangi sırada olduğunu göremiyorum.
-seninle kavga etmiycem!!!
+ediceksiinn...
-etmiycem iştee!!!!! etmiycemmm!!!
+ediceksin!!!
şeklindedir.
+ediceksiinn...
-etmiycem iştee!!!!! etmiycemmm!!!
+ediceksin!!!
şeklindedir.
olay çıkarmayı gerçekten seven taraftar..mış.. ben bugün bunu gördüm.
yahu arkadaş üç senedir Galatasaray maçlarını kaçırmam, her maça giderim, arada sırada tribünler çok galeyana gelir sahaya bir iki su atılır hemen herkes atlar atan adamın üstüne, bir kaç kişi "hepiniz o. çocuğusunuz" diye bağırmaya başlar durduk yerde, destek bulamaz susar kalır. ben bunları tribünümüzün çirkeflikleri sanıyordum. halbuki anadolu takımlarında ne cevherler varmış.
evimin de sami yen'e yakın olması sebebiyle 20 mayıs 2010 karşıyaka konya maçına gittim, stada giriş çilesi "gs-fb" maçlarına taş çıkarır cinsten, gişecilerle kavga, polisle kavga v.s. v.s...
stada girdik, yahu tam yanımızda beş kişilik bir grup bildiğin kutu kutu bira sokmuş içeri, bir yandan içip bir yandan da taşkınlık yapıyor. özellikle aralarından pembe polar giyen denyo, tek başına sırf zevk olsun diye 4 tane koltuk kırdı tekmeleyerek. her vuruşunda gözlerim güvenliğe baktı, tepki verecek mi diye.. ama malesef turuncu gömlekli özel güvenlik izlemekle yetindi. neyse maçın yaklaşık 60. dakikasında spor büro polisleri tarafından tribün dışına çıkarıldı bu şahıs.
gelelim diğer olaylara; konya'nın teknik direktörü kulübeden iki adım atmayagörsün, adama onlarca su, koltuk, çakmak v.s atıldı. sadece karşıyaka tribünlerinde değil tabi çirkefler, konya'nın golünden sonra konya tarafında yanan meşaleler aynen sahaya atıldı. bu sırada karşıyakalılar da saha kenarında torpil patlatmakla meşguldü.
ayrıca bilen bilir sami yen eski açık'ta kule gibi bir yer vardır, tribünlerin önünde. amigolar orada durur taraftarı coşturur filan. yine o kadar gs maçı gördüm, en baştaki adamın tribünleri "hepiniz orospu çocuğusunuz" diye bağırttığını görmedim. ksk li taraftarların liderleri midir artık kimleridir bilmiyorum ama kuledeki 4 kişi de tribüne bu şekilde yön veriyordu, "hepiniz orospu çocuğusunuz" diye bağırtarak.
gelelim maç sonunda. son düdüğün akabinde, ksk taraftarları, Süper Lig'e çıkamamanın verdiği üzüntüyle topluca koltukları tekmelemeye başladı. merdivenden inerken eline iki koltuk almış olan birisi konya tribünlerine doğru "aha bunları götünüze sokucam" diye bağırdı ve koltuklarla birlikte çıkışa doğru devam etti. o koltukları nereye soktu çok merak ediyorum.
stad dışında da, içerde "çıkışta kaçanın anasını sikiyim" diye bağırmış olmanın verdiği zorunluluktan olsa gerek, "beyler konyalıları bekliycez dağılmayın ! " diye bağıran onlarca kişi vardı..
velhasılı kelam, ksk'nin süper lig'e çıkmasını çok istiyordum, bu görüntüleri görene kadar. şimdi iyi ki çıkamamışlar diye seviniyorum. önce insanlıktan, uygarlıktan biraz nasiplenmek gerekiyor sanırsam.
ne diyorsunuz bize, "kahpe bizans" mı? bırakın biz bizansımızda mutluyuz, ilişmeyin. kendi ilçenizde napıyorsanız yapın...
gözünü seveyim istanbul...
yahu arkadaş üç senedir Galatasaray maçlarını kaçırmam, her maça giderim, arada sırada tribünler çok galeyana gelir sahaya bir iki su atılır hemen herkes atlar atan adamın üstüne, bir kaç kişi "hepiniz o. çocuğusunuz" diye bağırmaya başlar durduk yerde, destek bulamaz susar kalır. ben bunları tribünümüzün çirkeflikleri sanıyordum. halbuki anadolu takımlarında ne cevherler varmış.
evimin de sami yen'e yakın olması sebebiyle 20 mayıs 2010 karşıyaka konya maçına gittim, stada giriş çilesi "gs-fb" maçlarına taş çıkarır cinsten, gişecilerle kavga, polisle kavga v.s. v.s...
stada girdik, yahu tam yanımızda beş kişilik bir grup bildiğin kutu kutu bira sokmuş içeri, bir yandan içip bir yandan da taşkınlık yapıyor. özellikle aralarından pembe polar giyen denyo, tek başına sırf zevk olsun diye 4 tane koltuk kırdı tekmeleyerek. her vuruşunda gözlerim güvenliğe baktı, tepki verecek mi diye.. ama malesef turuncu gömlekli özel güvenlik izlemekle yetindi. neyse maçın yaklaşık 60. dakikasında spor büro polisleri tarafından tribün dışına çıkarıldı bu şahıs.
gelelim diğer olaylara; konya'nın teknik direktörü kulübeden iki adım atmayagörsün, adama onlarca su, koltuk, çakmak v.s atıldı. sadece karşıyaka tribünlerinde değil tabi çirkefler, konya'nın golünden sonra konya tarafında yanan meşaleler aynen sahaya atıldı. bu sırada karşıyakalılar da saha kenarında torpil patlatmakla meşguldü.
ayrıca bilen bilir sami yen eski açık'ta kule gibi bir yer vardır, tribünlerin önünde. amigolar orada durur taraftarı coşturur filan. yine o kadar gs maçı gördüm, en baştaki adamın tribünleri "hepiniz orospu çocuğusunuz" diye bağırttığını görmedim. ksk li taraftarların liderleri midir artık kimleridir bilmiyorum ama kuledeki 4 kişi de tribüne bu şekilde yön veriyordu, "hepiniz orospu çocuğusunuz" diye bağırtarak.
gelelim maç sonunda. son düdüğün akabinde, ksk taraftarları, Süper Lig'e çıkamamanın verdiği üzüntüyle topluca koltukları tekmelemeye başladı. merdivenden inerken eline iki koltuk almış olan birisi konya tribünlerine doğru "aha bunları götünüze sokucam" diye bağırdı ve koltuklarla birlikte çıkışa doğru devam etti. o koltukları nereye soktu çok merak ediyorum.
stad dışında da, içerde "çıkışta kaçanın anasını sikiyim" diye bağırmış olmanın verdiği zorunluluktan olsa gerek, "beyler konyalıları bekliycez dağılmayın ! " diye bağıran onlarca kişi vardı..
velhasılı kelam, ksk'nin süper lig'e çıkmasını çok istiyordum, bu görüntüleri görene kadar. şimdi iyi ki çıkamamışlar diye seviniyorum. önce insanlıktan, uygarlıktan biraz nasiplenmek gerekiyor sanırsam.
ne diyorsunuz bize, "kahpe bizans" mı? bırakın biz bizansımızda mutluyuz, ilişmeyin. kendi ilçenizde napıyorsanız yapın...
gözünü seveyim istanbul...
"görev ve görevliler" diyerek de ayrı bir skandala imza atmışlardır..
24 ayardır. bu ayarda ne getirirseniz sevdiğiniz kızı elde edersiniz.
haydi sağlıcakla..
haydi sağlıcakla..
şimdi başlığın üstüne gelince çarpı işareti çıkıyor ya, orada öyle kalıyor o. onu nasıl yok edeceğiz, her tıkladığım başlığın yanında çarpı oluştu, istemiyorum yahu çarpı marpı başlıkların yanında..
başarıları başarısızlıkları bir kenara bırakalım.. eğer seneye aslantepe stadımızda oynayabiliceksek özhan başkan sayesindedir.
hani her maç, her önüne gelen bağırır ya "..sen çok yaşa canım feda olsun sana" diye.. işte özhan canaydın sağlığını hiçe sayıp dağları aştı, bize o stadı kazandırdı.. hayatını galatasaray'a feda etti işte..
huzur içinde yat özhan abi..
hani her maç, her önüne gelen bağırır ya "..sen çok yaşa canım feda olsun sana" diye.. işte özhan canaydın sağlığını hiçe sayıp dağları aştı, bize o stadı kazandırdı.. hayatını galatasaray'a feda etti işte..
huzur içinde yat özhan abi..
her insan gibi karnı acıkmış bir zengindir.
biraz sonra portakallı ördek yiyecektir.
biraz sonra portakallı ördek yiyecektir.
siyasetçilerin paralarıyla stad yaptıran kasımpaşa'nın futbol şube sorumlusunun sözleridir.
hasiktirin diyorum, ayrıca "en azından stadımıza başbakanın değil kurucumuzun ismini verebiliyoruz" diyerek entryimi sonlandırıyorum.
hasiktirin diyorum, ayrıca "en azından stadımıza başbakanın değil kurucumuzun ismini verebiliyoruz" diyerek entryimi sonlandırıyorum.
halam amcam olurdu.
yine acayip uzatılan uzatılan maç. 16'ya kadar yolu var devam edin hakemler..
hakemin oyuncuya "kırmızı kart + hapis cezası" vermesi gibi bir şeydir.
-isa, ben bakire değilim..
+aha sıçtı bütün hikaye..
+aha sıçtı bütün hikaye..
eğer o boktan filminin galasında izdiham olursa, adam da recep ivedik'i bi bok zannetmeye başlayıp onun gibi davranır.
dua edin açık açık "ben sana skimi daşşşamı göstericem özel olarak" dememiş, dolaylı yoldan söylemiş. bu da bişey.
dua edin açık açık "ben sana skimi daşşşamı göstericem özel olarak" dememiş, dolaylı yoldan söylemiş. bu da bişey.